Łożyska tył Mustang 94 5.0 GT automat
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 21
- Rejestracja: 2016-10-16, 21:32
- Model: GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: bordowy
Re: Łożyska tył Mustang 94 5.0 GT automat
A czy ktoś wymieniał tuleje gumowo-metalowe w tylnym zawieszeniu?
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1617
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: Łożyska tył Mustang 94 5.0 GT automat
które dokładnie?
Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 21
- Rejestracja: 2016-10-16, 21:32
- Model: GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: bordowy
Re: Łożyska tył Mustang 94 5.0 GT automat
Myślę o wszystkich, tych wahacza co dochodzi od góry mostu i wahacza wzdłuż auta do osi sztywnej
Problem polega na tym że podczas jazdy występuje noszenie tyłem jak by sztywna oś przemieszczała się względem auta
Noszenie nie jest duże ale wyczuwalne i mnie to wkurza. Jadąc za moim koniem nie widać nic złego żeby coś się z nim działo.
Na stacji nie widać luzów na tulejach ale na badaniach często nic nie wychodzi.
A może to jest spowodowane stanem amortyzatorów tylnych leżących tych dodatkowych.
Problem polega na tym że podczas jazdy występuje noszenie tyłem jak by sztywna oś przemieszczała się względem auta
Noszenie nie jest duże ale wyczuwalne i mnie to wkurza. Jadąc za moim koniem nie widać nic złego żeby coś się z nim działo.
Na stacji nie widać luzów na tulejach ale na badaniach często nic nie wychodzi.
A może to jest spowodowane stanem amortyzatorów tylnych leżących tych dodatkowych.
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1617
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: Łożyska tył Mustang 94 5.0 GT automat
Standard w SNach Obniż (nie mówię o glebie!) i sprawdź amortyzatory. Quadshocki (te poziome amortyzatory) nawet jak uszkodzone to wystarczająco usztywniają zad konia, a w większości przypadków jak ktoś robi tylne zawieszenie to je wywala. Same tuleje jakoś nadzwyczajnie nie wpływają na codzienne użytkowanie, a jak rzeczywiście Ci przeszkadzają to na ebayu jest od tego od groma, a na stronach typu cjponyparts czy lmr można dodatkowo znaleźć instrukcje jak je wymienić
Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Re: Łożyska tył Mustang 94 5.0 GT automat
Hejka.
Co do tulei marcelmarysia to właśnie dzisiaj po dwóch tygodniach przerwy miałem okazje przejechać się swoim konikiem. Rozpocząłem zimowe modernizacje. Wymieniłem cały zestaw, taki jak w linku + amorki monroe przod, bo tył był już wymieniany:
http://www.ebay.com/itm/Prothane-94-98- ... NX&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;
Pierwsze wrażenie to mega twardo. Gdzie ta jeżdżąca kanapa Zwarta i sztywna konstrukcja. Niestety nie najeździłem się zbyt długo, bo po postoju powstał nowy problem. Wyciek z regenerowanego zacisku i hamulec się zapowietrzał, więc niebezpiecznie. Jutro poprawki i w weekend coś więcej powiem. Dodatkowo walnąłem konserwację podwozia. Zrobię jakieś zdjęcia to pokaże, bo zajebiście wygląda. Aż miło popatrzeć
Co do luzu na półosiach to sprawdź w następujący sposób: złap za koło i postaraj się rozbujać całą budę. Jeśli faktycznie będzie wyczuwalny luz to chłopaki mają rację ze szperą. Ja w 3.8 mam most 7.5 (chyba) ale na pewno bez szpery i tam jest inna bajka. Czytają dobrze forum dowiedziałem się jak go usunąć i udało się )
Co do tulei marcelmarysia to właśnie dzisiaj po dwóch tygodniach przerwy miałem okazje przejechać się swoim konikiem. Rozpocząłem zimowe modernizacje. Wymieniłem cały zestaw, taki jak w linku + amorki monroe przod, bo tył był już wymieniany:
http://www.ebay.com/itm/Prothane-94-98- ... NX&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;
Pierwsze wrażenie to mega twardo. Gdzie ta jeżdżąca kanapa Zwarta i sztywna konstrukcja. Niestety nie najeździłem się zbyt długo, bo po postoju powstał nowy problem. Wyciek z regenerowanego zacisku i hamulec się zapowietrzał, więc niebezpiecznie. Jutro poprawki i w weekend coś więcej powiem. Dodatkowo walnąłem konserwację podwozia. Zrobię jakieś zdjęcia to pokaże, bo zajebiście wygląda. Aż miło popatrzeć
Co do luzu na półosiach to sprawdź w następujący sposób: złap za koło i postaraj się rozbujać całą budę. Jeśli faktycznie będzie wyczuwalny luz to chłopaki mają rację ze szperą. Ja w 3.8 mam most 7.5 (chyba) ale na pewno bez szpery i tam jest inna bajka. Czytają dobrze forum dowiedziałem się jak go usunąć i udało się )
-
- Forumowicz
- Posty: 348
- Rejestracja: 2016-04-06, 21:49
- Model: SN95 GT 1994r :)
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Żółty
Re: Łożyska tył Mustang 94 5.0 GT automat
Te czerwone tulejki to są plastikowe "twarde" czy plastikowe "miękkie" ???
