Siema
Jestem tu nowy i już chciałbym zapytać o poradę

Wypiszę wszystkie moje bolączki

Mianowicie kupiłem Mustanga 95r 3.8 v6 za 3700 zl

tanio wiem

i przyjechałem nim nawet 400 KM (po wyciagnieciu termostatu) pojeździłem chyba 3 dni, kumpel suszył mi głowę, że chcę się kawałek przejechać więc dałem. Przypalił kapcia (skrzynia automat; prawdopodobnie debil trzymał full hamulec i full gaz bo na przeglądzie 30 minut później stwierdzono, że hamulcy z tyłu brak totalnie a dzień wcześniej hamulce były wporządku) po chwili szalenia chciał wylecieć bokiem na główną ulicę ale zauważyliśmy, że nie ma siły i ogólnie ma ciężko. Gdy wyjeżdżałem od niego już ja to ledwo co auto się toczyło i mało nie zgasło. Stwierziłem, że stare przewody więc pewnie traci prąc gdzieś i tak wiedziałem, że wymiana tego to podstawa więc pare dni później wymieniłem świece i przewody (jakieś najtańsze) ale dalej to samo. U mechanika sprawdzaliśmy co może być nie tak. Sprawdzaliśmy przewody, świece, cewke, dopływ paliwa itp i było wszystko ok ale doszłiśmy, że nie pracuję na 2 garach a na jednym ledwo co chodzi (jedna głowica, z lewej strony patrząc na auto z przodu). Czy to będzie napewno uszczelka czy jeszcze coś innego może być? Nie mam jak sprawdzić ciśnienia na cylindrach, przewody od chłodnicy itp wszystko w normie.
Na allegro znalazłem taki zestaw
http://allegro.pl/uszczelki-zestaw-ford ... 79911.html" onclick="window.open(this.href);return false; będzie pasował z tego co się dowiadywałem? Czy może same uszczelki głowicy poszukać? Co robić przy wymianie tych uszczelek (tzn o czym musze pamiętać, żeby gorzej nie rozwalić bo sam będę robić ze wzgledów finansowych)?
Jak już wypisuję tyle to opiszę też problem ze światłami. Mianowicie mam USA a powinienem mieć asymetryczne europejskie. Jak temu zaradzić? - tzn da się jakoś w miare delikatnie przerobić, żeby nie rzucało się to bardzo w oczy czy trzeba zmienić całe lampy (np te soczewkowe)?
Nie przewracałem całego forum (chociaż już dużo szukałem) z tymi problemami za co serdecznie przepraszam (praca po 12 h dziennie

) i nie chciałbym słyszeć opinii typu: NIE STAĆ CIĘ TO NIE KUPUJ TAKIEGO AUTA - słyszę to naprawdę często i ma to głeboko w

, ponieważ uwielbiam już to auto

Będę bardzo wdzięczny za jakąkolwiek pomoc - mogę się odwdzięczyć pomocą przy motocyklach i bardziej standardowych autach
