Od czasu kupna konia pada mi akumulator co jakieś 4 dni, na początku myślałem że walnięty akumulator ale w dniu dzisiejszym sprawdziłem pobór prądu który wynosi aż 7,8A.
Fatalna sprawa, ogólny pobór prądu w stanie spoczynku w nowych autach powinien być rzędu max 0,08A - 0,09A
Otóż odnalazłem winowajcę jest to bezpiecznik zaznaczony na fotce jako "1" - 50A - od czego on jest ???
Zaznaczyłem również kolejną sztukę tylko dlatego że ma rozwaloną obudowę i nie wiem jaki ma być ???
Dobrych ludzi proszę o pomoc w zdobyciu schematu bezpieczników i ewentualne określenie za co one odpowiadają
Pozdrawiam:
Daniel
Mustang GT 5.0 218KM 1994 rok IV gen - schemat bezpieczników
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, Rezor, Przemek64
- empi1955
- Forumowicz
- Posty: 762
- Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
- Model: GT 2006 ; 1978 KC
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver ; Bright Red
- Lokalizacja:: 3city
Re: Mustang GT 5.0 218KM 1994 rok IV gen - schemat bezpieczn
http://www.veryuseful.com/mustang/tech/ ... -Fuses.gif" onclick="window.open(this.href);return false;
Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
-
- Forumowicz
- Posty: 348
- Rejestracja: 2016-04-06, 21:49
- Model: SN95 GT 1994r :)
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Żółty
Re: Mustang GT 5.0 218KM 1994 rok IV gen - schemat bezpieczn
dzięki ci dobry człowieku
Z opisu wynika że to "lampy zewnętrzne" czyli chodzi o reflektory przód ??
Co w nich może w stanie spoczynku pobierać aż ponad 7A prądu ??
co fakt to fakt nie mam standardowych lamp z tamtego okresu tylko ktoś zamontował lampy z ledami i oringami jak w bmw.
Czy te lampy mają w sobie jakieś procesory które mogą mieć taki wysoki pobór prądu ?? i to jeszcze podczas tego gdy nie świecą ??
Z opisu wynika że to "lampy zewnętrzne" czyli chodzi o reflektory przód ??
Co w nich może w stanie spoczynku pobierać aż ponad 7A prądu ??
co fakt to fakt nie mam standardowych lamp z tamtego okresu tylko ktoś zamontował lampy z ledami i oringami jak w bmw.
Czy te lampy mają w sobie jakieś procesory które mogą mieć taki wysoki pobór prądu ?? i to jeszcze podczas tego gdy nie świecą ??
Re: Mustang GT 5.0 218KM 1994 rok IV gen - schemat bezpieczn
Moim skromnym zdaniem, patrzałbym bardziej za jakims lekkim przebiciem do masy, może masz gdzieś minimalny styk z zerem i dlatego tyle prądu Ci zjada, w stanie spoczynku (czyli wyłączone) raczej nie powinny nic pobierać.
Edit: ...A zwłaszcza ledy.
Edit: ...A zwłaszcza ledy.
-
- Forumowicz
- Posty: 348
- Rejestracja: 2016-04-06, 21:49
- Model: SN95 GT 1994r :)
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Żółty
Re: Mustang GT 5.0 218KM 1994 rok IV gen - schemat bezpieczn
sprawa rozwiązana, okazało się że pod tym bezpiecznikiem pracują również szyby elektryczne.
Co się okazało ktoś domontował moduł domykania szyb który robił zwarcie, teraz jest ok
Dzięki za pomoc
Czas na kolejne niuanse
Co się okazało ktoś domontował moduł domykania szyb który robił zwarcie, teraz jest ok
Dzięki za pomoc
Czas na kolejne niuanse