Electric Cut Out

jedna czy dwie rury?

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64

kaes
Forumowicz
Posty: 815
Rejestracja: 2008-11-05, 13:13
Model: 2007
Silnik: V6 4.0
Kolor: czarny, chwilowo bez pasów
Kontakt:

Post autor: kaes » 2010-03-29, 08:45

Delfinnn pisze:A może jakiś namiar na tego Mirmala? Jaki koszt?
Pisz do niego priva na forum


CS6 Progress bar
[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%

Obrazek

Delfinnn
Forumowicz
Posty: 161
Rejestracja: 2009-08-11, 15:50
Model: BYŁ Mustang 01'
Silnik: V6 3.8
Kolor: Czarny

Post autor: Delfinnn » 2010-03-29, 10:54

Kurde nigdzie nie mogę znaleźć użytkownika o nazwię Mirmal, chyba źle szukam?



kaes
Forumowicz
Posty: 815
Rejestracja: 2008-11-05, 13:13
Model: 2007
Silnik: V6 4.0
Kolor: czarny, chwilowo bez pasów
Kontakt:

Post autor: kaes » 2010-03-29, 10:54



CS6 Progress bar
[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%

Obrazek

Awatar użytkownika
ono
Forumowicz
Posty: 203
Rejestracja: 2009-04-23, 23:03
Model: Bullitt 2008
Silnik: V8 4.6

Post autor: ono » 2010-03-29, 10:57

Ja to zamontowałem jakieś 2 tygodnie temu , wyłącznik w schowku koło zapalniczki , fajna zabawa i fajnie działa :)


Bull & quattro

Delfinnn
Forumowicz
Posty: 161
Rejestracja: 2009-08-11, 15:50
Model: BYŁ Mustang 01'
Silnik: V6 3.8
Kolor: Czarny

Post autor: Delfinnn » 2010-03-29, 11:43

kaes pisze::)
http://www.mustangklub.pl/profile.php?m ... file&u=328
Dzięki wielkie! :)

ono, masz może jakąś fotorelację?



Awatar użytkownika
ono
Forumowicz
Posty: 203
Rejestracja: 2009-04-23, 23:03
Model: Bullitt 2008
Silnik: V8 4.6

Post autor: ono » 2010-03-29, 12:12

Nie robiłem fotek mam tylko to ,Obrazek jeszcze nie skończone , są zamontowane dwa kolanka kierujące spaliny w dół . Jak coś chcecie kombinować innego to trzeba bardzo uważać na szczelność zaworów wystarczy troszkę to otworzyć i jest potworny ryk . Jak będę miał troszkę czasu nagram filmik :)


Bull & quattro

Delfinnn
Forumowicz
Posty: 161
Rejestracja: 2009-08-11, 15:50
Model: BYŁ Mustang 01'
Silnik: V6 3.8
Kolor: Czarny

Post autor: Delfinnn » 2010-03-29, 12:54

Wygląda konkretnie! Jaki koszt takiej zabawy?

Myślałem, żeby przerobić przepustnice i puścić linkę do środka auta. Co Wy na to?



Awatar użytkownika
ono
Forumowicz
Posty: 203
Rejestracja: 2009-04-23, 23:03
Model: Bullitt 2008
Silnik: V8 4.6

Post autor: ono » 2010-03-29, 13:11

Tam na stronie masz ceny , do mojego 400$ zamontowanie jakieś 400zł.


Bull & quattro

Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2280
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2010-03-29, 23:46

Delfinnn pisze:Wygląda konkretnie! Jaki koszt takiej zabawy?

Myślałem, żeby przerobić przepustnice i puścić linkę do środka auta. Co Wy na to?
przepustnice od gaznika np poloneza? bylby to dobry pomysl pod warunkiem ze taka przepustnica wytrzyma temperature jaka panuje na wydechu, te klapki chyba sa miedziane i za delikatne.. dodatkowo gaznika nei przyspawasz,nie jest metalowy..
lepiej samemu zrobic podobny zawor,a pomysl z linka jest o tyle lepszy ze nei martwisz sie o to czy silniczek elektryczny sie nie uszkodzi..

pisz na biezaco jesli cos wymyslisz,sam sie interesuje tym tematem,ale tez pomysl z ciezkim zaworem gorskim i silniczkami elektrycznymi do tego srednio mi sie podoba..


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Delfinnn
Forumowicz
Posty: 161
Rejestracja: 2009-08-11, 15:50
Model: BYŁ Mustang 01'
Silnik: V6 3.8
Kolor: Czarny

Post autor: Delfinnn » 2010-03-30, 13:57

Ale dlaczego z gaźnika? Można użyć przepustnicy powietrza, a one przeważnie są zrobione albo z alu albo z stali/żeliwa.



Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2280
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2010-03-30, 14:01

Delfinnn pisze:Ale dlaczego z gaźnika? Można użyć przepustnicy powietrza, a one przeważnie są zrobione albo z alu albo z stali/żeliwa.
zgadza sie, no i sa czesto sterowane elektrycznie,wiec nawet ne musialbys linki montowac ;)


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Delfinnn
Forumowicz
Posty: 161
Rejestracja: 2009-08-11, 15:50
Model: BYŁ Mustang 01'
Silnik: V6 3.8
Kolor: Czarny

Post autor: Delfinnn » 2010-03-30, 16:52

Noo ale takie elektryczne to już na prawdę majątek. Kupie na dniach jakąś najprostszą przepustnice, macie może pomysł gdzie i jak przeciągnąć linkę do kokpitu?



Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2280
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2010-03-30, 19:53

najlepiej w podobnym miejscu jak wchodzi linka od recznego ;) sam musisz zdecydowac gdzie chcesz wywiercic otwor na linke, mysle ze kolo fotela kierowcy najlepiej..


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
Szuba
Forumowicz
Posty: 147
Rejestracja: 2010-03-13, 20:38
Model: GT 1996r
Silnik: V8 4.6
Kolor: Royal Blue
Kontakt:

Re: Electric Cut Out

Post autor: Szuba » 2011-05-30, 22:17

Czy ktos kto ma Cut Out'y moze powiedziec jak to wyglada z montazem tego? Dzisiaj sprawdzalem wymiary z katalogu QTP Performance i po zajrzeniu pod auto obawiam sie, ze za bardzo beda wystawac i czasem gdzies zostawie je na studzience :( Montujac je zaraz za H-Pipe, rury wejda bez problemu natomiast cut out'y maja ponad 11cm wysokosci, a w tym miejscu podloga w SN95 jest troche nizej niz w innych miejscach. Wole to przemyslec teraz niz kupowac w ciemno.



Awatar użytkownika
ono
Forumowicz
Posty: 203
Rejestracja: 2009-04-23, 23:03
Model: Bullitt 2008
Silnik: V8 4.6

Re: Electric Cut Out

Post autor: ono » 2011-05-31, 09:30

Szuba , nie wiem jak tam u ciebie jest z podłogą , ale teraz myślę że założył bym jeden zawód właśnie w H-Pipe , możne tak się u ciebie da .

Pamiętajcie też o dodatkowych wieszakach wydechu , zawory są na tyle ciężkie że na dziurach wydech wpada w wibracje i tłucze o podłoge .


Bull & quattro

ODPOWIEDZ

Wróć do „5 układ wydechowy”