Witam kolegów fachowców
Słuchajcie jako że jestem już prawie na ukończeniu renowacji mojego GT z 95 roku pojawiło się pare problemów które próbuje rozwiązać:
- Nie moge sobie pojawić z pipczeniem 5 krótkich pipnięć w 4 seriach powtarzanych regularnie po odpaleniu. Dzwięk dochodzi z jakiegoś pipkacza zamontowanego za radiem. Nie umiem tego zlikwidować w żaden sposób. Jakies rady? bo już mi chodzi po głowie aby odciąć kabelek
- kod do radia. za kazdym razem kiedy przekręcam kluczyk radiu każe sobie wpisać kod i później działa normalnie, ale jak zgasze auto i przepręce ponownie kluczyk kod ponownie trzeba wpisac.
- w którym dokładnie miejscu jest śruba do odpowietrzania układu chłodzenia. wiem ze gdzieś koło termostatu ale nie wiem która bo wszystkie wyglądają na mocujące różne rzeczy.
Bede wdzieczny za podpowiedzi
Pozdrawiam
P.S mam nadzieje ze niedlugo wrzuce relacje z odbudowy Mustanga
pipkanie po odpaleniu
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, Rezor, Przemek64
- stang232
- Forumowicz
- Posty: 2122
- Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
- Model: stang'95
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
- Lokalizacja:: Bełchatów
- Stajnia: Stajnia Łódzka
Re: pipkanie po odpaleniu
nie tnij żadnych przewodów, pika bo zapewne brakuje żarówki w liczniku ( kontrolka airbag).
kiedys pisałeś, że szukasz poduszki, bo masz tylko zaślepkę
w tym temacie przerabiałem to jakis czas temu (niestety film juz nie dziala)
viewtopic.php?f=52&t=3757" onclick="window.open(this.href);return false;
- pewnie problem z podłączeniem radia,
- nie jestem pewny czy w 5.0 jest taka śruba, w 3.8 jest na pewno
kiedys pisałeś, że szukasz poduszki, bo masz tylko zaślepkę
w tym temacie przerabiałem to jakis czas temu (niestety film juz nie dziala)
viewtopic.php?f=52&t=3757" onclick="window.open(this.href);return false;
- pewnie problem z podłączeniem radia,
- nie jestem pewny czy w 5.0 jest taka śruba, w 3.8 jest na pewno
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 46
- Rejestracja: 2013-01-29, 13:51
- Model: Mustang GT 95'
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czerwony
Re: pipkanie po odpaleniu
Dzięki za podpowiedzi, pokombinuje z zegarami i zarówkami, ale wymieniałem żaróweczki, byc może pominąłem którąś.
Kontrolka airbag mi sie zapaala i prawidłowo gaśnie po odpaleniu choć nie są podłączone.
A jakoś trzeba odpowietrzać układ po zmienie płynu, czy wystarczy korek od chłodnicy uchylić ?
Kontrolka airbag mi sie zapaala i prawidłowo gaśnie po odpaleniu choć nie są podłączone.
A jakoś trzeba odpowietrzać układ po zmienie płynu, czy wystarczy korek od chłodnicy uchylić ?
- pudel
- Forumowicz
- Posty: 1406
- Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
- Model: 2002 V6,2007 V8
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Szary metalik & Torch red
- Kontakt:
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 46
- Rejestracja: 2013-01-29, 13:51
- Model: Mustang GT 95'
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czerwony
Re: pipkanie po odpaleniu
Ok panowie rzczywiście pikanie było spowodowane tym że żaróweczka od airbaga się przepaliła. Bo mam założone małe obejście bo nie było airbaga. teraz już jest i airbag i żaróweczka i wszechno działa.
Pikanie drugie jakie mnie jeszcze zastanawia (ale już mniej denerwuje) to sygnały przy przekręceniu kluczyka na zapłon. Zawsze gdy przekręcę kluczyk na zapłon mam chyba z 5 sygnałów bęę bęę bęę .. póżniej milkną i wszystko ok, myślałem ze to wina otwartych drzwi lub pasów lub innych cudawianek. Ale testowałem to na wszelkie sposoby i nie ma momentu kiedy te sygnały przy zapłonie nie występują. Czy to wina jakiegoś czujnika o którym nie wiem czy takie famfary na przywitanie że odpalam silnik??
Problem mam dalej z radiem. Radio oryginalne, generalnie tak jak wcześniej wszystko działa tylko jak wyciągnę kluczyk radio nie przechodzi w tryb czuwania tylko się resetuje. Czyli godzina wraca na 12:00 i stacje trzeba ostawiać od nowa. Wie ktoś który kabelek służy do podtrzymania funkcji w radiu gdy stoi sobie na parkingu.
Trzeci problem to zegarek. Wszystko działa ładnie pięknie ale jak zaświecę światła do jazdy to zegarek gaśnie, zgaszę światła to on się zapala i działa jak działał.
Wina gdzieś w instalacji czy zegarka? bo rozbierałem go i wyglądał dobrze.
Pytanie czwarte to czy jest gdzieś zbiorniczek lub miarka do podejrzenia stanu oleju w skrzyni biegów? bo miałem delikatne pocenie na misce które juz zlikwidowałem nie rozbierając miski ale chciałbym skontrolować poziom oleju w skrzyni. Czy to w ogóle jest możliwe?
Pozdrawiam i będę wdzięczny za podpowiedzi
Pikanie drugie jakie mnie jeszcze zastanawia (ale już mniej denerwuje) to sygnały przy przekręceniu kluczyka na zapłon. Zawsze gdy przekręcę kluczyk na zapłon mam chyba z 5 sygnałów bęę bęę bęę .. póżniej milkną i wszystko ok, myślałem ze to wina otwartych drzwi lub pasów lub innych cudawianek. Ale testowałem to na wszelkie sposoby i nie ma momentu kiedy te sygnały przy zapłonie nie występują. Czy to wina jakiegoś czujnika o którym nie wiem czy takie famfary na przywitanie że odpalam silnik??
Problem mam dalej z radiem. Radio oryginalne, generalnie tak jak wcześniej wszystko działa tylko jak wyciągnę kluczyk radio nie przechodzi w tryb czuwania tylko się resetuje. Czyli godzina wraca na 12:00 i stacje trzeba ostawiać od nowa. Wie ktoś który kabelek służy do podtrzymania funkcji w radiu gdy stoi sobie na parkingu.
Trzeci problem to zegarek. Wszystko działa ładnie pięknie ale jak zaświecę światła do jazdy to zegarek gaśnie, zgaszę światła to on się zapala i działa jak działał.
Wina gdzieś w instalacji czy zegarka? bo rozbierałem go i wyglądał dobrze.
Pytanie czwarte to czy jest gdzieś zbiorniczek lub miarka do podejrzenia stanu oleju w skrzyni biegów? bo miałem delikatne pocenie na misce które juz zlikwidowałem nie rozbierając miski ale chciałbym skontrolować poziom oleju w skrzyni. Czy to w ogóle jest możliwe?
Pozdrawiam i będę wdzięczny za podpowiedzi
- Piotrek86skc
- Forumowicz
- Posty: 1076
- Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
- Model: coupe 1966
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: signal flare red
- Kontakt: