Electric Cut Out
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64
- Tom.Tom
- Forumowicz
- Posty: 1308
- Rejestracja: 2011-11-16, 20:58
- Model: X-CHARGED
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: bordo + czarny mat
- Lokalizacja:: Trójmiasto
- Stajnia: Stajnia Pomorze
Re: Electric Cut Out
Odświeżam po nasłuchaniu się was na MR:
ponieważ jestem w trakcie dorabiania H-pipe, pomyślałem, że może warto za jednym zamachem zrobić te Cut Outy. Skonsultowałem się w tej sprawie z magikiem, który mi spawa H i powiedział, że robili (jako firma tuningowa) take rozwiązania w różnych samochodach, ale ponoć działa to pół roku a potem zaczyna się zacinać z uwagi na nasze zabrudzone ulice.
Jakie są wasze doświadczenia w tej kwestii? Jaki zestaw polecacie? Ono, coś wspominałeś chyba że ci to wyszło 600pln ale to chyba jak dolar był poniżej 2 zł?
Ja teraz robię H pod wymiar oryginalnego GT - czyli 2,5 cala a tam takie zestawy razem z rurami są tylko pod 2,25 albo potem już 3 i w górę - więc który ma być?
ponieważ jestem w trakcie dorabiania H-pipe, pomyślałem, że może warto za jednym zamachem zrobić te Cut Outy. Skonsultowałem się w tej sprawie z magikiem, który mi spawa H i powiedział, że robili (jako firma tuningowa) take rozwiązania w różnych samochodach, ale ponoć działa to pół roku a potem zaczyna się zacinać z uwagi na nasze zabrudzone ulice.
Jakie są wasze doświadczenia w tej kwestii? Jaki zestaw polecacie? Ono, coś wspominałeś chyba że ci to wyszło 600pln ale to chyba jak dolar był poniżej 2 zł?
Ja teraz robię H pod wymiar oryginalnego GT - czyli 2,5 cala a tam takie zestawy razem z rurami są tylko pod 2,25 albo potem już 3 i w górę - więc który ma być?
:: PAN TOMASZ ZOSTAŁ BOHATEREM W SWOIM GARAŻU - SAM ZAMONTOWAŁ KOMPRESOR! :: viewtopic.php?f=13&t=5243&start=150#p137691
- Koral
- Forumowicz
- Posty: 2279
- Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
- Model: GT CS8 +500HP
- Silnik: V8 4.6
- Kontakt:
Re: Electric Cut Out
ja zamawiam cut outy zawsze z pilotami, dzialaja dluzej i pewniej, bez pilotow szybciej silniczki padaja , bo nie ma odciecia i tyle ile trzymasz tyle pracuja
- bart.knop
- Forumowicz
- Posty: 289
- Rejestracja: 2010-07-03, 23:33
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Windveil Blue
Re: Electric Cut Out
koral gdzie to zamowic??
pasuja pod longi???
o tym mowimy???
http://www.dmhperformance.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
pasuja pod longi???
o tym mowimy???
http://www.dmhperformance.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Electric Cut Out
Tomtom, proponuję Ci zrobić tak jak ja, czyli zrzucic tlumiki i sie przejechac :-) bedziesz miał wtedy obraz tego jak bedzie brzmial jak zrobisz cutouty przez tlumikami. Wrzucalem link do youtuba jak tou mnie brzmialo.... wcale nie byl taki głośny a brzmienie bylotakie sobie. Wiec myślę, ze jak wywalac ponad 1000zł to lepiej przed katalizatorami albo przed x-pipe...
- Koral
- Forumowicz
- Posty: 2279
- Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
- Model: GT CS8 +500HP
- Silnik: V8 4.6
- Kontakt:
Re: Electric Cut Out
takbart.knop pisze:koral gdzie to zamowic??
pasuja pod longi???
o tym mowimy???
http://www.dmhperformance.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
ja zamawialem prosto z http://www.quicktimeperformance.com" onclick="window.open(this.href);return false;
a ostatnio z http://www.summitracing.com/parts/QTP-QTEC66/" onclick="window.open(this.href);return false;
piloty kosztuja 71$ ale warto doplacic,raz bo nie musisz prowadzic przewodow do kabiny, a dwa to masz odciecie silniczkow gdy cut outy sie zamkna no i masz bayer jak z daleka otwoierasz wydechy,zreszta piloty sa wygodniejsze w uzyciu
http://www.summitracing.com/search/Bran ... toview=SKU" onclick="window.open(this.href);return false;
a efekt dzwiekowy jest swietny,zreszta jak ktos byl na motorshow w Poznaniu widzial jakie tlumy sie gromadzily wokół SS jak tylko przygazowalem, efekt niesamowity,no ale na trase zamykalem, i co najwazneijsze robilem to podczas jazdy, po godz jazdy na otwartych odczuwalo sie juz zmeczenie, na dluzsze trasy zdecydowanei wole delikatny pomruk V8 niz ryk i to jest wlasnei przewaga cut outow nad przelotowymi wydechami, nei da sie ich wyciszyc na trase, gdy sie ma juz dosyc halasu..
bo tak wogole poza dzwiekiem V8 to ja lubie cisze i spokoj, najlpeiej wypoczynek w gorach, relaksowac sie i cieszyc pieknymi widokami, bez halasu czy to ulicznego,czy wiecznie gadajacej zonki
- Tom.Tom
- Forumowicz
- Posty: 1308
- Rejestracja: 2011-11-16, 20:58
- Model: X-CHARGED
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: bordo + czarny mat
- Lokalizacja:: Trójmiasto
- Stajnia: Stajnia Pomorze
Re: Electric Cut Out
No a jak z tym psuciem się po pół roku od brudu? Faktycznie znalazłem na innych forach również takie informacje. Ludziom się zacinały gdzieś w trasie i potem wracali z rykiem...
:: PAN TOMASZ ZOSTAŁ BOHATEREM W SWOIM GARAŻU - SAM ZAMONTOWAŁ KOMPRESOR! :: viewtopic.php?f=13&t=5243&start=150#p137691
- Koral
- Forumowicz
- Posty: 2279
- Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
- Model: GT CS8 +500HP
- Silnik: V8 4.6
- Kontakt:
Re: Electric Cut Out
spotkalem sie z tym ale tylko u uzytkownikow ktorzy nie mieli pilotow.. nawet znajomemu oistatnio jeden taki silniczek zamawialem,ale piloty odrazu tez. pewnie wypadaloby raz na rok odkrecic i je przeczyscictom.tom pisze:No a jak z tym psuciem się po pół roku od brudu? Faktycznie znalazłem na innych forach również takie informacje. Ludziom się zacinały gdzieś w trasie i potem wracali z rykiem...
- Mały1973
- Forumowicz
- Posty: 688
- Rejestracja: 2009-02-23, 12:32
- Model: Mustang Mach I 1971
- Silnik: inny V8
- Kolor: Medium Blue Metallic
- Kontakt:
Re: Electric Cut Out
No i przede wszystkim jak zatrzymają to można szybko zamknac Sam sie do tego przymierzam, wiec jak bede bral to tylko z pilotemkoral pisze:takbart.knop pisze:koral gdzie to zamowic??
pasuja pod longi???
o tym mowimy???
http://www.dmhperformance.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
ja zamawialem prosto z http://www.quicktimeperformance.com" onclick="window.open(this.href);return false;
a ostatnio z http://www.summitracing.com/parts/QTP-QTEC66/" onclick="window.open(this.href);return false;
piloty kosztuja 71$ ale warto doplacic,raz bo nie musisz prowadzic przewodow do kabiny, a dwa to masz odciecie silniczkow gdy cut outy sie zamkna no i masz bayer jak z daleka otwoierasz wydechy,zreszta piloty sa wygodniejsze w uzyciu
http://www.summitracing.com/search/Bran ... toview=SKU" onclick="window.open(this.href);return false;
a efekt dzwiekowy jest swietny,zreszta jak ktos byl na motorshow w Poznaniu widzial jakie tlumy sie gromadzily wokół SS jak tylko przygazowalem, efekt niesamowity,no ale na trase zamykalem, i co najwazneijsze robilem to podczas jazdy, po godz jazdy na otwartych odczuwalo sie juz zmeczenie, na dluzsze trasy zdecydowanei wole delikatny pomruk V8 niz ryk i to jest wlasnei przewaga cut outow nad przelotowymi wydechami, nei da sie ich wyciszyc na trase, gdy sie ma juz dosyc halasu..
bo tak wogole poza dzwiekiem V8 to ja lubie cisze i spokoj, najlpeiej wypoczynek w gorach, relaksowac sie i cieszyc pieknymi widokami, bez halasu czy to ulicznego,czy wiecznie gadajacej zonki
- Ford Mustang Mach I 429
- Chevy Camaro Z/28 LS1
- Chrysler Voyager III CRD
- Pontiac Trans Am GTA
- Buick Electra 1971 455
- Pontiac Grand Prix Seventh Generation
- Chevy Camaro Z/28 LS1
- Chrysler Voyager III CRD
- Pontiac Trans Am GTA
- Buick Electra 1971 455
- Pontiac Grand Prix Seventh Generation
Re: Electric Cut Out
U mnie jak narazie nic się nie zacina , jak zamawiałem to chyba tych pilotów nie było , fajna sprawa , ale w nich dokładnie słychać kiedy są on/off więc ciężko jest spalić silniczki. Kiedy ktoś wymyśli sterownie dźwiękiem samochodu ? Bass +/- itd , jakieś ruchome elementy w tłumiku ? To by było toooo Chyba się wezmę za to
Bull & quattro
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1139
- Rejestracja: 2008-12-18, 15:43
- Model: S281 SC
- Silnik: inny V8
- Kolor: Wściekle czerwony
- Lokalizacja:: Tak po środku.
