wydech ??

skrzynia, wał, tylni most

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64, mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64

Awatar użytkownika
wutang172
Młodszy Forumowicz
Posty: 59
Rejestracja: 2010-01-14, 23:12
Model: Ford Mustang GT 1994
Silnik: V8 5.0
Kolor: żółty

wydech ??

Post autor: wutang172 » 2010-08-08, 13:28

witam kto z was zmienil caly uklad wydechowy od samego silnika i jaki zestaw poleca??



Delfinnn
Forumowicz
Posty: 161
Rejestracja: 2009-08-11, 15:50
Model: BYŁ Mustang 01'
Silnik: V6 3.8
Kolor: Czarny

Post autor: Delfinnn » 2010-08-08, 17:13

Za tydzień będę miał już swój kompletny wydech tj. LongTubes od PaceSetter + pełen przelot na kwasówce 3"

Taki zestaw to ideał, a jeśli dla Ciebie byłoby za głośno wrzucisz sobie 2 tłumiki przelotowe ;) Fotorelacja na dniach



ziomalV8
Młodszy Forumowicz
Posty: 98
Rejestracja: 2008-07-14, 08:52
Model: mustang gt 95
Silnik: V8 5.0
Kolor: yellow

Post autor: ziomalV8 » 2010-08-09, 09:08

ja całego nie wymieniałem ale za katami mam Flowmaster delta force ładnie brzmi i na dłuższą jazde sie nadaje ;)


był konik
a teraz boattail 71

Awatar użytkownika
Dezo
Forumowicz
Posty: 1616
Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
Model: BULLITT
Silnik: V8 4.6
Kolor: HG
Kontakt:

Post autor: Dezo » 2010-08-13, 11:10

Co polecilibyście do seryjnego wydechu V6 2001, aby troszeczkę wzmocnić doznania słuchowe? Nie chciałbym zbyt mocno ingerować w układ.


Samotny Wilk

Piotrek_W
Forumowicz
Posty: 178
Rejestracja: 2009-07-07, 13:33
Model: BMW
Kolor: BLACK
Kontakt:

Post autor: Piotrek_W » 2010-08-13, 13:32

Dezo, najtańszym kosztem to można wybebeszyc środek z tłumika końcowego. Kiedyś tak robiliśmy z kumpelm w Escorcie 2.0 i efekt był zadowalający. Nie był zbyt głośny, dało się wytrzymać, dźwięk się zrobił znacznie lepszy :)



Awatar użytkownika
Dezo
Forumowicz
Posty: 1616
Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
Model: BULLITT
Silnik: V8 4.6
Kolor: HG
Kontakt:

Post autor: Dezo » 2010-08-13, 14:02

Czy użycie do tej operacji pogrzebacza wystarczy? :D


Samotny Wilk

Piotrek_W
Forumowicz
Posty: 178
Rejestracja: 2009-07-07, 13:33
Model: BMW
Kolor: BLACK
Kontakt:

Post autor: Piotrek_W » 2010-08-13, 14:58

:rotfl: :rotfl: hehe nie, będziesz potrzebował ucinarki i migomatu



Delfinnn
Forumowicz
Posty: 161
Rejestracja: 2009-08-11, 15:50
Model: BYŁ Mustang 01'
Silnik: V6 3.8
Kolor: Czarny

Post autor: Delfinnn » 2010-08-13, 15:07

Ew. zamiast końcowego wrzucić coś takiego :) http://allegro.pl/item1180483962_tlumik ... aflow.html



Awatar użytkownika
Dezo
Forumowicz
Posty: 1616
Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
Model: BULLITT
Silnik: V8 4.6
Kolor: HG
Kontakt:

Post autor: Dezo » 2010-08-13, 16:05

Dobrze, czyli wymiana końcowego... lub prucie bebechów.


Samotny Wilk

Awatar użytkownika
Magic
Forumowicz
Posty: 863
Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
Model: RTR 2012
Silnik: V6 3.7
Kolor: BLACK
Lokalizacja:: Oleśnica
Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
Kontakt:

Post autor: Magic » 2010-08-13, 21:54

Kupiłeś rumaka i się nie przyznajesz zapodaj fotki...

A co mój wydech ci nie pasuje za głośny??

Ja mam zamiast końcowego strumienice szczelinową SPEEDER od MICHAEL 60mm

Delfinn taki wydech się daję pod rury 3” a nie do seryjnych rur nie całe 60mm


Obrazek

Awatar użytkownika
Dezo
Forumowicz
Posty: 1616
Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
Model: BULLITT
Silnik: V8 4.6
Kolor: HG
Kontakt:

Post autor: Dezo » 2010-08-14, 06:50

Kiler, podrzuć jakies namiary na te strumienice. Wstawia się je zamiast katalizatora?
Fotki będą - jak przyjedziesz i zrobisz. Będziesz w Warszawie na kręceniu filmiku Mustang Race?


Samotny Wilk

Delfinnn
Forumowicz
Posty: 161
Rejestracja: 2009-08-11, 15:50
Model: BYŁ Mustang 01'
Silnik: V6 3.8
Kolor: Czarny

Post autor: Delfinnn » 2010-08-14, 08:40

dr.killer pisze:Kupiłeś rumaka i się nie przyznajesz zapodaj fotki...

A co mój wydech ci nie pasuje za głośny??

Ja mam zamiast końcowego strumienice szczelinową SPEEDER od MICHAEL 60mm

Delfinn taki wydech się daję pod rury 3” a nie do seryjnych rur nie całe 60mm
No tak ale akurat innych z Magnaflowa na allegro nie ma, a to, że będzie większa średnica w niczym nie szkodzi ;) A wręcz przeciwnie


Dezo, teoretycznie takie strumienice montuje się zamiast katów (na zysk mocy nie licz, ale powinien po takim zabiegu kuń lepiej "sapać" :))
Ew. dużo ludzi montuje je zamiast końcowego tłumika czyli stosując tę strumienicę jako tłumik przelotowy - oj będzie głośno :hyhy:



Awatar użytkownika
Dezo
Forumowicz
Posty: 1616
Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
Model: BULLITT
Silnik: V8 4.6
Kolor: HG
Kontakt:

Post autor: Dezo » 2010-08-14, 08:58

Zamiast końcowego powiadasz... Hmmm, musze to przemysleć. W każdym razie podrzućcie dane techniczne i producenta.


Samotny Wilk

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-08-14, 09:12

Pare info tutaj jak chcecie ..

http://www.tuning-design.pl/index.php?o ... &Itemid=57



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2010-08-14, 09:57

ja w swoim wyprulem bebechy i mam dzwiek dokladnie jaki chcialem bez "drone".

kupujac magnaflow czy flowmastera, czy jeszcze cos innego bardzo glosniego mozna liczyc sie z efektem "drone" w uzytkowych na trasie zakresach obrotow co jest uciazliwe, w szczegolnosci w silnikach v6, v8 sa mniej narazone.

do v6 nwszage ten sam efekt daje zalozenie mufflera z GT co bebeszenie oryginalu.



ODPOWIEDZ

Wróć do „8 przeniesienie napędu”