sprężyny tył sn 95 gt

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64

ODPOWIEDZ
MONTWA
Forumowicz
Posty: 376
Rejestracja: 2008-08-29, 19:15
Model: shelby GT 2008
Silnik: V8 4.6
Kolor: vista blue

sprężyny tył sn 95 gt

Post autor: MONTWA » 2011-09-26, 13:52

Witam
Czy ktoś z Zacnych Kolegów mógłby wypowiedzieć się na temat sprężyn f-my RAYBESTOS, ewentualnie co można by polecić w temacie sprężyn do GT coupe z 1995r-wersja fabryczna ,bez obniżenia.

Pozdrawiam
montwa



Awatar użytkownika
smerf
Forumowicz
Posty: 482
Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
Silnik: inny V8
Kolor: czerwony
Kontakt:

Re: sprężyny tył sn 95 gt

Post autor: smerf » 2011-09-26, 17:05

w zeszłym miesięcu kupiłem spręzyny przednie do GT 1995r ale firmy MOG bez problemu pasowaly --podejżewamże reybestoss to to samo :D


Galeria zdjęć http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
stang232
Forumowicz
Posty: 2121
Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
Model: stang'95
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Bełchatów
Stajnia: Stajnia Łódzka

Re: sprężyny tył sn 95 gt

Post autor: stang232 » 2011-09-26, 17:11

ja miesiąc temu założyłem, sprężyny Vogland obniżające 1,6" - i wciąż nie jest jakoś za nisko na nasze drogi - bo mustang w serii jest wysoko zawieszony,
ale za to zdecydowanie poprawiła się trakcja w zakrętach.
Także na twoim miejscu zdecydowanie założyłbym twardsze obniżające - bo wymiana seryjnych na kolejne o seryjnych parametrach to wyrzucenie kasy.


Obrazek

MONTWA
Forumowicz
Posty: 376
Rejestracja: 2008-08-29, 19:15
Model: shelby GT 2008
Silnik: V8 4.6
Kolor: vista blue

Re: sprężyny tył sn 95 gt

Post autor: MONTWA » 2011-09-26, 17:20

stang232 pisze:ja miesiąc temu założyłem, sprężyny Vogland obniżające 1,6" - i wciąż nie jest jakoś za nisko na nasze drogi - bo mustang w serii jest wysoko zawieszony,
ale za to zdecydowanie poprawiła się trakcja w zakrętach.
Także na twoim miejscu zdecydowanie założyłbym twardsze obniżające - bo wymiana seryjnych na kolejne o seryjnych parametrach to wyrzucenie kasy.
...dużo jeżdżę po mieście i to zawieszenie (jego wysokość) jest niestety optymalna :zalamany:



Alexander25
Forumowicz
Posty: 1646
Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
Model: 302HO 1994 rok
Silnik: V8 5.0
Kolor: sapphire blue
Lokalizacja:: Polska
Kontakt:

Re: sprężyny tył sn 95 gt

Post autor: Alexander25 » 2011-09-26, 23:57

Zgadzam sie. Na Goclawiu szoruje sodem po progach zwalniajacych a na Trasie Lazienkowskiej to jeszcze centymetr nizej i bym musial sie zatrzymywac by tlumiki pozbierac z drogi. TO jak teraz jest to max:/ swojego 3,8 podnioslem 5cm i bylo super niestety zaczel sie troche zle prowadzic:) wiec nauczony doswiadczeniami z 3.8 postanowilem nie podnosic ale i nie obnizac auta.
Ja mialem moog i raybestos i byly ok starczyly na 5 lat jazdy po dziurach w naszej pieknej stolicy o prostych i szerokich ulicach gdzie nie ma korkow a wszyscy kierowcy sa mili dla siebie...


302 HOooooo

odiss

Re: sprężyny tył sn 95 gt

Post autor: odiss » 2011-09-27, 10:57

A czy ktoś mi doradzi gdzie można kupić sprężyny i jakie są w oryginalnej wielkości ? U mnie chyba nie są seryjne, mój stang przy byle progu musi pierdolnąć tłumikiem,ale chyba dlatego że poprzedni właściciel auto obniżył, albo już ze starości tak nisko go trzymają....



Awatar użytkownika
smerf
Forumowicz
Posty: 482
Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
Silnik: inny V8
Kolor: czerwony
Kontakt:

Re: sprężyny tył sn 95 gt

Post autor: smerf » 2011-09-27, 11:13

w zeszłym miesiacu walczyłem ze sprężynami i tak oryginały z przodu maja 38cm skrócone mialem załozone 33cm, i nie odczułem różnicy w prowadzeniu ani twardości tyle ze wszystko zachaczałem , kiedys pojechałem do znajomych jakoś przez bramę wjechałem ,wyjechać sie nie dało, zawisłem, musieli mi deski podkładać zaparłem sie i powiedziałem nie ---- załozyłem oryginały i święty spokój ,,poza tym jeżdzę też w zimie i to eliminuje obniżanie wszystko bym urwał :D


Galeria zdjęć http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
stang232
Forumowicz
Posty: 2121
Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
Model: stang'95
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Bełchatów
Stajnia: Stajnia Łódzka

Re: sprężyny tył sn 95 gt

Post autor: stang232 » 2011-09-27, 12:50

smerf pisze:w zeszłym miesiacu walczyłem ze sprężynami i tak oryginały z przodu maja 38cm skrócone mialem załozone 33cm, i nie odczułem różnicy w prowadzeniu ani twardości tyle ze wszystko zachaczałem , kiedys pojechałem do znajomych jakoś przez bramę wjechałem ,wyjechać sie nie dało, zawisłem, musieli mi deski podkładać zaparłem sie i powiedziałem nie ---- załozyłem oryginały i święty spokój ,,poza tym jeżdzę też w zimie i to eliminuje obniżanie wszystko bym urwał :D
no jeśli poprzedni właściciel obciął standardowe sprężyny to faktycznie na takich wynalazkach auto musiało gorzej się prowadzić...


Obrazek

Alexander25
Forumowicz
Posty: 1646
Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
Model: 302HO 1994 rok
Silnik: V8 5.0
Kolor: sapphire blue
Lokalizacja:: Polska
Kontakt:

Re: sprężyny tył sn 95 gt

Post autor: Alexander25 » 2011-10-01, 15:45

3.8 z lat 1994-1996 jest nizsze niz 1996-1998 mialem seryjne sprezyny (nowe) w jednym i drugim (jak mialem 2 3.8) i jest roznica. Ja musze kupic sportowe sprezyny bo na sportowych wahaczach i bocznych amorkach ford racing tyl auta strasznie rzuca:/


302 HOooooo

ODPOWIEDZ

Wróć do „12 zawieszenie i układ kierowniczy”