Re: Electric Cut Out
Używam cut out'ow od półtora roku i mogę coś w tym temacie powiedzieć. Mam zamontowane Quick Time Performance na podwójny wydech z kością sterującą (jak ja kupowałem to nie było pilota - teraz na pewno bym go wziął). O zaletach nie będę pisał bo każdy to wie, ale z użytkowaniem to już tak pięknie nie jest i trzeba pamiętać o kilku rzeczach.
Na pewno należy dokupić moduł sterujący. Mój pozwala na otwarcie przepustnic na 30, 80 i 100%. Bez modułu raczej ciężko wcelować kiedy się już "zamkło albo otwarło"
Zabrudzenia - problemu nie stwierdziłem. Problemem natomiast są mega wibracje na rurach wydechowych, które powodują wypadanie śrub - u mnie tak było, silnik trzymał się na słowo honoru. Dodatkowe klejenie na pewno jest pomocne, ale trzeba pamiętać aby co jakiś czas sprawdzać przytwierdzenie silników. Kolejna sprawa to jakość kabla a w zasadzie jej brak, który został użyty do połączenia modułu i silnika sterującego. Jest bardzo kruchy i niestety potrafi się złamać (też to przerabiałem) i wtedy nie możesz otworzyć zaworu i wyświetla Ci się Error.
Jeśli będziesz montował nowe cutouty to śruby pociągnij specjalnym szuwaksem do klejenie śrub i powinno być ok, przewody spróbuj ułożyć tak, aby za bardzo nie były podatne na złamanie no i co jakiś czas oglądaj ustrojstwo.
Reszta to sam miód, powłóczyste spojrzenia bezcenne......
Na pewno należy dokupić moduł sterujący. Mój pozwala na otwarcie przepustnic na 30, 80 i 100%. Bez modułu raczej ciężko wcelować kiedy się już "zamkło albo otwarło"
Zabrudzenia - problemu nie stwierdziłem. Problemem natomiast są mega wibracje na rurach wydechowych, które powodują wypadanie śrub - u mnie tak było, silnik trzymał się na słowo honoru. Dodatkowe klejenie na pewno jest pomocne, ale trzeba pamiętać aby co jakiś czas sprawdzać przytwierdzenie silników. Kolejna sprawa to jakość kabla a w zasadzie jej brak, który został użyty do połączenia modułu i silnika sterującego. Jest bardzo kruchy i niestety potrafi się złamać (też to przerabiałem) i wtedy nie możesz otworzyć zaworu i wyświetla Ci się Error.
Jeśli będziesz montował nowe cutouty to śruby pociągnij specjalnym szuwaksem do klejenie śrub i powinno być ok, przewody spróbuj ułożyć tak, aby za bardzo nie były podatne na złamanie no i co jakiś czas oglądaj ustrojstwo.
Reszta to sam miód, powłóczyste spojrzenia bezcenne......
- Tom.Tom
- Forumowicz
- Posty: 1308
- Rejestracja: 2011-11-16, 20:58
- Model: X-CHARGED
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: bordo + czarny mat
- Lokalizacja:: Trójmiasto
- Stajnia: Stajnia Pomorze
Re: Electric Cut Out
OK, to ja zrobię w dwóch etapach - teraz przy okazji dorabiania H poproszę o zrobienie odejść z flanszami na razie zamkniętymi motylkami a jak przypłyną elektrozawory ze stanów to je domontuję.
Jeszcze pytanie - jak podłączacie zasilanie - którędy ciągniecie przewody?
Jeszcze pytanie - jak podłączacie zasilanie - którędy ciągniecie przewody?
:: PAN TOMASZ ZOSTAŁ BOHATEREM W SWOIM GARAŻU - SAM ZAMONTOWAŁ KOMPRESOR! :: viewtopic.php?f=13&t=5243&start=150#p137691
Re: Electric Cut Out
Ja mam z zapalniczki ze schowka , dziura przez podłogę , w schowku mam też sterowanie .
Bull & quattro
- Koral
- Forumowicz
- Posty: 2279
- Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
- Model: GT CS8 +500HP
- Silnik: V8 4.6
- Kontakt:
Re: Electric Cut Out
jesli sie zamawia z pilotami nei trzeba przewodow ciagnac do srodka, mozna zostawic pod maska (ja tak zrobilem i pieknei dzialalo na pilot ) lub w bagazniku ( w camaro akum jest wlasnei tam )
- Tom.Tom
- Forumowicz
- Posty: 1308
- Rejestracja: 2011-11-16, 20:58
- Model: X-CHARGED
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: bordo + czarny mat
- Lokalizacja:: Trójmiasto
- Stajnia: Stajnia Pomorze
Re: Electric Cut Out
no od sterowania do silniczków nie trzeba jak są piloty ale ja pytam o zasilanie silniczków.
:: PAN TOMASZ ZOSTAŁ BOHATEREM W SWOIM GARAŻU - SAM ZAMONTOWAŁ KOMPRESOR! :: viewtopic.php?f=13&t=5243&start=150#p137691
- Koral
- Forumowicz
- Posty: 2279
- Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
- Model: GT CS8 +500HP
- Silnik: V8 4.6
- Kontakt: