Mustang GT 5.0 160kW Automat - jaki model skrzyni ???
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64
-
- Forumowicz
- Posty: 348
- Rejestracja: 2016-04-06, 21:49
- Model: SN95 GT 1994r :)
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Żółty
Mustang GT 5.0 160kW Automat - jaki model skrzyni ???
Witam wszystkich
To mój pierwszy post więc proszę o wyrozumiałość
Od około miesiąca jestem szczęśliwym posiadaczem maszyny jak w temacie.
Bolączką jest to że skrzynia niestety do roboty.
Z racji tego że nie boję się usmarować to będę sam ją "klepał"
Pytanie do was, bo nie wiem gdzie to sprawdzić - jaka to skrzynia (na samej skrzyni brak jakich kolwiek opisów).
Z tego co udało mi się namierzyć to może być jedna z tych sześciu:
AOD
AODE
4R70W
4R75W
4R70E
4R75E
Pytanie która ?????
Gorąca prośba do tych obcykanych bardziej w temacie która to skrzynia, bo powoli mam zamiar zamiawiać części i planuję zamówić cały zestaw a to pewnie wyjdzie jakieś około 1000PLN
Pozdrawiam:
Daniel
To mój pierwszy post więc proszę o wyrozumiałość
Od około miesiąca jestem szczęśliwym posiadaczem maszyny jak w temacie.
Bolączką jest to że skrzynia niestety do roboty.
Z racji tego że nie boję się usmarować to będę sam ją "klepał"
Pytanie do was, bo nie wiem gdzie to sprawdzić - jaka to skrzynia (na samej skrzyni brak jakich kolwiek opisów).
Z tego co udało mi się namierzyć to może być jedna z tych sześciu:
AOD
AODE
4R70W
4R75W
4R70E
4R75E
Pytanie która ?????
Gorąca prośba do tych obcykanych bardziej w temacie która to skrzynia, bo powoli mam zamiar zamiawiać części i planuję zamówić cały zestaw a to pewnie wyjdzie jakieś około 1000PLN
Pozdrawiam:
Daniel
- smerf
- Forumowicz
- Posty: 482
- Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
- Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
- Silnik: inny V8
- Kolor: czerwony
- Kontakt:
Re: Mustang GT 5.0 160kW Automat - jaki model skrzyni ???
Witamy pasjonata to jest skrzynia A0DE
Galeria zdjęć http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1620
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: Mustang GT 5.0 160kW Automat - jaki model skrzyni ???
To ten żółty co był za 12k? Co skrzyni dolega?
Ps. Za zestaw naprawczy wyjdzie z 1k zł ale musisz jeszcze skrzynie zalać. Kolejne 300 zł. Bez kanału sam jej nie wyciągniesz. Kolejne 500 zł. Do tego może się okazać że to konwerter, a tego bez doświadczenia radzę nie regenerować. Za ok 500 zł doświadczony warsztat rozbierze skrzynie i powie co i jak zanim niepotrzebnie kupisz zestaw za 1000 zł. Chyba, że przyświeca Ci edukacja. To śmiało
Ps. Za zestaw naprawczy wyjdzie z 1k zł ale musisz jeszcze skrzynie zalać. Kolejne 300 zł. Bez kanału sam jej nie wyciągniesz. Kolejne 500 zł. Do tego może się okazać że to konwerter, a tego bez doświadczenia radzę nie regenerować. Za ok 500 zł doświadczony warsztat rozbierze skrzynie i powie co i jak zanim niepotrzebnie kupisz zestaw za 1000 zł. Chyba, że przyświeca Ci edukacja. To śmiało
Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
- cornholio01
- Forumowicz
- Posty: 349
- Rejestracja: 2012-10-02, 15:37
- Model: 1995`+inny v8
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: czarny
Re: Mustang GT 5.0 160kW Automat - jaki model skrzyni ???
niech robi.............................można i 5 razy a co tam
-
- Forumowicz
- Posty: 348
- Rejestracja: 2016-04-06, 21:49
- Model: SN95 GT 1994r :)
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Żółty
Re: Mustang GT 5.0 160kW Automat - jaki model skrzyni ???
