Lejąca maglownica, wymiana listwy, 3.8 v6 1995

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64

ODPOWIEDZ
Jacek96
Posty: 9
Rejestracja: 2017-02-24, 23:42
Model: s197
Silnik: V6 4.0
Lokalizacja:: Skarżysko-Kamienna

Lejąca maglownica, wymiana listwy, 3.8 v6 1995

Post autor: Jacek96 » 2018-06-22, 23:15

Witam! jakieś 3 miesiące temu zaczął się mój problem z lejącą maglownicą od strony kierowcy :rozpacz: , wymieniłem uszczelniacze na wałku i listwie i problem zniknął, lecz na listwie widoczne były wyraźne wżery w miejscu gdzie pracuje simmering. Niedawno znów zaczęło się lać :mur: , więc rozebrałem magiel raz jeszcze. Obejrzałem dokładnie listwę i stwierdziłem, że trzeba ją wymienić i tu w zasadzie zaczyna się moje pytanie, czy wnętrzności maglownicy od windstara z tych samych lat produkcji są takie same? bo o ile do mustanga nie ma w zasadzie używanych maglownic na sprzedaż, to do windstara jest ich trochę i są dość tanie, więc pomyślałem że można by zrobić z dwóch jedną, lecz wolałbym się upewnić, że to będzie pasować.
Proszę o pomoc tych, którzy się w tym orientują bo teorie to mam swoje :D
Z góry dzięki za pomoc ;)



danek
Forumowicz
Posty: 348
Rejestracja: 2016-04-06, 21:49
Model: SN95 GT 1994r :)
Silnik: V8 5.0
Kolor: Żółty

Re: Lejąca maglownica, wymiana listwy, 3.8 v6 1995

Post autor: danek » 2018-06-25, 08:08

dobre pytanie z ta maglownicą.
Mam ten sam problem, też mam widoczne wżery ale niewielkie.
Maglownica od roku leży po regeneracji w garażu nie przetestowana :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „12 zawieszenie i układ kierowniczy”