Amortyzatory tył mustang 1995!!!!

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, celibad, pluzz, Rezor, stang232, Przemek64

Awatar użytkownika
pudel
Forumowicz
Posty: 1406
Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
Model: 2002 V6,2007 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Szary metalik & Torch red
Kontakt:

Post autor: pudel » 2010-05-13, 20:27

Ja dzisiaj założyłem Magnaflow do mojego konia i jest kosmos absolutny kosmos


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....

Awatar użytkownika
smerf
Forumowicz
Posty: 482
Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
Silnik: inny V8
Kolor: czerwony
Kontakt:

Post autor: smerf » 2010-05-13, 20:31

a jaki załozyleś z małymi tłumikami ,czy z dużymi ile cie wyszedł ten magna>>


Galeria zdjęć http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
pudel
Forumowicz
Posty: 1406
Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
Model: 2002 V6,2007 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Szary metalik & Torch red
Kontakt:

Post autor: pudel » 2010-05-13, 21:02

małe tłumiki

Obrazek

instalacja bez kanału i z piłką ręczną zamiast mechaniczną zajęła mi ok 8h :wstyd:
Ale jestem dumny że sam dałem radę i że się udało :D

A i wyszło mnie to ok 650 Euro z przesyłką


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....

Awatar użytkownika
smerf
Forumowicz
Posty: 482
Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
Silnik: inny V8
Kolor: czerwony
Kontakt:

Post autor: smerf » 2010-05-13, 21:08

no cena dośc wygórowana ale pikna rzecz taki wydech i na lata--pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 2010-05-13, 22:07 przez smerf, łącznie zmieniany 1 raz.


Galeria zdjęć http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
smerf
Forumowicz
Posty: 482
Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
Silnik: inny V8
Kolor: czerwony
Kontakt:

Post autor: smerf » 2010-05-14, 11:28

pudel pisze:małe tłumiki

Obrazek

instalacja bez kanału i z piłką ręczną zamiast mechaniczną zajęła mi ok 8h :wstyd:
Ale jestem dumny że sam dałem radę i że się udało :D

A i wyszło mnie to ok 650 Euro z przesyłką
napisz proszę czy jest teraz dużo głośniejszy niż przed tem ,drazni uszy czy nie --pozdr......


Galeria zdjęć http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Szuba
Forumowicz
Posty: 147
Rejestracja: 2010-03-13, 20:38
Model: GT 1996r
Silnik: V8 4.6
Kolor: Royal Blue
Kontakt:

Post autor: Szuba » 2010-10-23, 22:13

Co sadzicie o tych amorkach:
http://www.americanmuscle.com/mustang-t ... 94-04.html
http://www.americanmuscle.com/mustang-t ... 94-04.html

Uzywal ich ktos lub jakie polecacie?

Sprezynki juz mam upatrzone, tylko zastanawiam sie jeszcze nad amorkami.
http://www.americanmuscle.com/h-r-sport ... 96-04.html



Awatar użytkownika
escalar
Forumowicz
Posty: 361
Rejestracja: 2008-08-31, 23:49
Model: GT Premium Bullitt
Silnik: V8 4.6
Kolor: czarny metalik
Kontakt:

Post autor: escalar » 2010-10-23, 23:08

http://dagostinoracing.com/index.php?ma ... 3565_16652

zobacz tutaj... ja bym wybral ktores z regulowanych...



Awatar użytkownika
Magic
Forumowicz
Posty: 864
Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
Model: RTR 2012
Silnik: V6 3.7
Kolor: BLACK
Lokalizacja:: Oleśnica
Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
Kontakt:

Post autor: Magic » 2010-10-23, 23:12

bież KONI żółte mają regulację twardości ale jak chcesz tanie to czerwone

http://www.maximummotorsports.com/store ... ts_id=1335

http://www.maximummotorsports.com/store ... ts_id=1362


Obrazek

Awatar użytkownika
michal@
Forumowicz
Posty: 251
Rejestracja: 2008-07-10, 22:13
Model: GNATSUM.NAMI
Silnik: V8 5.0
Kolor: czerwony(najszybszy kolor ;) )

Post autor: michal@ » 2010-10-24, 07:56

Szuba pisze:Co sadzicie o tych amorkach:
http://www.americanmuscle.com/mustang-t ... 94-04.html
http://www.americanmuscle.com/mustang-t ... 94-04.html

Uzywal ich ktos lub jakie polecacie?

