Łożyska tył Mustang 94 5.0 GT automat

skrzynia, wał, tylni most

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64

marcelmarysia
Młodszy Forumowicz
Posty: 21
Rejestracja: 2016-10-16, 21:32
Model: GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: bordowy

Łożyska tył Mustang 94 5.0 GT automat

Post autor: marcelmarysia » 2016-10-30, 10:58

Witam w moim Mustangu mam luz boczny na tylnych łożyskach.Luz nie jest duży ale wydaje mi się że powinien być mniejszy ale same łożyska nie hałasują.
Czy jest możliwość skasowania luzu czy trzeba wymienić łożyska i jak to się robi w tym aucie, może ma ktoś jakieś zdjęcia to by bardzo ułatwiło sprawę.
Z tyłu mam ręczny na klockach czyli brak bębnów.
Proszę o informację :)



Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2382
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Re: Łożyska tył Mustang 94 5.0 GT automat

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2016-10-30, 16:10

ten typ tak ma i luz powinien być



Awatar użytkownika
smerf
Forumowicz
Posty: 482
Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
Silnik: inny V8
Kolor: czerwony
Kontakt:

Re: Łożyska tył Mustang 94 5.0 GT automat

Post autor: smerf » 2016-11-03, 20:37

Z biegiem czasu jak płytki szpery się zużywają luz wzdłużny jest coraz większy,taka uroda :D ,jak dasz nowe płytki to luz będzie ledwo wyczuwalny...


Galeria zdjęć http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;

marcelmarysia
Młodszy Forumowicz
Posty: 21
Rejestracja: 2016-10-16, 21:32
Model: GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: bordowy

Re: Łożyska tył Mustang 94 5.0 GT automat

Post autor: marcelmarysia » 2016-11-03, 23:46

A jak wyglądają te płytki szpery i czy jest problem z ich wymianą. Luz jest dość wyraźny a po nierównej drodze nosi tyłem auta chodź zawieszenie jest w porządku i zastanawiam się czy nie jest to spowodowane luzem na kołach.



Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2382
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Re: Łożyska tył Mustang 94 5.0 GT automat

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2016-11-04, 07:03

płytki szpery nic nie mają do luzu , a jeżeli są żużyte to po prostu szpera słabo trzyma ,
można to sprawdzić podnosząc tył samochodu i na luzie kręcąc koło drugie powinno się kręcić w tym samym kierunku , a na biegu powinno się kręcić w drugą stronę tylko z dużym oporem

za luz odpowiada koniec pół osi który wchodzi do dyfra i bolec zabezpieczający ,
luz wielkości on 5 mm to norma



Awatar użytkownika
smerf
Forumowicz
Posty: 482
Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
Silnik: inny V8
Kolor: czerwony
Kontakt:

Re: Łożyska tył Mustang 94 5.0 GT automat

Post autor: smerf » 2016-11-04, 07:45

Pozwolę sie nie zgodzić u mnie szpera była kompletnie martwa a luz był piekielnie duży po wymianie płytek na carbon plus mocniejsza sprężyna która była w komplecie szpera ożyła a luz zniknął zupełnie oczywiście olej 75w140 plus dodatek po drodze nowe łożyska naprawcze na zużyte półosie czujniki ABS któte trzeba zniszczyć koszty dość
poważne____powodzenia :D


Galeria zdjęć http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;

Bewcia
Młodszy Forumowicz
Posty: 60
Rejestracja: 2015-03-27, 12:35
Model: Mustang 99 IV Gen .
Silnik: V6 3.8
Kolor: srebrny

Re: Łożyska tył Mustang 94 5.0 GT automat

Post autor: Bewcia » 2016-11-04, 14:09

A jaka pewność że kolega ma szperę ?ja jej nie mam luż tez mam duży a pływanie tyłu auta zredukowałem całkowicie po wymianie tulejek na wahaczach na poliuretan



Awatar użytkownika
stang232
Forumowicz
Posty: 2121
Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
Model: stang'95
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Bełchatów
Stajnia: Stajnia Łódzka

Re: Łożyska tył Mustang 94 5.0 GT automat

Post autor: stang232 » 2016-11-04, 15:08

Wszystkie GT mają fabryczny most 8.8 ze szperą, V6 fabrycznie wychodziły bez szpery


Obrazek

Awatar użytkownika
Rezor
Forumowicz
Posty: 1617
Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
Model: SN95 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Niebieski

Re: Łożyska tył Mustang 94 5.0 GT automat

Post autor: Rezor » 2016-11-04, 15:12

@stang232 a wiesz, że nie do konca? przełożeń dla sn95 bylo multum: od 2.7 do 4.1 i w konfiguracjach z LSD i bez


Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać

Awatar użytkownika
stang232
Forumowicz
Posty: 2121
Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
Model: stang'95
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Bełchatów
Stajnia: Stajnia Łódzka

Re: Łożyska tył Mustang 94 5.0 GT automat

Post autor: stang232 » 2016-11-04, 15:28

Rezor pisze:@stang232 a wiesz, że nie do konca? przełożeń dla sn95 bylo multum: od 2.7 do 4.1 i w konfiguracjach z LSD i bez
Wiem przełożenia były różne dla manuala, automatu, cobry i można była za dopłatą wybrać krótsze.

Jeśli chodzi o LSD to które GT miały, a które nie - podaj konkrety i po czym rozpoznać :P


Obrazek

Bewcia
Młodszy Forumowicz
Posty: 60
Rejestracja: 2015-03-27, 12:35
Model: Mustang 99 IV Gen .
Silnik: V6 3.8
Kolor: srebrny

Re: Łożyska tył Mustang 94 5.0 GT automat

Post autor: Bewcia » 2016-11-04, 15:34

Dokładnie zgadzam się z Rezorem a jak jeszcze dojdzie historia z jakimś puknięciem w krawężnik i wymiana mostu to naprawdę ciężko definitywnie wykluczyć obecność szpery z tego co wiem to najprostsze sprawdzenie obecnosci szpery odbywa się przez poniesienie całego mostu oraz okręcanie jednym z kół jeżeli drugie kręci się w tą samą stronę to szpera jest jeśli jest inaczej to są już wątpliwości nie dokońca to wyklucza brak szpery być może wytarte płytki ale jest to już jakiś powód do ewentualnych wykluczeń .



danek
Forumowicz
Posty: 348
Rejestracja: 2016-04-06, 21:49
Model: SN95 GT 1994r :)
Silnik: V8 5.0
Kolor: Żółty

Re: Łożyska tył Mustang 94 5.0 GT automat

Post autor: danek » 2016-11-04, 16:25

hmmmm

Pytanie.

Na moście jest jakiś opis jakie ma przełożenie ???



marcelmarysia
Młodszy Forumowicz
Posty: 21
Rejestracja: 2016-10-16, 21:32
Model: GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: bordowy

Re: Łożyska tył Mustang 94 5.0 GT automat

Post autor: marcelmarysia » 2016-11-04, 19:47

szpere mam i do tego sprawną. Ten luz to ma gdzieś 1mm nie więcej a może i mniej



Bewcia
Młodszy Forumowicz
Posty: 60
Rejestracja: 2015-03-27, 12:35
Model: Mustang 99 IV Gen .
Silnik: V6 3.8
Kolor: srebrny

Re: Łożyska tył Mustang 94 5.0 GT automat

Post autor: Bewcia » 2016-11-04, 22:00

danek prześlij ten opis wygląda powinna być tabliczka przy jednej ze śrub od dekla na moście prawdopodobnie po lewej stronie patrząc od tyłu , a ja ci powiem jakie masz przełożenie zrób fotkę i wrzuć na forum



Awatar użytkownika
Rezor
Forumowicz
Posty: 1617
Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
Model: SN95 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Niebieski

Re: Łożyska tył Mustang 94 5.0 GT automat

Post autor: Rezor » 2016-11-04, 22:53

stang232 pisze:
Rezor pisze:@stang232 a wiesz, że nie do konca? przełożeń dla sn95 bylo multum: od 2.7 do 4.1 i w konfiguracjach z LSD i bez
Wiem przełożenia były różne dla manuala, automatu, cobry i można była za dopłatą wybrać krótsze.

Jeśli chodzi o LSD to które GT miały, a które nie - podaj konkrety i po czym rozpoznać :P
Tabkliczka na słupku kierowcy. Kody poniżej:
http://mustang-s.com/miscellaneous/axle_codes.htm#Years" onclick="window.open(this.href);return false; 1979 - 2000


Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać

ODPOWIEDZ

Wróć do „8 przeniesienie napędu”