problem z 3.8 1999r automat

silnik i okolice

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, Rezor, Przemek64

ziomalV8
Młodszy Forumowicz
Posty: 98
Rejestracja: 2008-07-14, 08:52
Model: mustang gt 95
Silnik: V8 5.0
Kolor: yellow

Post autor: ziomalV8 » 2009-12-10, 00:17

stang232 pisze:Zawór EGR przyszedł i nic nie pomógł... Winne okazały się katalizatory.
Katalizatory usunięte, wstawione strumienice, konik po długim postoju znowu jeździ :)
no własnie i teraz sie zastanawiam jak jest po usunieciu kata z obrotami -cy ciągnie od samego dołu tak jak przed tem ?// ja mam 4 sondy przed kata 2 i za dwie jak wywale kat to dupa bo pewnie spaliny nie bedą halo hmmm... chyba ze dam jakis symulatory :zdegustowany:



ODPOWIEDZ

Wróć do „1 silnik”