Termostat.

chłodnica, nagrzewnica i okolica, samochód mi się gotuje

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64

ODPOWIEDZ
Anonymous

Termostat.

Post autor: Anonymous » 2010-11-29, 22:07

Wyglada,ze sie nie calkiem otwiera.
Temperatura skacze,wahania znaczne i nieregularne.
Chlodnica czesciowo calkiem zimna,czesciowo ciepla,a powinna byc goraca,bo temp. pod czerwona kreska.
Odpowietrzone kilka razy.
MUsial po wymianie plynu podejsc jakis smiec i sie zacina.


Taki sie nada?:
http://czesci-usa.com.pl/pl,product,569 ... 13009.html

Z opisu pasuje.



Awatar użytkownika
smerf
Forumowicz
Posty: 482
Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
Silnik: inny V8
Kolor: czerwony
Kontakt:

Post autor: smerf » 2010-11-29, 22:29

jak jestes na gg to napisz wyklaruje ci to moje 5627490 tak nie jeżdzij bo rozwalisz silnik, w najlepszym wypadku strzeli jaki wąż :(


Galeria zdjęć http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;

Anonymous

Post autor: Anonymous » 2010-11-30, 00:15

smerf pisze:jak jestes na gg to napisz wyklaruje ci to moje 5627490 tak nie jeżdzij bo rozwalisz silnik, w najlepszym wypadku strzeli jaki wąż :(
Smerf,nie musisz mi klarowac :)
Wiem co nieco.

Nie jest az tak,zeby sie gotowal.
Ale tak nie moze byc.
Bedzie dobry ten zawor z linka?

GG nie uzywam bo za duzo glupich reklam musialem codzien wywalac :D

TEraz konik garazuje,bo za duzo odsniezania,a jeepem wyjezdzam spod chalupy bez machania lopata :)

I wlasnie szukam termostatu.Nie bede jezdzil zanim tego nie zrobie,zreszta i tak sie nie da ,zadna przyjemnosc po takim sniegu.



Awatar użytkownika
smerf
Forumowicz
Posty: 482
Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
Silnik: inny V8
Kolor: czerwony
Kontakt:

Post autor: smerf » 2010-11-30, 09:44

:D :D pisałeś ze nie masz korka w chłodnicy ani zbiornika wyrównawczego, to jak to ma działać układ chłodzenia przypomina fiata 125p ,płyn jak sie nagrzewa musi wchodzić do zbiornika ,jak stygnie spowrotem jednocześnie w ten sposób się odpowietrza ,pisałeś że tam coś odpowietrzałeś , ,to sie robi samo :D ,bez korka w którym sa 2 zawory i zbiornika nie ma szans ;)


Galeria zdjęć http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;

Anonymous

Post autor: Anonymous » 2010-11-30, 11:01

smerf pisze::D :D pisałeś ze nie masz korka w chłodnicy ani zbiornika wyrównawczego, to jak to ma działać układ chłodzenia przypomina fiata 125p ,płyn jak sie nagrzewa musi wchodzić do zbiornika ,jak stygnie spowrotem jednocześnie w ten sposób się odpowietrza ,pisałeś że tam coś odpowietrzałeś , ,to sie robi samo :D ,bez korka w którym sa 2 zawory i zbiornika nie ma szans ;)
Odpowietrza sie tak:
Temperatura rosnie,wylaczam silnik,odkrecam odpowietrznik na chlodnicy i wywala powietrze razem z plynem.Tak zrobilem ze 4 razy.
I bylo OK.Przejechalem ze 20 km i temperatura nie rosla.
Ale na drugi dzien znowu,i mimo odpowietrzenia dalej to samo.
To nie odpowietrzenie,ale zaciety zawor.Widac bylo na wskazniku temperatury,ze raz rosnie,za chwile troche spada,znowu rosnie i tak w kolko.Takie wahania to otwieranie termostatu,tyle,ze nie do konca.

