Pomoc w wyborze sprzęgła.

porady dla manuali

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, celibad, pluzz, Rezor, stang232, Przemek64

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Rockmancar
Forumowicz
Posty: 201
Rejestracja: 2016-11-02, 00:03
Model: New Edge
Silnik: V6 3.8
Kolor: Bright Atlantic Blue
Lokalizacja:: Konin
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Pomoc w wyborze sprzęgła.

Post autor: Rockmancar » 2017-05-22, 20:25

Krótko i na temat:

Ten zestaw będzie się nadawał do 3.8 V6 czy szukać gdzie indziej?
http://www.usauta.pl/index.php?cPath=13 ... &pID=13133" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
stang232
Forumowicz
Posty: 2119
Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
Model: stang'95
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Bełchatów
Stajnia: Stajnia Łódzka

Re: Pomoc w wyborze sprzęgła.

Post autor: stang232 » 2017-05-23, 07:49

Rockmancar pisze:Krótko i na temat:

Ten zestaw będzie się nadawał do 3.8 V6 czy szukać gdzie indziej?
http://www.usauta.pl/index.php?cPath=13 ... &pID=13133" onclick="window.open(this.href);return false;
Powinien, tylko sprawdź ilość zębów na wałku bo standard to 10.
Jak zamawiałem sprzęgło w PL to nie dopisałem tego po czym przysłali ma na 26 zębów i musiałem reklamować (kasę odzyskałem po miesiącu, ale musiałem przez chwilę kupić dwa zestawy)


Obrazek

Awatar użytkownika
Rockmancar
Forumowicz
Posty: 201
Rejestracja: 2016-11-02, 00:03
Model: New Edge
Silnik: V6 3.8
Kolor: Bright Atlantic Blue
Lokalizacja:: Konin
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Re: Pomoc w wyborze sprzęgła.

Post autor: Rockmancar » 2017-05-23, 08:07

stang232 pisze:
Rockmancar pisze:Krótko i na temat:

Ten zestaw będzie się nadawał do 3.8 V6 czy szukać gdzie indziej?
http://www.usauta.pl/index.php?cPath=13 ... &pID=13133" onclick="window.open(this.href);return false;
Powinien, tylko sprawdź ilość zębów na wałku bo standard to 10.
Jak zamawiałem sprzęgło w PL to nie dopisałem tego po czym przysłali ma na 26 zębów i musiałem reklamować (kasę odzyskałem po miesiącu, ale musiałem przez chwilę kupić dwa zestawy)
Okej, dziękuję za radę ;)



Awatar użytkownika
jaco
Forumowicz
Posty: 342
Rejestracja: 2011-02-27, 12:12
Model: Cobra 01
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czarny

Re: Pomoc w wyborze sprzęgła.

Post autor: jaco » 2017-05-24, 13:50

Teoretycznie powinno być ok.
Kiedyś wymieniałem w SN95 V6. Po założeniu chyba właśnie LUKa, z pedału sprzęgła zrobiła się bardzo głośna grzechotka. Po paru dniach reklamowałem. Do tego trzeba było wyjąć nowe sprzęgło, więc kupiłem odciągacz w PL, tarcze i docisk zregenerowałem. Ostatecznie zostałem ze zregenerowanym i byłem bardzo zadowolony. Nigdy nie sprawiło problemu.


Remember, There Is Life Beyond Grip

Awatar użytkownika
Rockmancar
Forumowicz
Posty: 201
Rejestracja: 2016-11-02, 00:03
Model: New Edge
Silnik: V6 3.8
Kolor: Bright Atlantic Blue
Lokalizacja:: Konin
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Re: Pomoc w wyborze sprzęgła.

Post autor: Rockmancar » 2017-05-24, 23:05

jaco pisze:Teoretycznie powinno być ok.
Kiedyś wymieniałem w SN95 V6. Po założeniu chyba właśnie LUKa, z pedału sprzęgła zrobiła się bardzo głośna grzechotka. Po paru dniach reklamowałem. Do tego trzeba było wyjąć nowe sprzęgło, więc kupiłem odciągacz w PL, tarcze i docisk zregenerowałem. Ostatecznie zostałem ze zregenerowanym i byłem bardzo zadowolony. Nigdy nie sprawiło problemu.
Dziękuję za kolejne rady! :super:

Ogólnie to czekam jeszcze jaką decyzję podjąć, bo po prostu padło mi prawdopodobnie łożysko oporowe i przy okazji jak skrzynia będzie wyjęta chciałem wymienić od razu docisk i tarczę. Czekam aż mechanik mi powie co jest uszkodzone konkretnie i wtedy zacznę działać. Wspominał też, że LUKa często podrabiają, ale oryginalności nie jest się w stanie określić póki się go nie założy i właśnie nie będzie hałasów albo sprzęgło będzie ciężkie.

Jeszcze raz dziękuję za radę, teraz tez będę rozważał regeneracjregenerację jak przyjdzie co do czego.



Awatar użytkownika
stang232
Forumowicz
Posty: 2119
Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
Model: stang'95
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Bełchatów
Stajnia: Stajnia Łódzka

Re: Pomoc w wyborze sprzęgła.

Post autor: stang232 » 2017-05-25, 07:41

Rockmancar pisze:
jaco pisze:Teoretycznie powinno być ok.
Kiedyś wymieniałem w SN95 V6. Po założeniu chyba właśnie LUKa, z pedału sprzęgła zrobiła się bardzo głośna grzechotka. Po paru dniach reklamowałem. Do tego trzeba było wyjąć nowe sprzęgło, więc kupiłem odciągacz w PL, tarcze i docisk zregenerowałem. Ostatecznie zostałem ze zregenerowanym i byłem bardzo zadowolony. Nigdy nie sprawiło problemu.
Dziękuję za kolejne rady! :super:

Ogólnie to czekam jeszcze jaką decyzję podjąć, bo po prostu padło mi prawdopodobnie łożysko oporowe i przy okazji jak skrzynia będzie wyjęta chciałem wymienić od razu docisk i tarczę. Czekam aż mechanik mi powie co jest uszkodzone konkretnie i wtedy zacznę działać. Wspominał też, że LUKa często podrabiają, ale oryginalności nie jest się w stanie określić póki się go nie założy i właśnie nie będzie hałasów albo sprzęgło będzie ciężkie.

Jeszcze raz dziękuję za radę, teraz tez będę rozważał regeneracjregenerację jak przyjdzie co do czego.
Wymień dwa łożyska tzw prowadzące i oporowe, bo się jak złożysz wszystko okaże że drugie też wyje.
Przy wymianie sprzęgła wymienia się te dwa łożyska zawsze.
Robiłem raz taki manewr, że tylko łożyska wymieniłem i było OK.


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „7 sprzęgło”