OBD II

oświetlenie, ładowanie, instalacja elektrzyczna w samochodzie

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64

ziomalV8
Młodszy Forumowicz
Posty: 98
Rejestracja: 2008-07-14, 08:52
Model: mustang gt 95
Silnik: V8 5.0
Kolor: yellow

Post autor: ziomalV8 » 2010-02-13, 07:24

tak... tylko że mi kontrolka air bagu mruga


był konik
a teraz boattail 71

Awatar użytkownika
witekz
Forumowicz
Posty: 273
Rejestracja: 2009-04-24, 14:21
Model: Mustang 98 Vortech
Silnik: V8 4.6
Kolor: Rio Red
Kontakt:

Post autor: witekz » 2010-02-13, 12:10

ziomalV8 pisze:tak... tylko że mi kontrolka air bagu mruga
to masz wszystkie kody Airbag i możliwe przyczyny:
http://www.veryuseful.com/mustang/tech/ ... tml#CODE61



Awatar użytkownika
bedzin
Forumowicz
Posty: 343
Rejestracja: 2008-11-01, 19:22
Model: Mustang GT 2000
Silnik: V8 4.6
Kolor: srebrny

Post autor: bedzin » 2010-02-13, 16:09

kupilem wlasnie ostatnio kabelek elm 327 podpiolem go do lampka i sprawdzalem autko na pcmscan. wszystko ladnie szczytije tylko pojawia sie taki problem. potrzebowalbym parametry jakie powinna np sonda lambda wskazywac, czy jak dlugo otwart wtrysk czy tez cisnienie paliwa i takie tam inne. wiec pytanko gdzie mozna taki spis danych znalesc w necie albo czy ktos z was posiada do wersji GT z 2000r??

z gory dzieki za pomoc



Awatar użytkownika
pudel
Forumowicz
Posty: 1406
Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
Model: 2002 V6,2007 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Szary metalik & Torch red
Kontakt:

Post autor: pudel » 2010-02-13, 16:13

Właśnie ja też potrafię czytać wszystkie parametry ale nie potrafię stwierdzić czy są w normie można to gdzieś znaleźć na necie??


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2010-02-13, 20:25

ziomalV8 pisze:
caniggia pisze:abs i SRS mozna diagnozowac mruganiem lampek na desce.
no własnie mi padł regulator napiecia nastąpło przeładowanie napiecie i kntrolka air bag sie swieci , i wysyła kod 61 -co to moze oznaczać ??
kod 61:
Intermittent or Repaired Diagnostic Monitor Not Mounted to Vehicle Properly

czyli zla masa na sterowniku SRS, lub na przewodach ktore do niego ida.

tu gosc po awarii alternacji mial ten sam problem:

http://www.stangnet.com/mustang-forums/ ... -61-a.html



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2010-02-13, 20:31

bedzin pisze:kupilem wlasnie ostatnio kabelek elm 327 podpiolem go do lampka i sprawdzalem autko na pcmscan. wszystko ladnie szczytije tylko pojawia sie taki problem. potrzebowalbym parametry jakie powinna np sonda lambda wskazywac, czy jak dlugo otwart wtrysk czy tez cisnienie paliwa i takie tam inne. wiec pytanko gdzie mozna taki spis danych znalesc w necie albo czy ktos z was posiada do wersji GT z 2000r??

z gory dzieki za pomoc

korekty dlugoteminowe jak najblizej 0 powinny byc, jak wydech mniej restrykcyjny czy filtr stozkowy, bedzie ok +6%, jak np walniety przeplywomierz, moze byc nawet +25%,
napiecie sondy ma oscylowac w granicach 0.5V podczas jazdy nie na WOT, na WOT powinno byc 0.8-0.9v.
Wskazania korekt paliwowych dozo mowi o tym co sie dzieje z silnikiem.

czasy wtryskow to ok 3-4ms na wolnych obrotach.
cisnienie paliwa w granicach 260-275KPa.



ziomalV8
Młodszy Forumowicz
Posty: 98
Rejestracja: 2008-07-14, 08:52
Model: mustang gt 95
Silnik: V8 5.0
Kolor: yellow

Post autor: ziomalV8 » 2010-02-13, 22:38

dziekuje bardzo mi pomogliscie :padam: :padam: :padam:
postaram sie wyeliminować usterke musze znależć teraz gdzie jest sterownik srs poduszek :zdziwko:
a teraz pytanko jak sie sprawuje ten interfejs ?? http://www.viaken.pl/sklep.php?lang=pl& ... prodid=217
tzn czy moge nim kasowac błedy ?? i jak sie zachowuje przy innych autach ?? probował ktos ??
pozdr



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2010-02-14, 02:10

no przeciez na ten temat pisalem. jest git. kasuje bledy, pelna diagnostyka silnika. dziala w innych autach.



ziomalV8
Młodszy Forumowicz
Posty: 98
Rejestracja: 2008-07-14, 08:52
Model: mustang gt 95
Silnik: V8 5.0
Kolor: yellow

Post autor: ziomalV8 » 2010-02-14, 02:51

caniggia pisze:no przeciez na ten temat pisalem. jest git. kasuje bledy, pelna diagnostyka silnika. dziala w innych autach.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1011174.html
a ja sie odniesiesz do tych opini ??



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2010-02-14, 10:32

tam opisuja wersje VAG.



Awatar użytkownika
bedzin
Forumowicz
Posty: 343
Rejestracja: 2008-11-01, 19:22
Model: Mustang GT 2000
Silnik: V8 4.6
Kolor: srebrny

Post autor: bedzin » 2010-02-14, 11:06

caniggia, a powiedz mi bo widze ze sie troszke w tym orientujesz o co chodzi z tym protokolem CAN i czy np przez pcmscan tez mozna zmieniac przez niego parametry?? bo wlasnie wyczytalem na stronce tego uzadzonka do diagnozy.

a no i wielkie dzieki za podanie parametrow jakie powinny byc wskazywane ;)



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2010-02-14, 23:40

protokol can to std od jakiegos czasu, wszystkie urzadzenia w samochodzie sie kumunikuja poprzez jedna magistrale. zazwyczaj przez urzadzenia typu scan nie maja mozliwosci zmiany parametrow. do tego sluza calkiem inne programatory.

pozdro.



Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2382
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2010-03-29, 06:23

pozłożeniu całego samochodu wyskakuje mi taki błąd na desce
airbag
code 72 Intermittent or Repaired Driver Side Air Bag Circuit High Resistance or Open
to znaczy co otwarta poduszka ?



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2010-03-29, 08:06

znaczy jakby nie podlączona



Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2382
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2010-03-29, 11:14

caniggia,

miałem cichą nadzieję że sie odezwiesz i coś podpowiesz
a czy on może być wywalona i przerwany obwód czy taśma na kierownicy zerwana



ODPOWIEDZ

Wróć do „11 układ elektryczny”