Klimatyzacja nie działa :(

ani za zimno ani za gorąco

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64

Awatar użytkownika
stang232
Forumowicz
Posty: 2121
Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
Model: stang'95
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Bełchatów
Stajnia: Stajnia Łódzka

Post autor: stang232 » 2010-07-08, 09:12

dzięki, może u mnie będzie podobnie.
We wtorek jadę do warsztatu, zaopatrzony w schemat instalacji elektrycznej układu AC
i mam nadzieję, że uda im się naprawić.


Obrazek

Awatar użytkownika
smerf
Forumowicz
Posty: 482
Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
Silnik: inny V8
Kolor: czerwony
Kontakt:

Post autor: smerf » 2010-07-08, 10:09

przekaznik w CCRM czyli w czarnej skrzynce załącza bezpośrednio sprzęgło od kompresora--może tam coś sie stało --lubi się styk wypalić--trzeba to otworzyc i tam zobaczyć----- ;) tam jest jeszcze przekaznik od wentylatora--2 szt i od pompy paliwa


Galeria zdjęć http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Pawellos
Forumowicz
Posty: 300
Rejestracja: 2008-09-23, 03:09
Model: 2009 Mustang GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Candy Apple Red

Post autor: Pawellos » 2010-07-08, 10:45

u mnie chyba niestety nie ma CCRM ;/
Ciekawe gdzie to siedzi...



Awatar użytkownika
smerf
Forumowicz
Posty: 482
Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
Silnik: inny V8
Kolor: czerwony
Kontakt:

Post autor: smerf » 2010-07-08, 10:51

http://iihs.net/fsm/?dir=40&viewfile=Climate Controlled Seats.pdf http://iihs.net/fsm/?dir=40&viewfile=Manual Climate Control System.pdf znalazłem takie schematy moze beda pomocne


Galeria zdjęć http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Pawellos
Forumowicz
Posty: 300
Rejestracja: 2008-09-23, 03:09
Model: 2009 Mustang GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Candy Apple Red

Post autor: Pawellos » 2010-07-08, 11:32

taa, mam te schematy, ale dzieki za chęć ;)



Awatar użytkownika
smerf
Forumowicz
Posty: 482
Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
Silnik: inny V8
Kolor: czerwony
Kontakt:

Post autor: smerf » 2010-07-08, 11:38

jak zmostkujesz presostat to ruszy kompresor??,,tam jest od klimy panel i przekazniki sa też w boksie bezpiecznikowym


Galeria zdjęć http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2010-07-08, 12:14

Pawellos pisze:u mnie chyba niestety nie ma CCRM ;/
Ciekawe gdzie to siedzi...
każdy ma:)

a ja mam z klimą inny objaw, często włącza się i wyłącza kompresor, średnio raz na 30 sekund, chłodzi dobrze. mówią że to tak ma być, ale w poprzednim tak nie miałem,
jak jest u Was?



Awatar użytkownika
smerf
Forumowicz
Posty: 482
Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
Silnik: inny V8
Kolor: czerwony
Kontakt:

Post autor: smerf » 2010-07-08, 16:16

to jest normalne ,a czas przerw uzależniony jest od temperatury na zewnątyrz ,bywa ze na zimnie wcale sie nie załacza,,,podstawa to dbać o ilość czynnika ,co jakiś czas wymienić go i przefiltrować,,odgrzybiać klimę,wtedy będzie służyć dobrze


Galeria zdjęć http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2382
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2010-07-08, 18:46

z tym odfiltrowywaniem i wymienianiem czynnika to są bajki
mam fachowca do klimatyzacji i chłodnictwa obsługuje mi 30 urządzeń
i niema czegoś takiego że czynnik się zabrudzi lub zestarzeje
może go tylko braknąć jak jest dziura lub się zagotować co w samochodach jest niemożliwe
także warsztaty z obsługą klimy tylko wyciągają pieniądze ok ludzi a jak się coś poważnego zepsuje to rozkładają ręce



Awatar użytkownika
smerf
Forumowicz
Posty: 482
Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
Silnik: inny V8
Kolor: czerwony
Kontakt:

Post autor: smerf » 2010-07-08, 20:16

fajnie by to było jak nic nie trzeba by robić przy klimie ,,ale tak nie jest ,w układzie gromadzi sie woda niestety jest niesiona przez czynnik i niszczy kompresor :( dlatego co 2 lata niestety wyciaga sie gaz i filtruje z tej nieszczesnej wody,,a co 3 lata powinno sie wymienić odstojnik wody ,amerykanie nazywaja to akumulator ,,jak ktoś rozpiął klimę tz powietrze distaje sie do środka od razu z tego powietrza wydziela sie woda i jest wchłaniana przez olej i czynnik chłodzacy :zalamany: ----higroskopijność!!!!!!! tu se poczytajcie http://www.data.com.pl/2_serwis/infotec ... zacja.html ni ma lekko panowie!!!!!
Załączniki
getimage.jpg
getimage.jpg (10.36 KiB) Przejrzano 7836 razy


Galeria zdjęć http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2010-07-08, 22:29

potwierdzam, po rozpięciu układu należy wymienić akumulator.

w normalnej obsłudze raz na 2 lata std serwis, zrobienie prózni, załadowanie czynnika i oleju od nowa, koszt 120zł. Akumulatora nie trzeba okresowo wymieniać, tylko i wyłącznie przy rozszczelnieniu.



Awatar użytkownika
chmielu
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2008-10-08, 11:15
Kontakt:

Post autor: chmielu » 2010-07-12, 15:41

A u mnie się załącza pracuje chwilę i wyłącza się a wentylator od chłodnicy cały czas kręci.. Było git jest źle. Muszę sprawdzić przekaźniki. :przestraszony:


http://www.case-studio.pl/
https://www.facebook.com/internalquietfanpage
www.internalquiet.com

Awatar użytkownika
smerf
Forumowicz
Posty: 482
Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
Silnik: inny V8
Kolor: czerwony
Kontakt:

Post autor: smerf » 2010-07-12, 21:36

to masz dobrze tak ma chodzić :D


Galeria zdjęć http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2010-07-13, 01:53

tylko ma przy tym chłodzić :D



Awatar użytkownika
chmielu
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2008-10-08, 11:15
Kontakt:

Post autor: chmielu » 2010-07-13, 08:51

No właśnie, chodzi a nie chłodzi :zdziwko: To znaczy chwilkę chłodzi i przestaje by za chwilę znów się włączyć i wyłączyć ponownie ale już nie na chwilę tylko dłuższą chwilę i później znów się włącza na chwilę i...... :zawstydzony:


http://www.case-studio.pl/
https://www.facebook.com/internalquietfanpage
www.internalquiet.com

ODPOWIEDZ

Wróć do „3 klimatyzacja i ogrzewanie”