Pompa wspomahania - wymiana

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64

ODPOWIEDZ
jimmypl
Młodszy Forumowicz
Posty: 14
Rejestracja: 2011-10-02, 13:29
Silnik: V6 3.8
Kolor: czerwony

Pompa wspomahania - wymiana

Post autor: jimmypl » 2014-06-17, 09:07

Witam,
mam prośbę może ktoś wie jak pomóc mi w takim problemie.
Ściągnąłem ze stanów pompę wspomagania (stara już strasznie wyła praktycznie przy dotknięciu kierownicy), pompa jest regenerowana. Przyszła w całości ze zbiorniczkiem na olej, olej był częściowo zalany. Wymiana polegała praktycznie na odkręceniu łapy ze starą pompą, ściągnięcie koła pasowego, założenie na nową i jej przykręcenie. Także praktycznie innych ingerencji nie było.
Po założeniu objaw jest taki że po odpaleniu od razu wystrzelił z pompy przewód oleju. Po założeniu mocniejszej opaski wystrzelił w innym miejscu, po drugiej stronie.
Sprawdzałem że nawet obracając kierownicą prawo – lewo kilka razy bez odpalania silnika też wystrzelił. Robi się jakieś straszne ciśnienie. Czy ktoś wiec o co może chodzić albo czego nie zrobiłem?

Z góry dzięki
Piotr



Awatar użytkownika
stang232
Forumowicz
Posty: 2121
Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
Model: stang'95
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Bełchatów
Stajnia: Stajnia Łódzka

Re: Pompa wspomahania - wymiana

Post autor: stang232 » 2014-06-17, 09:19

Jakie opaski? możesz dodać zdjęcie?
to są przewody wysokiego ciśnienia żadna opaska nie wytrzyma


Obrazek

jimmypl
Młodszy Forumowicz
Posty: 14
Rejestracja: 2011-10-02, 13:29
Silnik: V6 3.8
Kolor: czerwony

Re: Pompa wspomahania - wymiana

Post autor: jimmypl » 2014-06-17, 10:40

Nie chodzi o przewód wysokiego ciśnienia. Wystrzelił przewód którym pobiera olej ze zbiorniczka, gdzie nie powinno być chyba żadnego ciśnienia.



jimmypl
Młodszy Forumowicz
Posty: 14
Rejestracja: 2011-10-02, 13:29
Silnik: V6 3.8
Kolor: czerwony

Re: Pompa wspomahania - wymiana

Post autor: jimmypl » 2014-07-11, 12:52

Sytuacja się wyjaśniła. Pompa jest w porządku po regeneracji ale...jest złożona na pracę w przeciwna stronę obortu koła pasowego niż jest w moim aucie. Dlatego cisnienie pojawiało się tam gdzie nie powinno ale pracując w drugą stronę wszystko jest o.k. Została złożona do pracy w inym typie auta. Ale jakim, nie mam pojęcia. Gdyby ktoś potrzebował pompę wspomagania po regenracji w USA która pracowałaby w odwrotną stronę niż w silniki 3.8 V6, to polecam.



ODPOWIEDZ

Wróć do „12 zawieszenie i układ kierowniczy”