Kłopoty z uruchamianiem silnika 5.0L- mustanga 1995-automat

silnik i okolice

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, Rezor, Przemek64

ziomalV8
Młodszy Forumowicz
Posty: 98
Rejestracja: 2008-07-14, 08:52
Model: mustang gt 95
Silnik: V8 5.0
Kolor: yellow

Post autor: ziomalV8 » 2009-12-22, 20:53

strzala pisze:juz wczesniej napisalem

na KOEO wyskakuje blad z AIRD, AIRB solenoid
na KOER 311, 314 czyli wlasnie z sondami

ja tez nie mam smog pump i to podobno wlasnie generuje takie kody
widziałem chyba na suumicie ze mozna kupic symulatory do sond lambda ale nie wiem czy do stanga tez sa bo do comarów napewno



Awatar użytkownika
Mały1973
Forumowicz
Posty: 688
Rejestracja: 2009-02-23, 12:32
Model: Mustang Mach I 1971
Silnik: inny V8
Kolor: Medium Blue Metallic
Kontakt:

Post autor: Mały1973 » 2009-12-22, 20:55

ziomalV8 pisze:
strzala pisze:juz wczesniej napisalem

na KOEO wyskakuje blad z AIRD, AIRB solenoid
na KOER 311, 314 czyli wlasnie z sondami

ja tez nie mam smog pump i to podobno wlasnie generuje takie kody
widziałem chyba na suumicie ze mozna kupic symulatory do sond lambda ale nie wiem czy do stanga tez sa bo do comarów napewno
Na allegro są też symulatory sond i są też uniwersalne. A co do ubywającego płynu to może być także pompa lub np nagrzewnica (chociaz to akurat ma też inne objawy)


- Ford Mustang Mach I 429
- Chevy Camaro Z/28 LS1
- Chrysler Voyager III CRD
- Pontiac Trans Am GTA
- Buick Electra 1971 455
- Pontiac Grand Prix Seventh Generation

strzala
Młodszy Forumowicz
Posty: 43
Rejestracja: 2009-01-07, 12:44
Model: '95 5.0 Manual
Silnik: inny V6

Post autor: strzala » 2009-12-23, 08:12

mam nadzieje ze wycieka, jak bedzie troche ladniejsza pogoda to sie temu mocno przyjze

co do nagrzewnicy to ciekla mi w starszym modelu, wtedy to na nogi plyn leci, zeby to naprawic musialem caly kokpit rozebrac


-Cheap and fast ain't good
-Good and cheap ain't fast
-Good and fast ain't cheap

Awatar użytkownika
michal@
Forumowicz
Posty: 251
Rejestracja: 2008-07-10, 22:13
Model: GNATSUM.NAMI
Silnik: V8 5.0
Kolor: czerwony(najszybszy kolor ;) )

Post autor: michal@ » 2009-12-23, 08:36

strzala pisze:
figaro96 pisze:jezdzi normalnie czy w systemie awaryjnym?
jezdzi normalnie, na amerykanskich forach pisza ze ten nasz komputer jest bardzo elastyczny na takie male przerobki i sie sam dostraja

nie wiem czy jakis wplywa ma to ze mi ostatnio ubylo 0.5 litra plynu chlodzacego na jakies 100 km. moze plyn sie dostaje do cylindrow i sondy wariuja, troche mnie to martwi - walnieta uszczelka pod glowica o tej porze roku, sam w taka pogode tego nie zrobie a w warsztacie ze mnie zedra jak za remont calego silnika, lepiej zeby dojezdzil do wiosny
te 0.5 litra plynu na 100km. to bardzo dużo jeżeli przedostawałoby się to do komory spalania,miałbyś za sobą podczas jazdy biały dym jak z parowozu,olej również wtedy jest "maślany"

powodem sporego ubytku płynu może być zapowietrzenie układu chłodzącego co pod wpływem wysokiej temperatury silnika wyrzuci pod ciśnieniem zbiornikiem wyr. część płynu,a powodem zapowietrzenia może być zamrożenie chociażby miejscowe płynu


13.09 08 Borsk ET13.400 300KM
19.07 09 Borsk ET 13.250
19.09.09 Borsk ET 12.840 340KM
07.08.10 Dajtki ET 12.979 street
21.05.11 Czaplinek ET12.68 390KM
03.07.11 Dajtki ET 12,38 340+75KM
20.07.12 Wilcze laski ET 12.27
19.08.12 Ełk ET11.87 480KM @ 200km/h

strzala
Młodszy Forumowicz
Posty: 43
Rejestracja: 2009-01-07, 12:44
Model: '95 5.0 Manual
Silnik: inny V6

Post autor: strzala » 2009-12-23, 14:17

no nie do konca wiem co tam jest nalane, kupilem tego sn95 pare miesiecy temu, a chce plyny dopiero na wiosne wymienic, w skrzyni i moscie tez (sprzedajacy mowil ze w tym roku wymienial w silniku)

fajnie ze jest tu pare osob mocno znajacych sie na tych modelach, sam lubie pogrzebac


Wesolych Swiat :))


-Cheap and fast ain't good
-Good and cheap ain't fast
-Good and fast ain't cheap

ODPOWIEDZ

Wróć do „1 silnik”