Amortyzatory tył mustang 1995!!!!

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64

Awatar użytkownika
smerf
Forumowicz
Posty: 482
Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
Silnik: inny V8
Kolor: czerwony
Kontakt:

Amortyzatory tył mustang 1995!!!!

Post autor: smerf » 2010-02-27, 21:30

:papa: witam!! może ktoś instalował nowe amortyzatory z tyłu w mustangu 1995r,te od dyfra też chodzi mi o Monroe sensa track,ponieważ nie jestem zwolennikiem utwardzania konia, myślałem zabudować sensa tracki,wtedy na prostej dobrej drodze byłby dość miękki ,a na wybojach by sie utwardzał,ma ktoś takie doświadczenia???,obecnie mam stuki w amorach z tyłu ,czym zimniej tym bardziej klupie,jak sie rozrusza to sie wycisza,,,,pozdrawiam ;)
Ostatnio zmieniony 2010-03-11, 11:52 przez smerf, łącznie zmieniany 1 raz.


Galeria zdjęć http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;

Gelek80
Posty: 8
Rejestracja: 2009-08-25, 00:02
Model: Ford Mustang 2003
Silnik: V6 3.7
Kolor: Srebny metalik

Post autor: Gelek80 » 2010-03-01, 16:32

Co do "Monroe sensa track" to słyszałem opinie że są mało trwałe.
Tylko słyszałem bo sam nie używałem nigdy.



ziomalV8
Młodszy Forumowicz
Posty: 98
Rejestracja: 2008-07-14, 08:52
Model: mustang gt 95
Silnik: V8 5.0
Kolor: yellow

Post autor: ziomalV8 » 2010-03-02, 10:20

chcesz wymienic tylko te małe amorki czy wszystkie 4 ?? tzn 2 małe no i 2 główne ??


był konik
a teraz boattail 71

Awatar użytkownika
smerf
Forumowicz
Posty: 482
Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
Silnik: inny V8
Kolor: czerwony
Kontakt:

Post autor: smerf » 2010-03-03, 23:54

cześć tak zdecydowalem się na wymianę wszystkich 4 sztuki z tyłu, te od dyfra już ciekną mi długo ,chyba wiele zycia w nich nie ma ,natomiast normalne mi stukają wkurza to strasznie,,trzeba to porobić, koń to inwestycja stała ,nie widac końca :zalamany:


Galeria zdjęć http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2379
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2010-03-04, 00:33

normalne sobie załuż nie jakieś tam sensatracki to już przeżytek jak założysz zwykłe to i tak będziesz miał miękko pomyśl też o przodzie na allegro widziałemdo tyłu ,ale jak wszystkie 4 to chyba musisz z usa ściągnąć bo tych małych nie dostaniesz tu



MONTWA
Forumowicz
Posty: 375
Rejestracja: 2008-08-29, 19:15
Model: shelby GT 2008
Silnik: V8 4.6
Kolor: vista blue

Post autor: MONTWA » 2010-03-04, 02:03

RAFAŁ pisze:normalne sobie załuż nie jakieś tam sensatracki to już przeżytek jak założysz zwykłe to i tak będziesz miał miękko pomyśl też o przodzie na allegro widziałemdo tyłu ,ale jak wszystkie 4 to chyba musisz z usa ściągnąć bo tych małych nie dostaniesz tu
...jak się kiedyś tym interesowałem to można było kupić małe (bez problemów) u bilstein-a



MONTWA
Forumowicz
Posty: 375
Rejestracja: 2008-08-29, 19:15
Model: shelby GT 2008
Silnik: V8 4.6
Kolor: vista blue

Post autor: MONTWA » 2010-03-04, 02:04

...zresztą cały komplet (6szt żółtych) był na miejscu do dostania i zamontowania



ziomalV8
Młodszy Forumowicz
Posty: 98
Rejestracja: 2008-07-14, 08:52
Model: mustang gt 95
Silnik: V8 5.0
Kolor: yellow

Post autor: ziomalV8 » 2010-03-05, 09:02

a teraz sie zdziwicie , ja ze wzgledu ze jeszcze przód i tył mam dobre nie kupowałem całego ze stanów (najbardziej opłacalne -i jak bede wymieniał to napewno komplet ściągne ) a małe dopasowałem od .... matiza !! :rotfl: i to gazówki :rotfl: pasują ze srednicą otworów tylko trzeba od strony budy podkladke dystansową dać żeby troszkę odeszło na zew bo one grubasze są , jeżdze na nich 2 lata i wszystko oki


był konik
a teraz boattail 71

Awatar użytkownika
smerf
Forumowicz
Posty: 482
Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
Silnik: inny V8
Kolor: czerwony
Kontakt:

