4 problemy SN95 1995 GT V8 przekazniki, pilot, airbag, chip

oświetlenie, ładowanie, instalacja elektrzyczna w samochodzie

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, Rezor, Przemek64

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Adrian
Forumowicz
Posty: 837
Rejestracja: 2009-04-13, 20:26
Model: Brutal
Silnik: inny V8
Kolor: Orange
Lokalizacja:: Kraków
Kontakt:

4 problemy SN95 1995 GT V8 przekazniki, pilot, airbag, chip

Post autor: Adrian » 2009-04-13, 21:12

Witam wszystkich, niedawno sie zarejstrowalem na Forum Mustanga, mam 4 sprawy, prosze o pomoc. Mustang 1995 GT V8 5.0 H/O

1.Zepsula mi sie skrzynka z przekaznikami (chyba sie zepsula) bo nie dziala mi zegarek na desce rozdzielczej, nie dzialaja mi przednie halogeny, mimo ze przycisk w podlokietniku dziala i swieci, i najwazniejsze nie dzialaja wycieraczki (spryskiwacz dziala). Wycieraczki kolega podpial mi "na krotko" na kabelku z przelacznikiem. Skrzynka jest pod kierownica za skrzynka z bezpiecznikami, skrzynka F2UB-14A624-FA

2. Kupilem sobie pilota z usa bo mam tylko kluczyk. Od srodka moge zamknac centralnym, od zewnatrz zamykajac kluczykiem zamykaja sie jedne drzwi. Kupilem pilota od tegoz wlasnie modelu, chce sprobowac go zaprogramowac ale nie moge zlokalizowac tego wejscia;) programming connector. Tam jest napisane ze ma 2 piny i zeby je polaczyc na sek zrobic zwarcie.. itd. Gdzie to jest? jakies zdjecia moze macie? http://www.programyourremote.com/classi ... asp?id=532

3. Swieci mi dioda airbag, czasem miga czasem swieci. Moze to zwykly blad i trzeba przeresetowac. Gdzie mozna podpiac wlasciwy komp w okolicach Krakowa? Kolega mechanik probowal z takim zwyklym komputerem ale komputer nie odnalazl Mustanga. Auto nie bylo bite.

4.Kupilem sobie tani chip na ebayu ktory oszukuje komputer i powoduje ze jest dostarczane duzo wiecej powietrza nic normalnie. Chce sprobowac to podpiac do IAT sensor. Pononc 30% mocy, sa to takie 3"zwoje" ktore trzeba poprost wlorzyc w IAT. Bawil sie juz ktos w cos podobnego?

dzieki!!!



Awatar użytkownika
Adrian
Forumowicz
Posty: 837
Rejestracja: 2009-04-13, 20:26
Model: Brutal
Silnik: inny V8
Kolor: Orange
Lokalizacja:: Kraków
Kontakt:

Post autor: Adrian » 2009-04-13, 21:34

kaes pisze:wiem, że nie na temat ale witam i ustawiam wygasanie :) kolejny z Kraka ;) Ciemnozielony? Możliwe, że Cię kiedyś widziałem na Zwierzynieckiej...
generalnie z pod Kraka, a dokaldnie Niepołomice:) Bylem w sobote w N.Hucie tylko u kumpla na Placu Cent. Dopiero sie wybieram do Krak, bede mykal po Krakowie w srode.

[ Dodano: 2009-04-13, 22:17 ]
Aha chcialbym dodac jeszcze 5 i 6 :)

5. Maska skacze powyzej 140km/h. Czy mozliwe jest to ze w ktoryms momencie sie otworzy przy duzej predkosci czy nie?
6.Gdzies w okolicach predkosci 40mph i 60 przy wolnej jezdzie zmieniajac biegi auto skacze, trzepie nim troche? Co to takiego? Przyspieszajac szybciej wszystko zmienia sie plynnie i bez szarpania.

dzoelo



Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2391
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2009-04-14, 06:38

Odpowiadając na p.3 swiecący airbag to znaczy auto było bite błąd w kompie może nie ma poduchy a potwierdzając to faktem że maska skacze trzeba ją podciągnąc na zamku i wyregulować boczne gumki.
A tym chipa tylko oszukuiesz silnik a wzrostu mocy nie zobaczysz tylko zuzycie paliwa (silnik wtedy pracuje jak na ssaniu)



Awatar użytkownika
Radek
Młodszy Forumowicz
Posty: 36
Rejestracja: 2008-08-22, 19:27
Model: Brak
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: Radek » 2009-04-14, 07:59

RAFAŁ, nie koniecznie, może ktoś grzebal w tych przekaźnikach na nie odlaczonym aku. Pojedź wszędzie gdzie mają OBD2 - pewnie i w FeuVert w Karku Ci podepną. U mnie w Feuvert, mają kilka różnych kompów i bez problemu sie podlaczyli do sprawdzenia.


Był Mustang... czy będzie znowu? Kto wie... Ja, nie...

Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2391
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2009-04-14, 08:06

W roczniku 94-98 obd2 dopiero wprowadzali i tam pracuje obd1 to odczytów kodó jest całkiem inne urządzenie ja to sciągałem ze stanów a jezeli swieci air bag to najlepiej podjechac do kogoś kto się zajmuje tylko poduchami (na allegro znajdziesz takie usługi) a ja to na twoim miejscu bym to olał lub wyją żarówkę umnie miga i się tym nie przejmuję to może być wydatek ok 2 tysi
co do szarpania to masz zetrwaną poduszke pod skrzynią biegów (umnie tez tak było)



GGGrzegorz
Posty: 7
Rejestracja: 2008-11-23, 19:36
Model: 67

Re: 4 problemy SN95 1995 GT V8 przekazniki, pilot, airbag,

Post autor: GGGrzegorz » 2009-04-14, 09:28

adriank9 pisze: 3. Swieci mi dioda airbag, czasem miga czasem swieci. Moze to zwykly blad i trzeba przeresetowac. Gdzie mozna podpiac wlasciwy komp w okolicach Krakowa? Kolega mechanik probowal z takim zwyklym komputerem ale komputer nie odnalazl Mustanga. Auto nie bylo bite.
Miałem kiedyś ten problem w innym aucie. Walnął pzekaźnik w kierownicy - clock spring.



Alexander25
Forumowicz
Posty: 1646
Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
Model: 302HO 1994 rok
Silnik: V8 5.0
Kolor: sapphire blue
Lokalizacja:: Polska
Kontakt:

Post autor: Alexander25 » 2009-04-15, 19:47

A czy ktos wrzucil stanga z lat 1994-1998 w tryb serwisowy? bo podobno tez sie daje i nie trzeba nigdzie jezdzic .



Awatar użytkownika
witekz
Forumowicz
Posty: 273
Rejestracja: 2009-04-24, 14:21
Model: Mustang 98 Vortech
Silnik: V8 4.6
Kolor: Rio Red
Kontakt:

Re: 4 problemy SN95 1995 GT V8 przekazniki, pilot, airbag,

Post autor: witekz » 2009-04-24, 14:46

adriank9 pisze: 2. Kupilem sobie pilota z usa bo mam tylko kluczyk. Od srodka moge zamknac centralnym, od zewnatrz zamykajac kluczykiem zamykaja sie jedne drzwi. Kupilem pilota od tegoz wlasnie modelu, chce sprobowac go zaprogramowac ale nie moge zlokalizowac tego wejscia;) programming connector. Tam jest napisane ze ma 2 piny i zeby je polaczyc na sek zrobic zwarcie.. itd. Gdzie to jest? jakies zdjecia moze macie? http://www.programyourremote.com/classi ... asp?id=532
Ja też nie miałem pilota. Ta wtyczka znajduje się z tyłu po lewej stronie, jak zdejmiesz dywanikowa osłonę. Tu masz foto i procedurę po ang:

http://i43.photobucket.com/albums/e382/ ... runklk.jpg
http://stangi.w.interia.pl/stangsn95.htm



Awatar użytkownika
Adrian
Forumowicz
Posty: 837
Rejestracja: 2009-04-13, 20:26
Model: Brutal
Silnik: inny V8
Kolor: Orange
Lokalizacja:: Kraków
Kontakt:

Re: 4 problemy SN95 1995 GT V8 przekazniki, pilot, airbag,

Post autor: Adrian » 2009-05-20, 10:23

dzieki wielkie za pomoc;) przetestuje to moze dzis;) boli mnie tylko ze trzeba sie pitolić z tym dywanikiem, pozniej moga byc problemy z dopasowaniem i umocowaniem go spowrotem

witekz pisze:
adriank9 pisze: 2. Kupilem sobie pilota z usa bo mam tylko kluczyk. Od srodka moge zamknac centralnym, od zewnatrz zamykajac kluczykiem zamykaja sie jedne drzwi. Kupilem pilota od tegoz wlasnie modelu, chce sprobowac go zaprogramowac ale nie moge zlokalizowac tego wejscia;) programming connector. Tam jest napisane ze ma 2 piny i zeby je polaczyc na sek zrobic zwarcie.. itd. Gdzie to jest? jakies zdjecia moze macie? http://www.programyourremote.com/classi ... asp?id=532
Ja też nie miałem pilota. Ta wtyczka znajduje się z tyłu po lewej stronie, jak zdejmiesz dywanikowa osłonę. Tu masz foto i procedurę po ang:

http://i43.photobucket.com/albums/e382/ ... runklk.jpg
http://stangi.w.interia.pl/stangsn95.htm


[ Dodano: 2009-05-21, 12:55 ]
Kurcze... zdjalem dywanik i nie ma tam takiej skrzynki:( co zrobic... mam zdjecia jesli byc chcial ale raczej pewnie nic z tego prawda?



ziomalV8
Młodszy Forumowicz
Posty: 98
Rejestracja: 2008-07-14, 08:52
Model: mustang gt 95
Silnik: V8 5.0
Kolor: yellow

Post autor: ziomalV8 » 2009-05-21, 20:05

air bag -zawilgocony jeden z czujników obok grila z przodu -wyjmujesz wtyczki z obu -najpierw odłącz aku no i wyjmij wtyczki dokładnie przeczysc i spezonym powietrzem porzadnie wydmuchaj całe sensory -powinno pomóc -nastepnie daj duzo jakiegos smarowidła zeby nie doszła wilgoc powinno pomóc-wiem ze czujniki przednie wygladaja że zalane sa i nie ma prawa woda sie dostac ale niestety dostaje sie.
aby zresetowac postaraj sie odłaczyc aku na jakies 20-40 min



Awatar użytkownika
Adrian
Forumowicz
Posty: 837
Rejestracja: 2009-04-13, 20:26
Model: Brutal
Silnik: inny V8
Kolor: Orange
Lokalizacja:: Kraków
Kontakt:

Post autor: Adrian » 2009-05-27, 22:07

dzieki, sprawdze to



Awatar użytkownika
witekz
Forumowicz
Posty: 273
Rejestracja: 2009-04-24, 14:21
Model: Mustang 98 Vortech
Silnik: V8 4.6
Kolor: Rio Red
Kontakt:

Re: 4 problemy SN95 1995 GT V8 przekazniki, pilot, airbag,

Post autor: witekz » 2009-05-28, 14:55

adriank9 pisze:dzieki wielkie za pomoc;) przetestuje to moze dzis;) boli mnie tylko ze trzeba sie pitolić z tym dywanikiem, pozniej moga byc problemy z dopasowaniem i umocowaniem go spowrotem

witekz pisze:
adriank9 pisze: 2. Kupilem sobie pilota z usa bo mam tylko kluczyk. Od srodka moge zamknac centralnym, od zewnatrz zamykajac kluczykiem zamykaja sie jedne drzwi. Kupilem pilota od tegoz wlasnie modelu, chce sprobowac go zaprogramowac ale nie moge zlokalizowac tego wejscia;) programming connector. Tam jest napisane ze ma 2 piny i zeby je polaczyc na sek zrobic zwarcie.. itd. Gdzie to jest? jakies zdjecia moze macie? http://www.programyourremote.com/classi ... asp?id=532
Ja też nie miałem pilota. Ta wtyczka znajduje się z tyłu po lewej stronie, jak zdejmiesz dywanikowa osłonę. Tu masz foto i procedurę po ang:

http://i43.photobucket.com/albums/e382/ ... runklk.jpg
http://stangi.w.interia.pl/stangsn95.htm


[ Dodano: 2009-05-21, 12:55 ]
Kurcze... zdjalem dywanik i nie ma tam takiej skrzynki:( co zrobic... mam zdjecia jesli byc chcial ale raczej pewnie nic z tego prawda?
Wyslij mi numer VIN przez PW to powiem czy masz ten Keyless Entry System.



Awatar użytkownika
Mały1973
Forumowicz
Posty: 688
Rejestracja: 2009-02-23, 12:32
Model: Mustang Mach I 1971
Silnik: inny V8
Kolor: Medium Blue Metallic
Kontakt:

Post autor: Mały1973 » 2009-06-04, 10:31

I ja zajmę słowo odnośnie poduszki powietrznej, otóż palaca się kontrolaku poduszki może wskazywać na to, że auto było bite jednak nie koniecznie.
Może też być tak jak pisze ziomalV8, ze zawilgocone czujniki ale ja miałem taki przypadek ze kontrolka sie paliła, auto na 100% nie było bite, a kontrolka jak się paliła tak się paliła.
W końcu po długich poszukiwaniach okazało się, że jakiś mądry poprzedni właściciel zechciał zamontować sobie zestaw do tel komórkowego i pod deską wciął się w kabel od poduszki pasażera przez co miała ona niższą rezystancję no i wywalało błąd.
W tym samym aucie miałem też problem z ABS'em, paliła się kontrolka i ABS nie działał po podłączeniu kompa pokazywało, że to tylne obydwie piasty, kupiłem nowe a problem nie zniknął i znowu się okazało, że jakiś madry elektryk montując czujniki parkowania wciął się w przewody od czujników ABS...
Więc możesz też sprawdzic czy przypadkiem ktoś nie probował zrobić czegoś mądrego przy instalacji


- Ford Mustang Mach I 429
- Chevy Camaro Z/28 LS1
- Chrysler Voyager III CRD
- Pontiac Trans Am GTA
- Buick Electra 1971 455
- Pontiac Grand Prix Seventh Generation

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2009-06-19, 00:44

odnosnie air bag, to mruganie to sa wyswietlane kody bledow.

np dwa mrugniecia krotka przerwa 3 mrugniecia duza przerwa przed nastepnym oznacza kod 23, potem jest nastepny kod jezeli istenie jeszcze jeden blad.

Lista kodow:

http://www.veryuseful.com/mustang/tech/ ... Bag95.html



ODPOWIEDZ

Wróć do „11 układ elektryczny”