wyglad silnika 5.0

silnik i okolice

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, Rezor, Przemek64

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Adrian
Forumowicz
Posty: 837
Rejestracja: 2009-04-13, 20:26
Model: Brutal
Silnik: inny V8
Kolor: Orange
Lokalizacja:: Kraków
Kontakt:

wyglad silnika 5.0

Post autor: Adrian » 2009-04-23, 23:51

witam
tak z ciekawosci pytam... na niektorych silnikach 5.0 lata 94-97 zdajsie, widnieje mustang i nie ma ramy oslaniajacej silnik... a na niektorych napis 5.0 HO i rama ochraniajaca silnik... czym te silniki sie roznia? wie ktos?
dzieki

[ Dodano: 2009-04-24, 00:21 ]
troche trywialny temat no ale:) generalnie chodzi o SN95



Forest
Młodszy Forumowicz
Posty: 40
Rejestracja: 2009-01-03, 14:46
Model: 1995 Mustang GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Czarny

Post autor: Forest » 2009-04-28, 11:34

5.0 w sn95 było 94-95.
Rama, masz na myśli rozpórkę?
Wydawało mi się, że 100% V8 ma rozpórkę. Ja mam rozpórkę i 5.0 HO.
Nie mam pojęcia czym różnić się mogą :zdziwko:



Awatar użytkownika
Adrian
Forumowicz
Posty: 837
Rejestracja: 2009-04-13, 20:26
Model: Brutal
Silnik: inny V8
Kolor: Orange
Lokalizacja:: Kraków
Kontakt:

Post autor: Adrian » 2009-04-29, 18:41

Forest pisze:5.0 w sn95 było 94-95.
Rama, masz na myśli rozpórkę?
Wydawało mi się, że 100% V8 ma rozpórkę. Ja mam rozpórkę i 5.0 HO.
Nie mam pojęcia czym różnić się mogą :zdziwko:
Przede wszystkim chodzi mi o wyglad silnika od gory... zobacz oba 5.0 V8
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Ford/Mustang/18833
a tu u nie
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Ford/Mustang/60675

Ja mam wersje silnika z napisem 5.0 HO a niekiedy widnieje tam emblemat mustang lub tak jak na 1 linku napis: Mustang. Niby wszystkie 5.0 a takimi rzeczami sie roznia, poprostu mnie to ciekawi bo Mustanga mam od niedawna..
no i nie ma tej ramy..



Awatar użytkownika
michal@
Forumowicz
Posty: 251
Rejestracja: 2008-07-10, 22:13
Model: GNATSUM.NAMI
Silnik: V8 5.0
Kolor: czerwony(najszybszy kolor ;) )

Post autor: michal@ » 2009-05-01, 21:44

jaka rama?!!! przeciez to jest rozpórka kielichów montowana w wersji GT, a silniki które podałeś link różni to że jeden ma fabryczny kolektor dolotowy z napisem 5.0 HO montowany w 5.0 94-95 z wyjątkiem cobra gdzie był większy, a drugie auto to dolot EDELBROCK RPM II zupełnie nie fabryczny

http://store.summitracing.com/partdetai ... toview=sku



ODPOWIEDZ

Wróć do „1 silnik”