Post autor: smerf » 2010-03-05, 20:24

Heheheheh ----- kurcze też tak chcialem zrobić ,ale potem nie miałem sumienia profanować konia ;) ,potem tu coś z matiza ,tam z poloneza,i kupy się to nie trzyma ,ale cóż bogatemu wolno jak to mówią ;) pozdrowienia....... :D
Załączniki
3401.jpg
3401.jpg (5.96 KiB) Przejrzano 6175 razy


Galeria zdjęć http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
smerf
Forumowicz
Posty: 482
Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
Silnik: inny V8
Kolor: czerwony
Kontakt:

Post autor: smerf » 2010-03-10, 21:30

witam!! wymieniłem własnie tylnie amory 4 szt na sensa track ---MONROE jest teraz nie za twardo -nie za miękko tak w sam raz ,przede wszystkim nie trzęsie tak jak przedtem --masakra,12 godz roboty w tak starym aucie nic nie można odkręcić i to jest problem wszystko trzeba obcinać kątówą albo moczyć polewać ,ruszać i tak czas leci ,,nie urwałem nic ,a jest co urawć - to nie jest robota na warsztat ,oni nie nie maja czasu narobia samych strat----pozdrawiam
Załączniki
5968.jpg
32355.jpg


Galeria zdjęć http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;

ziomalV8
Młodszy Forumowicz
Posty: 98
Rejestracja: 2008-07-14, 08:52
Model: mustang gt 95
Silnik: V8 5.0
Kolor: yellow

Post autor: ziomalV8 » 2010-03-18, 23:02

spoko wymiana tyłu to pikuś PAN PIKUŚ ,zobaczysz jak bedzisz wymieniał tuleje dolnego wahacza w przodzie to jest jazda


był konik
a teraz boattail 71

ziomalV8
Młodszy Forumowicz
Posty: 98
Rejestracja: 2008-07-14, 08:52
Model: mustang gt 95
Silnik: V8 5.0
Kolor: yellow

Post autor: ziomalV8 » 2010-03-18, 23:04

smerf pisze:witam!! wymieniłem własnie tylnie amory 4 szt na sensa track ---MONROE jest teraz nie za twardo -nie za miękko tak w sam raz ,przede wszystkim nie trzęsie tak jak przedtem --masakra,12 godz roboty w tak starym aucie nic nie można odkręcić i to jest problem wszystko trzeba obcinać kątówą albo moczyć polewać ,ruszać i tak czas leci ,,nie urwałem nic ,a jest co urawć - to nie jest robota na warsztat ,oni nie nie maja czasu narobia samych strat----pozdrawiam
profanowanie konia -to dla mnie wstawienie go do garazu i tylko w weekendy jazdy hahaha



Awatar użytkownika
smerf
Forumowicz
Posty: 482
Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
Silnik: inny V8
Kolor: czerwony
Kontakt:

Post autor: smerf » 2010-03-21, 16:32

ziomalV8 pisze:spoko wymiana tyłu to pikuś PAN PIKUŚ ,zobaczysz jak bedzisz wymieniał tuleje dolnego wahacza w przodzie to jest jazda
co bez palnika ani rusz ,,tulejki zapieczone na srubach??,,,,wymieniał ktoś może przeguby kulowe w wachaczach dolnich przednich,,jak sie za to zabrać ?można to jakoś wybić ,a nie jest tak że trzeba podgrzewać do wsadzenia nowych??? doświadczenia mile widziane --pozdro.......


Galeria zdjęć http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;

figaro96
Forumowicz
Posty: 205
Rejestracja: 2009-04-12, 11:26
Model: mustang 1996
Silnik: V6 3.8
Kolor: inny

Post autor: figaro96 » 2010-03-22, 11:21

smerf pisze:wymieniał ktoś może przeguby kulowe w wachaczach
]
Ja wymieniałem i bez podgrzewania młot 10kg zrobił swoje!



Awatar użytkownika
smerf
Forumowicz
Posty: 482
Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
Silnik: inny V8
Kolor: czerwony
Kontakt:

Post autor: smerf » 2010-05-13, 20:19

witam!!! chcialem sie przypomnieć wymiana na sensa tracki z USA to strzał w 10-tkę--5 000 km zrobione --ciche i super tłumią i nie trzepie jak oryginały--po prostu jest ok...nareszcie jadę a nie skaczę :D pozdrawiam i pozdrawiam maniaków ytwardzania i obniżania konia.......
Załączniki
15638.jpg


Galeria zdjęć http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „12 zawieszenie i układ kierowniczy”