Witam,
Idąc za ciosem chcę do wiosny powymieniać wszystkie płyny i elementy eksploatacyjne w programie znalazła się również wymiana płynu hamulcowego. Więc moje pytanie jest następujące czy i jak się wymienia płyn ten w Mustangu a jak już wymienić to na jaki?
Nie znalazłem nic podobnego na forum więc założyłem nowy wątek.
Sprawa dotyczy Mustanga V6 2002 rok.
Płyn hamulcowy
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64
- pudel
- Forumowicz
- Posty: 1406
- Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
- Model: 2002 V6,2007 V8
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Szary metalik & Torch red
- Kontakt:
Znalazłem taki:
http://www.allegro.pl/item903940862_k2_ ... nt_ss.html
Ale jakoś do mnie nie przemawia...
http://www.allegro.pl/item903940862_k2_ ... nt_ss.html
Ale jakoś do mnie nie przemawia...
GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2387
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
na płyn hamulcowy to też stawiam na ten
http://allegro.pl/item916428130_ford_tr ... ginal.html
dot 4 może zastępować dot 3 ( to jest starsza wersja o słabszych parametrach)ale nie odwrotnie i do tych instalacji nie należy stosować dot 5 bo to jest całkiem inny syntetyk i może rospuszczać simeringi
a jak się wymienia 1l powinna wystarczyć
-ściągasz np:strzykawką płyn ze zbiorniczka
-wlewasz nowy do pełna
-ściągasz poszczególne koło lub na kanale żeby mieć dostęp do odpowietrzników
-luzujesz odpowietrznik nie odkręcając zakładasz naniego rurkę ( rurka do butelki żeby nie pryskało)
-druga osoba wsiada i pompuje pedał h. kilka razy i tzryma wciśnięty ty w tym czasie jak trzyma h. odkręcasz odpowietrznik żeby trysną płyn i zakręcasz
-ta w środku osoba puszcza pedał jak ty zakręcisz i znowu pompuje trzyma ty odkręcasz , tryska zakrecasz i ona znowu pompuje tak ze 4 razy na jedno koło
-niewolno dopuścić żeby ta osoba nie puścila pedału jak ty będziesz miał odkręcony odpowietrznik
-czyli do butelki powinneś przepuścic 05l płynu a drugie pół powinno być świeżego w zbiorniczku
-cały czas kontroluj żeby w zbiorniczku był płyn
i to chyba wszystko
ja to robię inaczej kupiłem sobie pod kompresor pompkę coś jak pistolet do malowania z rurką i to podłączam do odpowietrznika naciskam pistolet i odkręcam odpowietrznik i on wtedy wysysa płyn z układu
http://allegro.pl/item904303160_przyrza ... ulcow.html
http://allegro.pl/item916428130_ford_tr ... ginal.html
dot 4 może zastępować dot 3 ( to jest starsza wersja o słabszych parametrach)ale nie odwrotnie i do tych instalacji nie należy stosować dot 5 bo to jest całkiem inny syntetyk i może rospuszczać simeringi
a jak się wymienia 1l powinna wystarczyć
-ściągasz np:strzykawką płyn ze zbiorniczka
-wlewasz nowy do pełna
-ściągasz poszczególne koło lub na kanale żeby mieć dostęp do odpowietrzników
-luzujesz odpowietrznik nie odkręcając zakładasz naniego rurkę ( rurka do butelki żeby nie pryskało)
-druga osoba wsiada i pompuje pedał h. kilka razy i tzryma wciśnięty ty w tym czasie jak trzyma h. odkręcasz odpowietrznik żeby trysną płyn i zakręcasz
-ta w środku osoba puszcza pedał jak ty zakręcisz i znowu pompuje trzyma ty odkręcasz , tryska zakrecasz i ona znowu pompuje tak ze 4 razy na jedno koło
-niewolno dopuścić żeby ta osoba nie puścila pedału jak ty będziesz miał odkręcony odpowietrznik
-czyli do butelki powinneś przepuścic 05l płynu a drugie pół powinno być świeżego w zbiorniczku
-cały czas kontroluj żeby w zbiorniczku był płyn
i to chyba wszystko
ja to robię inaczej kupiłem sobie pod kompresor pompkę coś jak pistolet do malowania z rurką i to podłączam do odpowietrznika naciskam pistolet i odkręcam odpowietrznik i on wtedy wysysa płyn z układu
http://allegro.pl/item904303160_przyrza ... ulcow.html
- Moris
- Forumowicz
- Posty: 196
- Rejestracja: 2010-10-12, 10:36
- Model: teraz 911
- Kolor: Byl, satin silver, teraz kto wie
Re: Płyn hamulcowy
Mam takie oto pytania.
1. Czy wymiana płynu hamulcowego w mustangu GT rp.2007 wyposażonego w ABS wymaga podłączenia
komputera celem otwarcia zaworów w pompie ABS ?
2. Czy jest jakaś specjalna procedura
2. Czy można stosować płyn DOT 4 lub DOT 5
1. Czy wymiana płynu hamulcowego w mustangu GT rp.2007 wyposażonego w ABS wymaga podłączenia
komputera celem otwarcia zaworów w pompie ABS ?
2. Czy jest jakaś specjalna procedura
2. Czy można stosować płyn DOT 4 lub DOT 5
- celibad
- Forumowicz
- Posty: 1232
- Rejestracja: 2008-08-26, 09:21
- Model: GT 2015
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: yellow triple
- Kontakt:
Re: Płyn hamulcowy
1. nie musisz nic podłączać , zawory nie maja w sobie płynu
2. procedura jest taka sama jak przy odpowietrzaniu bez ABS-u
3. mozna stosować oba , ale najlepiej DOT5 lub jeszcze lepszy
2. procedura jest taka sama jak przy odpowietrzaniu bez ABS-u
3. mozna stosować oba , ale najlepiej DOT5 lub jeszcze lepszy
Re: Płyn hamulcowy
Wg MNIE NAJLEPSZY JEST 307+ - CZYLI DOT 4 . temperatura jego wrzenia 307°C .
Standardowy DOT 4 ma temp okolo 250 C - wiec wszystko jasne ..
Dobre sa tez ATE ..
Standardowy DOT 4 ma temp okolo 250 C - wiec wszystko jasne ..
Dobre sa tez ATE ..
- Magic
- Forumowicz
- Posty: 864
- Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
- Model: RTR 2012
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: BLACK
- Lokalizacja:: Oleśnica
- Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
- Kontakt:
Re: Płyn hamulcowy
najmocniejszy ATE mam chyba 290 C i 3 lata gwarancji co do EBC to podobno szybciej ciągnie wilgoć przez co trzeba go częściej zmieniać, ale to w końcu sportowy płyn wiec ma prawo być nie trwały bo w sporcie co wyścig się zmienia wszystko