wymiana uszczelki pod głowicą

silnik i okolice

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, Rezor, Przemek64

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
stang232
Forumowicz
Posty: 2122
Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
Model: stang'95
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Bełchatów
Stajnia: Stajnia Łódzka

wymiana uszczelki pod głowicą

Post autor: stang232 » 2009-01-10, 21:45

Witam, niestety czeka mnie chyba wymiana uszczelki pod głowicą, w moim małym 3.8.
Orientuje się ktoś ile może kosztować robocizna? Ile uszczelki?

Dziś jest niedziela, więc nie dzwoniłem jeszcze po sklepach, znalazłem jedynie na allegro:
1. http://allegro.pl/item512679321_komplet ... rbird.html za 750zl

2. http://allegro.pl/item525262378_uszczel ... _1995.html za 450zł

Można znaleźć taniej?

Wymieniał ktoś już uszczelki w swoim stangu? Da się zrobić samemu? Czy powinno się splanować głowicę i wymienić śruby na nowe ( czy wiecie może z jakim momentem dokręcać)

Nie jestem zawodowym mechanikiem ale raz już wymieniałem uszczelkę z ojcem ale to była omega z rzędowym silnikiem, a w stangu v6 i wydaję się że będzie więcej zabawy...



Awatar użytkownika
Radek
Młodszy Forumowicz
Posty: 36
Rejestracja: 2008-08-22, 19:27
Model: Brak
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: Radek » 2009-01-11, 01:24

stang232 pisze:a w stangu v6 i wydaję się że będzie więcej zabawy...
Jakies dwa razy więcej.

Z tego co się orientuję to wymiana sama nie problem, śrube zwykle zostają stare.

Najważniejsze to: Rozrząd, momenty i kolejność dokręcania - reszta intuicyjnie (dla kogoś kto już kiedyś to robił w jakimś aucie)


Był Mustang... czy będzie znowu? Kto wie... Ja, nie...

Alexander25
Forumowicz
Posty: 1646
Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
Model: 302HO 1994 rok
Silnik: V8 5.0
Kolor: sapphire blue
Lokalizacja:: Polska
Kontakt:

Post autor: Alexander25 » 2009-02-24, 22:45

Trzeba dobrze ustawic rozrzad i uszczelki zby Ci rowno docuiskaly do powierzchni jak krzywo zalozysz to masz do roboty wszystko jeszcze raz;/



figaro96
Forumowicz
Posty: 204
Rejestracja: 2009-04-12, 11:26
Model: mustang 1996
Silnik: V6 3.8
Kolor: inny

Post autor: figaro96 » 2009-04-24, 18:04

jezeli ktos potrzebuje dobrego mechaniola do konia to jest i w dobrych pieniadzach! ja wymieniałem obydwie i koszt robocizny(w tym planowanie glowic) 700zł!



Awatar użytkownika
hary
Posty: 6
Rejestracja: 2009-07-05, 20:57
Model: Mustang 5.0 V8 GT Cabrio
Silnik: inny V6
Kolor: CZERWONY

Post autor: hary » 2009-07-12, 00:00

figaro96 pisze:jezeli ktos potrzebuje dobrego mechaniola do konia to jest i w dobrych pieniadzach! ja wymieniałem obydwie i koszt robocizny(w tym planowanie glowic) 700zł!
witam
jak możesz do daj namiary na ten warsztat :padam:



Alexander25
Forumowicz
Posty: 1646
Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
Model: 302HO 1994 rok
Silnik: V8 5.0
Kolor: sapphire blue
Lokalizacja:: Polska
Kontakt:

Post autor: Alexander25 » 2009-07-21, 16:47

No jasne daj mi tez namiary bo musze jeszcze zrobic uszczelki w swoim 3cim stangu



ODPOWIEDZ

Wróć do „1 silnik”