Silnik Krokowy 5.0 GT

silnik i okolice

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64

ODPOWIEDZ
Lazur
Młodszy Forumowicz
Posty: 58
Rejestracja: 2016-09-18, 01:36
Model: GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Lazurowy metalic

Silnik Krokowy 5.0 GT

Post autor: Lazur » 2016-12-05, 22:35

Koledzy orientujecie się czy po zdemontowaniu w 5.0 GT silniczka krokowego- wyczyszczeniu,następnie zamontowaniu z powrotem lub wymianie na nowy należy przeprowadzić adaptację tej części na nowo ?



danek
Forumowicz
Posty: 348
Rejestracja: 2016-04-06, 21:49
Model: SN95 GT 1994r :)
Silnik: V8 5.0
Kolor: Żółty

Re: Silnik Krokowy 5.0 GT

Post autor: danek » 2016-12-06, 18:34

A może coś więcej ???
jaki rok auta, silnik??? 5.0H0 ???
Jaki silnik krokowy (od czego)???



Awatar użytkownika
Rezor
Forumowicz
Posty: 1612
Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
Model: SN95 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Niebieski

Re: Silnik Krokowy 5.0 GT

Post autor: Rezor » 2016-12-06, 19:14

@Lazur ma convertible z 94roku :P
Silniczek zapewne od dachu bo nie kojarzę innych silników krokowych :D nie bardzo wiem co rozumiesz przez adaptację części. Nie ma tam żadnych szyn CAN etc. Jedyna elektronika steruje silnikiem, a cała elektryka jest prosta jak budowa cepa. Jak coś jest dobre i działa, a po podłączeniu przestaje to coś z instalacją :)


Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać

Lazur
Młodszy Forumowicz
Posty: 58
Rejestracja: 2016-09-18, 01:36
Model: GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Lazurowy metalic

Re: Silnik Krokowy 5.0 GT

Post autor: Lazur » 2016-12-06, 22:23

Dokładnie chodzi o silnik sterowania powietrzem biegu jałowego :
Ford IAC - Idle Air Control (94-95 5.0)
Genuine Ford Part# CX1842, 0VB11654BC, F4ZE9F715AA, F4ZZ9F715AA

Ogarnięte już, silniczek tak jakby się zacinał. Konik wchodził na obroty 1500 i nie schodził poniżej. Został wyczyszczony, zamontowany i jet OK :)
Ale i tak przyszłościowo chcę zakupić nowy.



Awatar użytkownika
stang232
Forumowicz
Posty: 2120
Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
Model: stang'95
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Bełchatów
Stajnia: Stajnia Łódzka

Re: Silnik Krokowy 5.0 GT

Post autor: stang232 » 2016-12-07, 08:34

IAC nie wymaga kalibracji, jedynie jakbyś jeszcze TPS ruszał to am wymagana jest kalibracja
http://www.muscularmustangs.com/tps.php" onclick="window.open(this.href);return false;


Obrazek

Alexander25
Forumowicz
Posty: 1646
Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
Model: 302HO 1994 rok
Silnik: V8 5.0
Kolor: sapphire blue
Lokalizacja:: Polska
Kontakt:

Re: Silnik Krokowy 5.0 GT

Post autor: Alexander25 » 2016-12-09, 21:54

Czasem przez parę minut potrafi trzymać wysokie obroty. Potem sie uspokaja.


302 HOooooo

ODPOWIEDZ

Wróć do „1 silnik”