nie mogę wyrwać kluczyka ze stacyjki
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, Rezor, Przemek64
nie mogę wyrwać kluczyka ze stacyjki
Witam, od 2 tygodni jestem właścicielem auta jak w opisie... Jeszcze się dobrze nie nacieszyłem, a tu taka oto niespodzianka: podjechałem na parking, wyłączyłem motor wyciągam kluczyk ze stacyjki.... no właśnie nie wyciągam, bo nie da rady. Siedzi skubaniec i ani drgnie. Może ktoś z Koleżeństwa miał podobny przypadek a ja jako niedoświadczony posiadacz Mustanga sobie nie radzę z podstawowymi rzeczami. Tylko jeszcze dodam, że auta nie można odpalić, chociaż kontrolki się ładnie zapalają. Może to jakieś magiczne zabezpieczenie, o którym w instrukcji obsługi na wszelki wypadek nie napisali:)
Czekam niecierpliwie na odpowiedź, bo głupio tak auto z kluczykiem w stacyjce na ulicy zostawiać,
Czekam niecierpliwie na odpowiedź, bo głupio tak auto z kluczykiem w stacyjce na ulicy zostawiać,
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2393
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2393
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
może podczas tej nauki coś się wyrobiło i ta wajcha nie zaskakuje
a jeżeli kontrolki swiecą a nie kreci rozrusznik to ten klucz nie wraca do konca i dlatego nie możesz go wyciągnąć i zapadka od rozrusznika nie odbija
pokombinuj z ta wajchą żeby się ten klucz cofną
a może trzeba zostawić na luzie lub biegu
a jeżeli kontrolki swiecą a nie kreci rozrusznik to ten klucz nie wraca do konca i dlatego nie możesz go wyciągnąć i zapadka od rozrusznika nie odbija
pokombinuj z ta wajchą żeby się ten klucz cofną
a może trzeba zostawić na luzie lub biegu
- stang232
- Forumowicz
- Posty: 2122
- Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
- Model: stang'95
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
- Lokalizacja:: Bełchatów
- Stajnia: Stajnia Łódzka
Dziwna sprawa z tym kluczykiem:
- spróbuj wpuścić naftę lub wd40
- winowajcą może być uszkodzony mechanizm blokowania kierownicy
- mógł paść bębenek stacyjki
- kluczyk był oryginalny czy dorabiany
- kostka w stacyjce ( prawdopodobnie ) nie styka i przy przekręcaniu zapłonu na rozrusznik kiedy rozrusznik pracuje wyłącza się zapłon i nie można po prostu go zapalić.
- jak nie pomoże to musisz szukać jakiegoś speca od zamków, żeby wyciągnął
- spróbuj wpuścić naftę lub wd40
- winowajcą może być uszkodzony mechanizm blokowania kierownicy
- mógł paść bębenek stacyjki
- kluczyk był oryginalny czy dorabiany
- kostka w stacyjce ( prawdopodobnie ) nie styka i przy przekręcaniu zapłonu na rozrusznik kiedy rozrusznik pracuje wyłącza się zapłon i nie można po prostu go zapalić.
- jak nie pomoże to musisz szukać jakiegoś speca od zamków, żeby wyciągnął
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2393
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
-
- Forumowicz
- Posty: 814
- Rejestracja: 2008-11-05, 13:13
- Model: 2007
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: czarny, chwilowo bez pasów
- Kontakt:
może to pomoże, znalezione na forum dotyczy rocznika 99:
http://forums.corral.net/forums/showthr ... ?t=1146416
inne watki na ten temat:The problem is the grease that ford puts in that switch [THAT SWITCH = PRZYCISK DO WYJMOWANIA KLUCZYKA]which hardens and caused the wafers to hang up.
Turn it to the run position and push the button in on the bottom of it and pull the plug out.
Take said plug to a LOCKSMITH and have them clean it up and replace the wafers in it.
it shouldnt cost any more than 35-45 bucks vs a dealer that will be over 150 and they probably will gouge you on reprogramming your keys which isnt needed.
Oh yeah and before you take it out unhook the battery.
I do about 10 of these a week at the lockshop I work at. It should only take about 30 minutes.
http://forums.corral.net/forums/showthr ... ?t=1146416
CS6 Progress bar
[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%
[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%
- pavlito
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1306
- Rejestracja: 2008-12-21, 03:34
- Model: GT 05 premium manual
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Sonic Blue
wy nic nie rozumiecie...
po prostu mustang nie ma dość jazdy i nie pozwala się tak odstawić
przez pierwsze 2 tygodnie to się śpi w tym aucie przy włączonym silniku, a dopiero przez następne 2 przy wyłączonym
on się normalnie obraził.
a tak poważnie, to mi się zdarza, że wyciągam kluczyk bez problemu, ale zapadka w zamku nie odskakuje i sygnał się włącza, że chcę wysiąść, a kluczyk zostawiłem w stacyjce. wtedy muszę lekko szturchnąć zapadkę, wskakuje na miejsce i przestaje piszczeć. typowo mechaniczne problemy. widać te zamki faktycznie się nie udały fordowi...
po prostu mustang nie ma dość jazdy i nie pozwala się tak odstawić
przez pierwsze 2 tygodnie to się śpi w tym aucie przy włączonym silniku, a dopiero przez następne 2 przy wyłączonym
on się normalnie obraził.
a tak poważnie, to mi się zdarza, że wyciągam kluczyk bez problemu, ale zapadka w zamku nie odskakuje i sygnał się włącza, że chcę wysiąść, a kluczyk zostawiłem w stacyjce. wtedy muszę lekko szturchnąć zapadkę, wskakuje na miejsce i przestaje piszczeć. typowo mechaniczne problemy. widać te zamki faktycznie się nie udały fordowi...
Udało się!
Wg instrukcji załączonej przez kaes.
Odłączyłem akumulator, przekręciłem stacyjkę w pozycję run, nacisnąłem "wajchę" i.... poszło. Wyrwałem gada.
WIELKIE DZIĘKI wszystkim zaangażowanym
Odłączyłem akumulator, przekręciłem stacyjkę w pozycję run, nacisnąłem "wajchę" i.... poszło. Wyrwałem gada.
WIELKIE DZIĘKI wszystkim zaangażowanym
- stang232
- Forumowicz
- Posty: 2122
- Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
- Model: stang'95
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
- Lokalizacja:: Bełchatów
- Stajnia: Stajnia Łódzka
odpaliłeś konika? Czy boisz się włożyć ponownie kluczyk?km pisze:Tylko jeszcze dodam, że auta nie można odpalić
Wymieniasz stacyjkę? Może tu znajdziesz
http://www.allegro.pl/item699091674_for ... wklad.html