mialem taki i polecam
http://www.americanmuscle.com/tci-ratch ... 013gt.html" onclick="window.open(this.href);return false;
instrukcja obsługi skrzynia biegów
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64
Re: instrukcja obsługi skrzynia biegów
Być może to przez to, że jak wbiłem w google, to tylko do manuala mi pokazywał
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 26
- Rejestracja: 2017-05-02, 17:30
- Model: Base
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: Ebony
Re: instrukcja obsługi skrzynia biegów
Ja mam pytanie odnośnie jeszcze takiej sytuacji w SN95 gdzie jest 1 2 D.
Przy wyprzedzaniu denerwuje mnie ten lag na kickdown, tak że parę razy auto za mną szybciej się wzięło za wyprzedzanie i straciłem okazje. Samo 0/D Off do przygotowania się do wyprzedzenia to czasem za mało, bo potrzeba by było zrzucić jeszcze na 2. Czy właśnie manualne przełączenie przy prędkości rzędu 70 80 km/h na 2 bieg nie spowoduje że skrzynia się zaraz rozleci? Bo z 1,5 tys obr nagle zrobi się gdzieś 4 tys. A w takich sytuacjach najchętniej miałbym sztywno wbitą 2 i czekał na okazję bo od razu auto odjeżdża, a przecież nie będę specjalnie zwalniał do 50 km/h by ją wrzucić Pogodzić się z tym, czy jednak tak próbować?
Przy wyprzedzaniu denerwuje mnie ten lag na kickdown, tak że parę razy auto za mną szybciej się wzięło za wyprzedzanie i straciłem okazje. Samo 0/D Off do przygotowania się do wyprzedzenia to czasem za mało, bo potrzeba by było zrzucić jeszcze na 2. Czy właśnie manualne przełączenie przy prędkości rzędu 70 80 km/h na 2 bieg nie spowoduje że skrzynia się zaraz rozleci? Bo z 1,5 tys obr nagle zrobi się gdzieś 4 tys. A w takich sytuacjach najchętniej miałbym sztywno wbitą 2 i czekał na okazję bo od razu auto odjeżdża, a przecież nie będę specjalnie zwalniał do 50 km/h by ją wrzucić Pogodzić się z tym, czy jednak tak próbować?
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 23
- Rejestracja: 2020-11-07, 16:13
- Model: SN95
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: Czerwony
- Lokalizacja:: Gdynia
Re: instrukcja obsługi skrzynia biegów
Odkopię trochę temat, bo od niedawna jestem posiadaczem SN95 z automatem i mam pytanie.
Czy jeżdżąc po mieście wyłączać za każdym razem OD? Czy jeździć na włączonym? Co jest lepsze dla skrzyni?
Czy jeżdżąc po mieście wyłączać za każdym razem OD? Czy jeździć na włączonym? Co jest lepsze dla skrzyni?
- smerf
- Forumowicz
- Posty: 482
- Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
- Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
- Silnik: inny V8
- Kolor: czerwony
- Kontakt:
Re: instrukcja obsługi skrzynia biegów
Jak będziesz wciskać ten przycisk podczas jazdy to raczej nie rokuję ci dobrze dla twojej skrzyni
Galeria zdjęć http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 23
- Rejestracja: 2020-11-07, 16:13
- Model: SN95
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: Czerwony
- Lokalizacja:: Gdynia
Re: instrukcja obsługi skrzynia biegów
Pytam raczej pod kątem użytkowania skrzyni w mieście. Czy przed jazdą wyłączać OD czy normalnie na wszystkich 4 biegach nawet w mieście?
- empi1955
- Forumowicz
- Posty: 756
- Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
- Model: GT 2006 ; 1978 KC
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver ; Bright Red
- Lokalizacja:: 3city
Re: instrukcja obsługi skrzynia biegów
Jazda z wyłączonym OD to raczej podczas holowania przyczepy lub pojazdu. Podczas długich stromych zjazdów (masz wtedy hamowanie silnikiem) lub jak robią niektórzy wyłączenie OD chwilę wcześniej przed rozpoczęciem manewru wyprzedzania celem zwiększenia dynamiki. Normalna jazda w mieście bez wyłączonego OD. Wyłączenie OD to najprościej mówiąc blokada najwyższego biegu, czyli zamiast skrzyni np. 4-ro biegowej masz w tym momencie 3 biegową.
Ostatnio zmieniony 2020-11-08, 21:58 przez empi1955, łącznie zmieniany 1 raz.
Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1617
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: instrukcja obsługi skrzynia biegów
Nic się nie stanie. OD jest sterowane elektronicznie. Zwyczajnie zredukuje ci bieg do 3ki. Jak wyżej, zjeżdżając z góry żeby nie zjarać hamulców można redukować "ręcznie" wyłączając OD, potem z D na 2, potem z 2 na 1. SN ma chlodnice skrzyni
Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać