strumienice
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64
-
- Forumowicz
- Posty: 205
- Rejestracja: 2009-04-12, 11:26
- Model: mustang 1996
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: inny
strumienice
potrzebuje pomocy!
jezeli miał ktoś doczynienia z zamianą katalizatorów na strumienice dajcie znac jak obejś sode lambda bo słyszałem ze jest z nią problem po wymianie moze nie pracowac jak powinna!
pozdrawiam!
jezeli miał ktoś doczynienia z zamianą katalizatorów na strumienice dajcie znac jak obejś sode lambda bo słyszałem ze jest z nią problem po wymianie moze nie pracowac jak powinna!
pozdrawiam!
Ostatnio zmieniony 2009-06-17, 10:53 przez figaro96, łącznie zmieniany 1 raz.
powiem szczerze ze nei mialem okazji testowac strumienic na hamowni ( sam mialem w audi A4) - ale naprawde od chlopakow slyszalem ze pomagaja -
sa dwa rodzaje strumienic :
- szczelinowe i naddzwiekowe ( znacznie drozsze )
i te wlasnei tam gdzie maja hamownei sprzedaja sie jak swierze bulki - klint mierzy osiagi na pierwszych i z drugim rodzajem i sam ocenai - wnioski oczywiste,
poczytaj tu.
http://tuning-design.pl/index.php?optio ... &Itemid=57
ja doradzam naddzwiekowa :
sa dwa rodzaje strumienic :
- szczelinowe i naddzwiekowe ( znacznie drozsze )
i te wlasnei tam gdzie maja hamownei sprzedaja sie jak swierze bulki - klint mierzy osiagi na pierwszych i z drugim rodzajem i sam ocenai - wnioski oczywiste,
poczytaj tu.
http://tuning-design.pl/index.php?optio ... &Itemid=57
ja doradzam naddzwiekowa :
Wiekszosc klientow zna strumienice te najprostsze ( bazarowe ) za 50 zł/szt stosowane gdy kata chcemy wyciac i go sprzedac lub nam padnie orginal. sa one tylko z wygladu podobne do tych o ktorych czytales. pamietaj ze strumienica musi byc dedykowana pod poj silnika . Inaczej auto tak sie sie roztrzesie ze bedziesz ja wycinal szybciej niz zalozyles / dlawi auto .!!
Moje zdanie nie udezaj w strumienice na poczatek - udezaj w dedykowane uklady ( ale to zalezy od portfela ) Wymien koncowe tlumiki , potem kolektory itd.. ( strumienice u nas sa dedykowane do 2,5 wzwyż i o srednicy dolotu 60mm.
Moje zdanie nie udezaj w strumienice na poczatek - udezaj w dedykowane uklady ( ale to zalezy od portfela ) Wymien koncowe tlumiki , potem kolektory itd.. ( strumienice u nas sa dedykowane do 2,5 wzwyż i o srednicy dolotu 60mm.
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2382
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
- witekz
- Forumowicz
- Posty: 273
- Rejestracja: 2009-04-24, 14:21
- Model: Mustang 98 Vortech
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Rio Red
- Kontakt:
ja miałem u siebie 2 sondy przed katalizatorami i 2 za katalizatorami, teraz nie mam katalizatorów tylko wydech BBK, jeżeli chodzi o sondy przed katami to nic się nie będzie działo, ale te za katalizatorem będą "wywalać" błąd p0420 lub pp0430 co oznacza uszkodzony katalizator, po prostu bedzie za duzy przepływ spalin i po 20 km zapali ci się kontrolka check engine.Podobno nie ma to wpływu na pracę silnika (tak piszą w Usa),ale jest denerwujące. Można je wyłączyć jak masz tunery Diablo, czy Xcalibrator czy inne, albo kupić albo zrobić tzw. MIL eliminators, które oszukają te sondy (wpinasz w kostkę od sądy i do kabla) .Jest jeszcze trzeci sposób najprostszy i najtańszy- właśnie go testuje, kupujesz takie "redukcje" jak na zdjęciu, wkręcasz w rurę, potem sondę w tą redukcję, która osłania i zmniejsza przepływ wokół czujnika.
zdjęcie tych "nakrętek na sondy" http://stangi.w.interia.pl/mil.jpg
zdjęcie tych "nakrętek na sondy" http://stangi.w.interia.pl/mil.jpg
- witekz
- Forumowicz
- Posty: 273
- Rejestracja: 2009-04-24, 14:21
- Model: Mustang 98 Vortech
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Rio Red
- Kontakt:
Musisz mieć własny SCT Xcalibrator czy Diablo czy inny programator, potem zamawiasz mailem tzw."mail tune" i podczas zamówienia podajesz firmie w USA jakie masz modyfikacje i co chcesz żeby zrobili, np. wyłączyli tylne sondy, zmienili zapłon, zdjęli ogranicznik itp. itd.
Dla samych sond to nie warto, lepiej zastosować te "redukcje" i nie będzie "check engine"
Dla samych sond to nie warto, lepiej zastosować te "redukcje" i nie będzie "check engine"
-
- Forumowicz
- Posty: 1646
- Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
- Model: 302HO 1994 rok
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: sapphire blue
- Lokalizacja:: Polska
- Kontakt:
Ja bawilem sie ze strumienicami. Pare lat temu jak czesci do mustangow prawie nie bylo a jak byly to z 3-4 krotnym przebiciem cenowym wysiadl mi katalizator. Wymienilem na uklad dedykowany pod thunderbirda 3.8 V6 SC musze przyznac ze auto sie zamulilo i zaczely sie problemy. Pare tygodni pozniej gosc mustangiem pod Krakowem wpakowal sie na drzewo bokiem i odkupilem od niego czesci i bylo ok. Nie polecam strumienic chyba ze sie ktos bawi w tuning po calosci. o ile mi sie wydaje to sa 4 sondy lambda w stangu 1994-1998 3.8 V6 ja tak przynajmniej mam u siebie.
Pozdrawiam
Pozdrawiam