Siemka wszystkim.
smerf - dzięki za cynk w sumie praktycznie już sam do tego doszedłem ale ty postawiłeś kropkę nad "i" no i wiem co już zamawiać
Rezor - tak to ten żółty, ale nieco zchandlowałem , skrzynia niby po robocie ale jakoś nie dowierzam bo po rozgrzaniu zaczyna dziwnie się zachowywać a mianowicie tzw 5 bieg czy tam badbieg (jak kto woli) zupełnie się ślizga. może z 2 razy zdarzyło się że prawidłowo go załorzył. Czasami zdarza się (oczywiście na rozgrzanym) że szarpie podczas zmiany przy ostrzejszej jeździe.
Sprzęgło hydrokinetyczne/ konwerter jest raczej dobry po po włorzebiu na "D" + zaciągnięty ręczny + hamulec nożny do oporu i gaz na maxa to obroty nie podchodzą powyżej 2k, co ogólnie świadczy że jest ok, jedyny główny mankament auta to że jest dość poważnie zżarty od tylnych foteli po tylny zderzak - ale to nie problem bo mam ziomka który mi to wszystko ładnie odbuduje.
Stan ogólny ok - jestem zadowolony
Silnik chodzi jak dzwon
Odnośnie skrzyni jeszcze, jak mam w pozycji "P" i cisnę go po obrotach to przy około 3,5k obrotów dochodzi (chyba ze skrzyni) metaliczny dzwięk jakby obcierał jakiś metal o metal. Brak tego dźwięku jak jest w pozycji "N". Dodam że ten sam dzwięk pojawia się podczas jazdy na "D" w tym samym przedziale obrotowym i wyżej aż do chwili zmiany biegu przez skrzynię - dlatego też wnioskuję że jakiś łapiduch robił tą skrzynię o ile wogóle była robiona
smerf - dzięki za cynk w sumie praktycznie już sam do tego doszedłem ale ty postawiłeś kropkę nad "i" no i wiem co już zamawiać
Rezor - tak to ten żółty, ale nieco zchandlowałem , skrzynia niby po robocie ale jakoś nie dowierzam bo po rozgrzaniu zaczyna dziwnie się zachowywać a mianowicie tzw 5 bieg czy tam badbieg (jak kto woli) zupełnie się ślizga. może z 2 razy zdarzyło się że prawidłowo go załorzył. Czasami zdarza się (oczywiście na rozgrzanym) że szarpie podczas zmiany przy ostrzejszej jeździe.
Sprzęgło hydrokinetyczne/ konwerter jest raczej dobry po po włorzebiu na "D" + zaciągnięty ręczny + hamulec nożny do oporu i gaz na maxa to obroty nie podchodzą powyżej 2k, co ogólnie świadczy że jest ok, jedyny główny mankament auta to że jest dość poważnie zżarty od tylnych foteli po tylny zderzak - ale to nie problem bo mam ziomka który mi to wszystko ładnie odbuduje.
Stan ogólny ok - jestem zadowolony
Silnik chodzi jak dzwon
Odnośnie skrzyni jeszcze, jak mam w pozycji "P" i cisnę go po obrotach to przy około 3,5k obrotów dochodzi (chyba ze skrzyni) metaliczny dzwięk jakby obcierał jakiś metal o metal. Brak tego dźwięku jak jest w pozycji "N". Dodam że ten sam dzwięk pojawia się podczas jazdy na "D" w tym samym przedziale obrotowym i wyżej aż do chwili zmiany biegu przez skrzynię - dlatego też wnioskuję że jakiś łapiduch robił tą skrzynię o ile wogóle była robiona
-
- Forumowicz
- Posty: 348
- Rejestracja: 2016-04-06, 21:49
- Model: SN95 GT 1994r :)
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Żółty
Re: Mustang GT 5.0 160kW Automat - jaki model skrzyni ???
Ogólnie autko kupiłem po to aby się nim pobawić i sprzedać na jesień ale zaczyna mi się za bardzo podobać więc zainwestuję nieco kasy i serca aby pocieszyć się nim parę lat no chyba że żona postawi na swoim i będzie ostro cisnąć aby go sprzedać
- smerf
- Forumowicz
- Posty: 482
- Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
- Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
- Silnik: inny V8
- Kolor: czerwony
- Kontakt:
Re: Mustang GT 5.0 160kW Automat - jaki model skrzyni ???
W tej skrzyni są tylko 4 biegi do przodu z rego co piszesz to raczej nie była roboiona może i dobrze. Pozdr. I powodzeniadanek pisze:Siemka wszystkim.
smerf - dzięki za cynk w sumie praktycznie już sam do tego doszedłem ale ty postawiłeś kropkę nad "i" no i wiem co już zamawiać
Rezor - tak to ten żółty, ale nieco zchandlowałem , skrzynia niby po robocie ale jakoś nie dowierzam bo po rozgrzaniu zaczyna dziwnie się zachowywać a mianowicie tzw 5 bieg czy tam badbieg (jak kto woli) zupełnie się ślizga. może z 2 razy zdarzyło się że prawidłowo go załorzył. Czasami zdarza się (oczywiście na rozgrzanym) że szarpie podczas zmiany przy ostrzejszej jeździe.
Sprzęgło hydrokinetyczne/ konwerter jest raczej dobry po po włorzebiu na "D" + zaciągnięty ręczny + hamulec nożny do oporu i gaz na maxa to obroty nie podchodzą powyżej 2k, co ogólnie świadczy że jest ok, jedyny główny mankament auta to że jest dość poważnie zżarty od tylnych foteli po tylny zderzak - ale to nie problem bo mam ziomka który mi to wszystko ładnie odbuduje.
Stan ogólny ok - jestem zadowolony
Silnik chodzi jak dzwon
Odnośnie skrzyni jeszcze, jak mam w pozycji "P" i cisnę go po obrotach to przy około 3,5k obrotów dochodzi (chyba ze skrzyni) metaliczny dzwięk jakby obcierał jakiś metal o metal. Brak tego dźwięku jak jest w pozycji "N". Dodam że ten sam dzwięk pojawia się podczas jazdy na "D" w tym samym przedziale obrotowym i wyżej aż do chwili zmiany biegu przez skrzynię - dlatego też wnioskuję że jakiś łapiduch robił tą skrzynię o ile wogóle była robiona
Galeria zdjęć http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forumowicz
- Posty: 348
- Rejestracja: 2016-04-06, 21:49
- Model: SN95 GT 1994r :)
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Żółty
Re: Mustang GT 5.0 160kW Automat - jaki model skrzyni ???
A wymiana oleju w tej skrzyni to co jaki przebieg się wykonuje??
Lub co ile lat?
Lub co ile lat?
-
- Forumowicz
- Posty: 348
- Rejestracja: 2016-04-06, 21:49
- Model: SN95 GT 1994r :)
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Żółty
Re: Mustang GT 5.0 160kW Automat - jaki model skrzyni ???
smerf, slizganie zaczyna sie przy spokojnej jezdzie i predkosci okolo 90-100 km/h, przy tej predkosci spadają nieco obroty i zaczyna sie slizgac, ja mu na gaz i nic do momętu jak zrobię kick down - no wtedy to redukcja i "ogień"
Co najwazniejsze nie ma tego problemu gdy włącze "magiczny" przycisk OH czy OD nie pamiętam już jak jest opisany i na desce wyswietli się OH cz tam OD off - na tym forum juz poczytałem o tym przycisku parę opisów i wzasadzie to tej pory nie wiem do czego dokładnie on się przydaje
Co najwazniejsze nie ma tego problemu gdy włącze "magiczny" przycisk OH czy OD nie pamiętam już jak jest opisany i na desce wyswietli się OH cz tam OD off - na tym forum juz poczytałem o tym przycisku parę opisów i wzasadzie to tej pory nie wiem do czego dokładnie on się przydaje
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1620
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: Mustang GT 5.0 160kW Automat - jaki model skrzyni ???
Zobacz wtyk DTR. Mój był aż cały zielony od wżerów. Ten przycisk od OD odcina 4ty bieg czyli nadbieg: ang. OverDrive. Jeśli jest jak piszesz to wskazuje na błędy elektroniki. czyli masz do diagnozy wspomniany DTR i solenoid 3ciego i 4tego biegu bo w AOD-e te biegi są sterowane elektronicznie.
Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
-
- Forumowicz
- Posty: 348
- Rejestracja: 2016-04-06, 21:49
- Model: SN95 GT 1994r :)
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Żółty
Re: Mustang GT 5.0 160kW Automat - jaki model skrzyni ???
Rezor dzięki za podpowiedź, faktycznie jak odpalę auto i poganiam nim około 10-15 minut zapala mi się check engine.
Muszę podpiąć pod kompa i to sprawdzić.
Pytanie kolejne w tym wypadku.
przy pedale gazu widzę że mam złącze diagnostyczne OBDII (przynajmniej z wyglądu) ale z tego co wyczytałem na necie nie koniecznie muszę mieć kompa z pełnym złączem obdII, mogę mieć tylko wtyk a w rzeczywistości mam obd lub eobd - co jest prawdą ??
Muszę podpiąć pod kompa i to sprawdzić.
Pytanie kolejne w tym wypadku.
przy pedale gazu widzę że mam złącze diagnostyczne OBDII (przynajmniej z wyglądu) ale z tego co wyczytałem na necie nie koniecznie muszę mieć kompa z pełnym złączem obdII, mogę mieć tylko wtyk a w rzeczywistości mam obd lub eobd - co jest prawdą ??
-
- Forumowicz
- Posty: 348
- Rejestracja: 2016-04-06, 21:49
- Model: SN95 GT 1994r :)
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Żółty
Re: Mustang GT 5.0 160kW Automat - jaki model skrzyni ???
rezor - przepraszam za głupie pytanie ale dopiero uczę się tego auta. gdzie jest wtyk DTR i co to za wtyk/za co odpowiada ?
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1620
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: Mustang GT 5.0 160kW Automat - jaki model skrzyni ???
Dtr Digital transmission range sensor. Czujnik który wykrywa położenie wajchy od biegów i daje odpowiedni sygnał do ECU tj. Komputera. Ten zaś steruje skrzynia między innymi korzystając z solenoidów. Takich jakby cewek, które "wrzucają" 3ci i 4ty Bieg. Jeśli znasz angielski i chcesz się pobawić jest od grona filmików jak naprawić/odbudować aode. Jeśli nie to radzę oddać skrzynie do serwisu
Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
- smerf
- Forumowicz
- Posty: 482
- Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
- Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
- Silnik: inny V8
- Kolor: czerwony
- Kontakt:
Re: Mustang GT 5.0 160kW Automat - jaki model skrzyni ???
Solenoidy są w misce olejowej skrzyni ,tam jest całe sterowanie hydrauliką DTR jest po lewej stronie skrzyni ,tam jest linka i zlącze do DTR w tym aucie jest SYSTEM OBD I ,złącze do skanera jest koło nogi kierowcy ,ale nie trzeba do diagnozy skanera, drugie złącze jest w komorze silnika koło osuszacza klimy,tam zakładasz mostek i diagnozujesz po mignięciach lampki check ,,trzeba mieć spis kodów
Galeria zdjęć http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;