świece

dystrybutor, świece, ustawianie kąta zapłonu

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64

Awatar użytkownika
bedzin
Forumowicz
Posty: 343
Rejestracja: 2008-11-01, 19:22
Model: Mustang GT 2000
Silnik: V8 4.6
Kolor: srebrny

świece

Post autor: bedzin » 2009-08-10, 19:25

no wiec po sprawdzeniu mojego konika komputerem okazalo sie ze musze wymienic świeczki, powiedzcie jakie musza byc albo jakie macie i zachwalacie do mustanga GT 4,6l 2000rok...



Awatar użytkownika
witekz
Forumowicz
Posty: 273
Rejestracja: 2009-04-24, 14:21
Model: Mustang 98 Vortech
Silnik: V8 4.6
Kolor: Rio Red
Kontakt:

Post autor: witekz » 2009-08-10, 22:09

ja mam Autolite APP764 i wszystko jest ok, do silników 4.6 2v wg instrukcji swiece maja nr AWSF-32PP i zostały zastapione przez AGSF32FM. To są identyczne świece jak do Mondeo 1996-2000 z silnikiem 2.5 v6 czyli jak chcesz Motorcrafta podjedz do Forda i zamów nr AGSF32FM (inny numer Finis 4331810),powinny być takie same,jak chcesz NGK to nr NGK TR55.



Awatar użytkownika
Dark Red
Forumowicz
Posty: 219
Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Dark Red

Post autor: Dark Red » 2009-08-10, 22:15

Tylko świece Championa, są są świece, które nie pękają się podczas wykręcania.
Mam takie na zbyciu, komplet 8 sztuk. Problem pękających świec był już naświetlany,
warto poczytać.


viewtopic.php?t=91&highlight=%B6wiece


1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears

Awatar użytkownika
witekz
Forumowicz
Posty: 273
Rejestracja: 2009-04-24, 14:21
Model: Mustang 98 Vortech
Silnik: V8 4.6
Kolor: Rio Red
Kontakt:

Post autor: witekz » 2009-08-10, 22:37

Dark Red pisze:Tylko świece Championa, są są świece, które nie pękają się podczas wykręcania.
Mam takie na zbyciu, komplet 8 sztuk. Problem pękających świec był już naświetlany,
warto poczytać.


viewtopic.php?t=91&highlight=%B6wiece
to jest problem GT 4.6 3v a nie GT 4.6 2v !!! w 4.6 2v SOHC nie ma problemów z pękającymi świecami, więc nie ma co straszyć :)



Awatar użytkownika
bedzin
Forumowicz
Posty: 343
Rejestracja: 2008-11-01, 19:22
Model: Mustang GT 2000
Silnik: V8 4.6
Kolor: srebrny

Post autor: bedzin » 2009-08-11, 00:02

witekz, a ty masz z podwojna platyna??



Awatar użytkownika
witekz
Forumowicz
Posty: 273
Rejestracja: 2009-04-24, 14:21
Model: Mustang 98 Vortech
Silnik: V8 4.6
Kolor: Rio Red
Kontakt:

Post autor: witekz » 2009-08-11, 00:42

tak,model app764 to podwójna platyna



Awatar użytkownika
Magic
Forumowicz
Posty: 864
Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
Model: RTR 2012
Silnik: V6 3.7
Kolor: BLACK
Lokalizacja:: Oleśnica
Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
Kontakt:

Post autor: Magic » 2009-08-11, 07:57

a świece do 3.8 v6 2002 też pasują od mondeo v6? bo nawet jeszcze ich nie wykręcałem


Obrazek

Awatar użytkownika
witekz
Forumowicz
Posty: 273
Rejestracja: 2009-04-24, 14:21
Model: Mustang 98 Vortech
Silnik: V8 4.6
Kolor: Rio Red
Kontakt:

Post autor: witekz » 2009-08-11, 08:30

w 3.8 są inne świece



Awatar użytkownika
pudel
Forumowicz
Posty: 1406
Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
Model: 2002 V6,2007 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Szary metalik & Torch red
Kontakt:

Post autor: pudel » 2009-10-26, 23:50

a może jakaś podpowiedź jakie świece są w V6?

Ja znalazłem takie dwa oznaczenia:
HR90CY
0242.2T6623


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....

Awatar użytkownika
Magic
Forumowicz
Posty: 864
Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
Model: RTR 2012
Silnik: V6 3.7
Kolor: BLACK
Lokalizacja:: Oleśnica
Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
Kontakt:

Post autor: Magic » 2009-10-27, 21:38

no i co ciekawe we wszystkich katalogach NGK świece TR55 (nr3951) też pasują do V6 z 99-03 czyli to samo co mondeo 2,5 V6 125KM 96-00

http://www.ngksparkplugs.com/part_finde ... /index.asp

teraz pytanie jaki rodzaj wybrać bo V-Power dostępne praktycznie bez problemów, nawet u siebie w robocie takie mam aż w szoku byłem ;) jak by co to w inter cars chyba 15-20zł szt. G-power w europie niezbyt z popularne, bo lepsze platyny chyba 40zł szt no i te irydowe to kosmos jakoś 50zł
i tak się zastanawiam które wybrać czy jest sens ładować tyle pieniędzy w irydowe choć takie świece się wymienia co 150tyś km


Obrazek

Awatar użytkownika
pudel
Forumowicz
Posty: 1406
Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
Model: 2002 V6,2007 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Szary metalik & Torch red
Kontakt:

Post autor: pudel » 2009-10-27, 21:46

a Te irydowe co dają że takie drogie +20KM?:D


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....

Awatar użytkownika
pudel
Forumowicz
Posty: 1406
Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
Model: 2002 V6,2007 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Szary metalik & Torch red
Kontakt:

Post autor: pudel » 2010-02-26, 20:32

Mały update...

Ktoś się orientuje z jaką siłą dokręcić świece w mustangu? kupiłem nowe i się zastanawiam jak mocno dokręcić...


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....

Awatar użytkownika
Magic
Forumowicz
Posty: 864
Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
Model: RTR 2012
Silnik: V6 3.7
Kolor: BLACK
Lokalizacja:: Oleśnica
Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
Kontakt:

Post autor: Magic » 2010-02-27, 00:58

a na pudełku niema napisane bo tak mi się wydaje że na pudełku w swoich irydach było napisane chyba 14Nm a masz miedzianą pastę do świec, bo nie tylko potem lepiej odkręcić ale lepiej przewodzi.

zresztą jest tu opis producenta, świeca w rumaku jest chyba 10mm wiec by się zgadzało http://www.ngkntk.pl/Momenty_dokrecenia ... 312.0.html


Obrazek

Awatar użytkownika
pudel
Forumowicz
Posty: 1406
Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
Model: 2002 V6,2007 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Szary metalik & Torch red
Kontakt:

Post autor: pudel » 2010-02-27, 07:23

Pasta miedziana już jest w drodze na allegro kupiłem.
Sprawdzę w domu dzisiaj co na pudełku pisze jak co to jeszcze się odezwę...


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....

Awatar użytkownika
pudel
Forumowicz
Posty: 1406
Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
Model: 2002 V6,2007 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Szary metalik & Torch red
Kontakt:

Post autor: pudel » 2010-03-05, 19:49

Sprawdziłem na świecach pisze co i jak:D jutro jadę wymieniać jak również płyn chłodniczy i hamulcowy.
Macie jakieś wskazówki albo dobre rady bo będę to sam robił i nie wiem czy dam rade :D żebym o czymś czasem nie zapomniał... :/


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....

ODPOWIEDZ

Wróć do „6 układ zapłonowy”