Inna rzecz,ze powinna byc oryginalna chlodnica i zbiornik wyrownawczy,co mam zamiar tez zrobic :)



Anonymous

Post autor: Anonymous » 2010-11-30, 11:04

Smerf - ile masz wiatrakow na chlodnicy?
1 czy 2?

Pytam,bo musze zamowic,a sa chlodnice z 2 wiatrakami albo z 1.

KLima i tak nie dziala,ale ten drugi od klimy powinien tez pomagac w chlodzeniu silnika,jak pierwszy nie wystarcza.
Tak jest czy nie?



Awatar użytkownika
smerf
Forumowicz
Posty: 482
Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
Silnik: inny V8
Kolor: czerwony
Kontakt:

Post autor: smerf » 2010-11-30, 19:49

tak odpowietrzając silnik ,możesz to robić cały rok i nie odpowietrzysz ,,musi być zbiornik i chłodnica z korkiem w którym są 2 zawory,inaczej doprowadzisz do awari panie,a witrak musi być jeden ,tylko silnik z wiatraka musi mieć 2 biegi szybki i wolny--nie ma inaczej ,wiatraki z 3.8 maja 1 bieg w roczniku 94-95--pozdr....


Galeria zdjęć http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;

Anonymous

Post autor: Anonymous » 2010-11-30, 21:29

smerf pisze:tak odpowietrzając silnik ,możesz to robić cały rok i nie odpowietrzysz ,,musi być zbiornik i chłodnica z korkiem w którym są 2 zawory,inaczej doprowadzisz do awari panie,a witrak musi być jeden ,tylko silnik z wiatraka musi mieć 2 biegi szybki i wolny--nie ma inaczej ,wiatraki z 3.8 maja 1 bieg w roczniku 94-95--pozdr....
Panie,odpowietrzylem,tylko sie zawor k..wa jego mac zacial :D
Jak silnik goracy a chlodnica zimna -letnia,to tylko termostat.

A serio - mam od RAFALa dobra strone z czesciami.
Tam kupie co trza.
Ale zaczne od termostatu.


Dzieki za pomoc.
POzdr.



Awatar użytkownika
sławekw
Forumowicz
Posty: 809
Rejestracja: 2010-04-19, 21:19
Kontakt:

Post autor: sławekw » 2010-11-30, 23:25

a jesteś pewny, ze pompa wodna pracuje??


Nic na siłę, wszystko młotkiem :D i wyklepie się coś takiego:
Obrazek

Anonymous

Post autor: Anonymous » 2010-11-30, 23:40

sławekw pisze:a jesteś pewny, ze pompa wodna pracuje??
Cisnienie wali jak c..j :D
Pracuje.



Awatar użytkownika
sławekw
Forumowicz
Posty: 809
Rejestracja: 2010-04-19, 21:19
Kontakt:

Post autor: sławekw » 2010-11-30, 23:50

a to skoro tak to ok, tak jak z moim mechanikiem rozmawiałem przy okazji wymiany paska, to właśnie mówił, że dużo osób zwala winę na termostat a tu pompa [chińskiej produkcji bo najtaniej] się terefere :P


Nic na siłę, wszystko młotkiem :D i wyklepie się coś takiego:
Obrazek

Anonymous

Post autor: Anonymous » 2010-12-01, 17:01

sławekw pisze:a to skoro tak to ok, tak jak z moim mechanikiem rozmawiałem przy okazji wymiany paska, to właśnie mówił, że dużo osób zwala winę na termostat a tu pompa [chińskiej produkcji bo najtaniej] się terefere :P
Sa takie przypadki :D



Alexander25
Forumowicz
Posty: 1646
Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
Model: 302HO 1994 rok
Silnik: V8 5.0
Kolor: sapphire blue
Lokalizacja:: Polska
Kontakt:

Post autor: Alexander25 » 2011-01-12, 00:36

W zime w fordach 3.8 bardzo pada czujnik temperatury i termostat. Normalne przerabialem to juz w 4ech mustangach 3,8 V6
2 razy udal mi sie upiec uszczelki pod glowica:D


302 HOooooo

ODPOWIEDZ

Wróć do „2 układ chłodzenia”