Wiem co to szpera i jak sprawdzić czy jest, już to sprawdzałęm ... i jest
A odnośnie półośki to muszę to sprawdzić, tylko co mogło by wygiąć półoś?? myślę że to nie realne ale to zawsze jakiś pomysł który nic nie kosztuje - niebawem to sprawdzimy
Mustang GT 5.0 218KM 1994 rok SN95 - tylny most
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, Rezor, Przemek64
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2391
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
Re: Mustang GT 5.0 218KM 1994 rok SN95 - tylny most
mógł wygiąć półoś np. poszedł bokiem i krawężnikdanek pisze:Wiem co to szpera i jak sprawdzić czy jest, już to sprawdzałęm ... i jest
A odnośnie półośki to muszę to sprawdzić, tylko co mogło by wygiąć półoś?? myślę że to nie realne ale to zawsze jakiś pomysł który nic nie kosztuje - niebawem to sprawdzimy
-
- Forumowicz
- Posty: 348
- Rejestracja: 2016-04-06, 21:49
- Model: SN95 GT 1994r :)
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Żółty
Re: Mustang GT 5.0 218KM 1994 rok SN95 - tylny most
Panowie nie bardzo rozumien te oznaczenia 2.7 3.55 3.7 - do czego one ??? i z czym je sie jeRezor pisze:fabrycznie mam 2.7 od automoatu i chciałem przerobić na 3.55 albo 3.7
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2391
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
Re: Mustang GT 5.0 218KM 1994 rok SN95 - tylny most
przełożenie mostu , jak będziesz się do swojego dobierał to do pokrywy mostu ( dekla ) będzie przykręcona blaszka i na niej będzie napisane jedno z tych przełożeń , jeżeli nikt tego wcześniej nie zmieniał .danek pisze:Panowie nie bardzo rozumien te oznaczenia 2.7 3.55 3.7 - do czego one ??? i z czym je sie jeRezor pisze:fabrycznie mam 2.7 od automoatu i chciałem przerobić na 3.55 albo 3.7