widziałem chyba na suumicie ze mozna kupic symulatory do sond lambda ale nie wiem czy do stanga tez sa bo do comarów napewnostrzala pisze:juz wczesniej napisalem
na KOEO wyskakuje blad z AIRD, AIRB solenoid
na KOER 311, 314 czyli wlasnie z sondami
ja tez nie mam smog pump i to podobno wlasnie generuje takie kody
Kłopoty z uruchamianiem silnika 5.0L- mustanga 1995-automat
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, Rezor, Przemek64
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 98
- Rejestracja: 2008-07-14, 08:52
- Model: mustang gt 95
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: yellow
- Mały1973
- Forumowicz
- Posty: 688
- Rejestracja: 2009-02-23, 12:32
- Model: Mustang Mach I 1971
- Silnik: inny V8
- Kolor: Medium Blue Metallic
- Kontakt:
Na allegro są też symulatory sond i są też uniwersalne. A co do ubywającego płynu to może być także pompa lub np nagrzewnica (chociaz to akurat ma też inne objawy)ziomalV8 pisze:widziałem chyba na suumicie ze mozna kupic symulatory do sond lambda ale nie wiem czy do stanga tez sa bo do comarów napewnostrzala pisze:juz wczesniej napisalem
na KOEO wyskakuje blad z AIRD, AIRB solenoid
na KOER 311, 314 czyli wlasnie z sondami
ja tez nie mam smog pump i to podobno wlasnie generuje takie kody
- Ford Mustang Mach I 429
- Chevy Camaro Z/28 LS1
- Chrysler Voyager III CRD
- Pontiac Trans Am GTA
- Buick Electra 1971 455
- Pontiac Grand Prix Seventh Generation
- Chevy Camaro Z/28 LS1
- Chrysler Voyager III CRD
- Pontiac Trans Am GTA
- Buick Electra 1971 455
- Pontiac Grand Prix Seventh Generation
- michal@
- Forumowicz
- Posty: 251
- Rejestracja: 2008-07-10, 22:13
- Model: GNATSUM.NAMI
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czerwony(najszybszy kolor ;) )
te 0.5 litra plynu na 100km. to bardzo dużo jeżeli przedostawałoby się to do komory spalania,miałbyś za sobą podczas jazdy biały dym jak z parowozu,olej również wtedy jest "maślany"strzala pisze:jezdzi normalnie, na amerykanskich forach pisza ze ten nasz komputer jest bardzo elastyczny na takie male przerobki i sie sam dostrajafigaro96 pisze:jezdzi normalnie czy w systemie awaryjnym?
nie wiem czy jakis wplywa ma to ze mi ostatnio ubylo 0.5 litra plynu chlodzacego na jakies 100 km. moze plyn sie dostaje do cylindrow i sondy wariuja, troche mnie to martwi - walnieta uszczelka pod glowica o tej porze roku, sam w taka pogode tego nie zrobie a w warsztacie ze mnie zedra jak za remont calego silnika, lepiej zeby dojezdzil do wiosny
powodem sporego ubytku płynu może być zapowietrzenie układu chłodzącego co pod wpływem wysokiej temperatury silnika wyrzuci pod ciśnieniem zbiornikiem wyr. część płynu,a powodem zapowietrzenia może być zamrożenie chociażby miejscowe płynu
13.09 08 Borsk ET13.400 300KM
19.07 09 Borsk ET 13.250
19.09.09 Borsk ET 12.840 340KM
07.08.10 Dajtki ET 12.979 street
21.05.11 Czaplinek ET12.68 390KM
03.07.11 Dajtki ET 12,38 340+75KM
20.07.12 Wilcze laski ET 12.27
19.08.12 Ełk ET11.87 480KM @ 200km/h
19.07 09 Borsk ET 13.250
19.09.09 Borsk ET 12.840 340KM
07.08.10 Dajtki ET 12.979 street
21.05.11 Czaplinek ET12.68 390KM
03.07.11 Dajtki ET 12,38 340+75KM
20.07.12 Wilcze laski ET 12.27
19.08.12 Ełk ET11.87 480KM @ 200km/h
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 43
- Rejestracja: 2009-01-07, 12:44
- Model: '95 5.0 Manual
- Silnik: inny V6
no nie do konca wiem co tam jest nalane, kupilem tego sn95 pare miesiecy temu, a chce plyny dopiero na wiosne wymienic, w skrzyni i moscie tez (sprzedajacy mowil ze w tym roku wymienial w silniku)
fajnie ze jest tu pare osob mocno znajacych sie na tych modelach, sam lubie pogrzebac
Wesolych Swiat )
fajnie ze jest tu pare osob mocno znajacych sie na tych modelach, sam lubie pogrzebac
Wesolych Swiat )
-Cheap and fast ain't good
-Good and cheap ain't fast
-Good and fast ain't cheap
-Good and cheap ain't fast
-Good and fast ain't cheap