pęknięcie bloku na płaszczu wodnym

silnik i okolice

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64

Awatar użytkownika
Rezor
Forumowicz
Posty: 1612
Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
Model: SN95 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Niebieski

Re: pęknięcie bloku na płaszczu wodnym

Post autor: Rezor » 2016-02-24, 11:19

Nie wysprzęgla z 2ki. Zwyczajnie przeskakuje między 2 i 1 ale na 3kę już nie chce (na 4 zresztą też bo cisnąłem jakieś 100km/h na 2ce i lipa). Z tego co wyczytałem to na 90% DTR albo 3rd gear solenoid. W każdym bądź razie jak wrócę to sobie ją rozkręcę i zobaczę jak to wygląda :). Manual wolałem włożyć bo ponoć jest bardziej znośny w modyfikowaniu no i lżejszy i wytrzymuje wyższy moment :)


Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać

ODPOWIEDZ

Wróć do „1 silnik”