Sprezynki juz mam upatrzone, tylko zastanawiam sie jeszcze nad amorkami.
http://www.americanmuscle.com/h-r-sport ... 96-04.html
U siebie mam na tylnej osi dokladnie takie same amortyzatory Tokiko, mają już co najmniej kilka 5 lat, 3 lata temu obniżyłem zawieszenie na sprężynach Woghland o 35mm i amortyzatory pracują do dziś bez zarzutu.
Nie twierdzę,że te są najlepsze,działają od kilku lat więc mogę je polecić


13.09 08 Borsk ET13.400 300KM
19.07 09 Borsk ET 13.250
19.09.09 Borsk ET 12.840 340KM
07.08.10 Dajtki ET 12.979 street
21.05.11 Czaplinek ET12.68 390KM
03.07.11 Dajtki ET 12,38 340+75KM
20.07.12 Wilcze laski ET 12.27
19.08.12 Ełk ET11.87 480KM @ 200km/h

Awatar użytkownika
Magic
Forumowicz
Posty: 864
Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
Model: RTR 2012
Silnik: V6 3.7
Kolor: BLACK
Lokalizacja:: Oleśnica
Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
Kontakt:

Post autor: Magic » 2010-10-24, 11:25

Tak dla ciekawości do żółtych KONI można dostać zestawy przerabiające je na gwint, tanie to nie jest bo ok. 700-800$ za komplet na przód i tył.


Obrazek

Awatar użytkownika
smerf
Forumowicz
Posty: 482
Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
Silnik: inny V8
Kolor: czerwony
Kontakt:

Post autor: smerf » 2010-10-25, 16:09

:D Panowie uświadomcie mnie starego smerfa, żółte koni ,regulowane ,regulacja rozumiem polega na regulowaniu przepływem oleju w amortyzatorze ,ta regulacja jest płynna ??może sa jakieś pozycje 1,2,3? i jak twarde one są na zupełnie miękkiej pozycji? ;)


Galeria zdjęć http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Magic
Forumowicz
Posty: 864
Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
Model: RTR 2012
Silnik: V6 3.7
Kolor: BLACK
Lokalizacja:: Oleśnica
Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
Kontakt:

Post autor: Magic » 2010-10-25, 20:20

Oj ta starość, też zaczyna mi dokuczać ale oczywiście chodzi o regulacji przepływu oleju. Co do regulacji płynnej czy punktowej to na 100% ci nie powiem bo tego niema napisane ale niby wychodzi na to że wszystkie mają 3 punktowe.

Bo dodatkowo są kilka rodzajów serii i Alustar ma serie 30 wiec tylko i wyłącznie sportowe, Rafał ma Koni żółte ale wzmocnione są dwukrotnie droższe i raczej są tylko do sportu uciągną maksymalnie mocne sprężyny, co do tych zwykłych żółtych to na seryjnych sprężynach można jeździć i bardzo twardych sportowych, więc nie powinny być tak tragicznie twarde. W przyszłym roku je chce kupić i w przyszłości zestaw gwintu.

Masz tu kilka linków z odpowiedziami na pytania i wogule przejrzyj całą stronę bo mają jakoś wszystko porozwalane.

http://koni.com.pl/osobowe.php?go=31
http://koni.com.pl/osobowe.php?go=27
http://koni.com.pl/uzytkowe.php?go=15


Obrazek

Awatar użytkownika
smerf
Forumowicz
Posty: 482
Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
Silnik: inny V8
Kolor: czerwony
Kontakt:

Post autor: smerf » 2010-10-25, 21:26

piękna sprawa ,mialem kiedyś forda probe GT i tam były własnie takie amortyzatory ,ale regulacja odbywała sie podobnie,tylko za pomoca silniczka i sterowanie było z ;pozycji kierowcy, 3 pozycje były, sport ,,turn ,,sowt ,piękna sprawa,szło to robic podczas jazdy :D


Galeria zdjęć http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;

Anonymous

Re: Amortyzatory tył mustang 1995!!!!

Post autor: Anonymous » 2010-11-28, 22:37

smerf pisze:,obecnie mam stuki w amorach z tyłu ,czym zimniej tym bardziej klupie,jak sie rozrusza to sie wycisza,,,,pozdrawiam ;)
A mnie cos czasem skrzypi z tylu na wiekszych dziurach :D

Gdzie kupujesz gumy do zawieszenia?
Pewnie to mi skrzypi.
Z przodu tez trza wymienic jakies gumy.

Przydalby sie dobry sklep z czesciami.W jeleniej Gorze troche maja,ale nie wszystko.



Awatar użytkownika
smerf
Forumowicz
Posty: 482
Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
Silnik: inny V8
Kolor: czerwony
Kontakt:

Post autor: smerf » 2010-11-28, 22:40

jak tylko skrzypi można jakim specyfikiem siknąć jak wybite --najlepij z USA częsci ściągnąć -pożądnego producenta...najlepiej troche pojeżdzić i wyczaić wszystkie wady i potem dopiero pościągać za jednym razem czesci --wyjdzie taniej


Galeria zdjęć http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „12 zawieszenie i układ kierowniczy”