wydech ??
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64, mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64
-
- Forumowicz
- Posty: 161
- Rejestracja: 2009-08-11, 15:50
- Model: BYŁ Mustang 01'
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: Czarny
No tak ale akurat innych z Magnaflowa na allegro nie ma, a to, że będzie większa średnica w niczym nie szkodzidr.killer pisze:Kupiłeś rumaka i się nie przyznajesz zapodaj fotki...
A co mój wydech ci nie pasuje za głośny??
Ja mam zamiast końcowego strumienice szczelinową SPEEDER od MICHAEL 60mm
Delfinn taki wydech się daję pod rury 3” a nie do seryjnych rur nie całe 60mm

Dezo, teoretycznie takie strumienice montuje się zamiast katów (na zysk mocy nie licz, ale powinien po takim zabiegu kuń lepiej "sapać"

Ew. dużo ludzi montuje je zamiast końcowego tłumika czyli stosując tę strumienicę jako tłumik przelotowy - oj będzie głośno

-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
ja w swoim wyprulem bebechy i mam dzwiek dokladnie jaki chcialem bez "drone".
kupujac magnaflow czy flowmastera, czy jeszcze cos innego bardzo glosniego mozna liczyc sie z efektem "drone" w uzytkowych na trasie zakresach obrotow co jest uciazliwe, w szczegolnosci w silnikach v6, v8 sa mniej narazone.
do v6 nwszage ten sam efekt daje zalozenie mufflera z GT co bebeszenie oryginalu.
kupujac magnaflow czy flowmastera, czy jeszcze cos innego bardzo glosniego mozna liczyc sie z efektem "drone" w uzytkowych na trasie zakresach obrotow co jest uciazliwe, w szczegolnosci w silnikach v6, v8 sa mniej narazone.
do v6 nwszage ten sam efekt daje zalozenie mufflera z GT co bebeszenie oryginalu.