W końcu założyłem long tube i zaczęły się problem zresztą to jeden wielki problem, zacznę od tego że na razie jestem bez wydechu mam tylko do kolektorów założone tłumiki przelotowe by dało się normalnie do roboty dojechać i jakoś z watą w uszach se radzę, ale nie o tym, po jeździe wyskoczyły błędy p0136, p0141, p056, p0161, p1401, p1409 co mniej więcej wnioskuję że pierwsze do sondy tylko czemu wszystkie? I ostatnie to od EGR
przy zamówieniu sct miały być zrobione programy pod long tube i pełen przelot bez katalizatorów, co do EGR to wywaliłem wszystko związane z nim i zaślepiłem
teraz pytanie co do sct bo w custom tune mam gotowe programy po jego w graniu jak wejdę w strategy tune i tylko zaznaczę off egr to po wgraniu tego automatycznie z resetuje program do seryjnego z brakiem EGR? czy nie rusza wcześniej zmienionej tuningowej mapy tylko wyłącza EGR
Bo zrobiłem tak najpierw wgrałem ten tuningowy program potem wgrałem ten bez egr co i tak mi wywaliło naraz te błędy, co przynajmniej powinno być brak błędów od egr jeśli kasuje tuningowy program.
Bo się pogubiłem sct z myślą kupiłem by nie wyświetlało mi tych błędów a i tak mi wyświetla wiec tyle kasy poszło na marne?
Problemy z Long Tube i EGR
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64
- witekz
- Forumowicz
- Posty: 273
- Rejestracja: 2009-04-24, 14:21
- Model: Mustang 98 Vortech
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Rio Red
- Kontakt:
Re: Problemy z Long Tube i EGR
Czy wszystko jest szczelne? Używałeś "zaślepiacza" cos takiego http://www.vmptuning.com/store/index.ph ... 9&parent=0" onclick="window.open(this.href);return false; ? Dziwna sprawa, może coś nie tak z plikiem, u mnie wywalalo kod tylnych sond po X-pipe mimo, że były wyłączone, ale okazało się, że "tuner" zapomniał ich wyłączyć. Skontaktuj się z tymi co pisali program pod te longi.