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1617
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: Łożyska tył Mustang 94 5.0 GT automat
Prothane robi jeden rodzaj w 2 wariantach kolorystycznych:
http://prothane.com/faq/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://prothane.com/faq/" onclick="window.open(this.href);return false;
How Are Urethanes Colors Rated?
PROTHANE™ kits are stocked only in RED or BLACK polyurethane. (RATINGS ARE NOT AFFECTED BY THE COLOR). NOTE: that all part numbers listed are for RED kits, if BLACK is desired, you must add the code -BL to the end of the part number.
Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
-
- Forumowicz
- Posty: 348
- Rejestracja: 2016-04-06, 21:49
- Model: SN95 GT 1994r :)
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Żółty
Re: Łożyska tył Mustang 94 5.0 GT automat
Rezor, może ujmę to inaczej.
Ten cały zestaw to dobry pomysł czy lepiej sobie to darować (bo na przykład szybko się wyrobią bo są z plastiku).
W moim wypadku po rozmontowaniu tego niebieskiego konia okazało się że praktycznie wszystkie gumowe elementy zawieszenia są niemal że nowe.
Więc nie wiem czy w ogóle wymieniać te elementy na nowe podczas składania samochodu.
Dodam że żółty miał praktycznie wszystkie gumy w zawieszeniu do wymiany.
Ten cały zestaw to dobry pomysł czy lepiej sobie to darować (bo na przykład szybko się wyrobią bo są z plastiku).
W moim wypadku po rozmontowaniu tego niebieskiego konia okazało się że praktycznie wszystkie gumowe elementy zawieszenia są niemal że nowe.
Więc nie wiem czy w ogóle wymieniać te elementy na nowe podczas składania samochodu.
Dodam że żółty miał praktycznie wszystkie gumy w zawieszeniu do wymiany.
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1617
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: Łożyska tył Mustang 94 5.0 GT automat
Zacznę zadziornie: plastik to ogólne określenie produktów powstałych z polimerów syntetycznych. Tak więc zarówno "guma" jak i poliuretany to plastik
Różnica jest taka, że "guma" jest bardziej elastyczna. Z czasem parcieje i pęka. Poliuretany mają wydłużoną żywotność i są twardsze. Zmieniając gumy na poliuretan usztywnisz zawieszenie ale zwiększysz też odczuwalne wibracje i hałas w kabinie. Masz filmik z testu wytrzymałości.
" onclick="window.open(this.href);return false;
Pamiętaj, że założenie poliuretanów nie sprawi, że momentalnie będziesz miał sportowe zawieszenie i każdy zakręt będzie Twój. Tak samo nie oznacza, że momentalnie w kabinie będziesz słyszał buczenie i na każdym wyboju dostaniesz wstrząsu mózgu. Warto żebyś sobie sprawdził różnice między obiema opcjami, żebyś potem nie wkurzał się, że coś nie gra, a okaże się, że to opony albo amortyzatory
Różnica jest taka, że "guma" jest bardziej elastyczna. Z czasem parcieje i pęka. Poliuretany mają wydłużoną żywotność i są twardsze. Zmieniając gumy na poliuretan usztywnisz zawieszenie ale zwiększysz też odczuwalne wibracje i hałas w kabinie. Masz filmik z testu wytrzymałości.
" onclick="window.open(this.href);return false;
Pamiętaj, że założenie poliuretanów nie sprawi, że momentalnie będziesz miał sportowe zawieszenie i każdy zakręt będzie Twój. Tak samo nie oznacza, że momentalnie w kabinie będziesz słyszał buczenie i na każdym wyboju dostaniesz wstrząsu mózgu. Warto żebyś sobie sprawdził różnice między obiema opcjami, żebyś potem nie wkurzał się, że coś nie gra, a okaże się, że to opony albo amortyzatory
Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Re: Łożyska tył Mustang 94 5.0 GT automat
Mając do wyboru tylko dwie opcje (twarde/miekkie), stanowczo wybieram twardedanek pisze:Te czerwone tulejki to są plastikowe "twarde" czy plastikowe "miękkie" ???
Re: Łożyska tył Mustang 94 5.0 GT automat
Dzisiaj pierwsze przejażdżki. Wrażenie dość dziwne, bo jak dla mnie to trochę sztywno. Opinia pochopna, bo przejechałem kilkanaście km. Mam nadzieję, że sie ułoży, a jak nie to się przyzwyczaję buhaha
Poniżej kilka zdjęć.
Poniżej kilka zdjęć.
-
- Forumowicz
- Posty: 348
- Rejestracja: 2016-04-06, 21:49
- Model: SN95 GT 1994r :)
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Żółty
Re: Łożyska tył Mustang 94 5.0 GT automat
Heheheh temat poszybował w innym kierunku
Może by oddzielny wątek założyć coś w stylu "KPL gum w zawieszeniu"
Może by oddzielny wątek założyć coś w stylu "KPL gum w zawieszeniu"