Szybki boczne (coupe SN95) a odwodnienie
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64
-
- Forumowicz
- Posty: 393
- Rejestracja: 2008-08-29, 19:15
- Model: shelby GT 2008
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: vista blue
Szybki boczne (coupe SN95) a odwodnienie
Może ktoś pomoże i mnie uświadomi w sprawie wody deszczowej która wplywa pomiędzy dolną zewnętrzną uszczelkę a szybę (dot. małych bocznych szybek w coupe sn95)...czy ona (ta woda) wpływa sobie do tylnego błotnika, progu a później sobie gdzieś odpływa odwodnieniem...? jeśli tak to gdzie takowe (odwodnienie) mniej- więcej się znajduje?
pozdr.
montwa
pozdr.
montwa
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2423
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
to woda nigzie nie odpływa tylko gromadzi się zakątkach pod tylą kanapą ja u siebie robiłem otwory odwadniające
wystarczy jak rozbierzesz tylną kanapę i włożysz rękę pod boczek tam gdzie jest głośnik to sam zbadasz czy ci się woda gromadzi
chyba że u ciebie jest jakieś inne rozwiązanie masz 1 rok młodszy
wystarczy jak rozbierzesz tylną kanapę i włożysz rękę pod boczek tam gdzie jest głośnik to sam zbadasz czy ci się woda gromadzi
chyba że u ciebie jest jakieś inne rozwiązanie masz 1 rok młodszy
-
- Forumowicz
- Posty: 393
- Rejestracja: 2008-08-29, 19:15
- Model: shelby GT 2008
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: vista blue
wybebeszyłem cały środek i robiętesty deszczoweRAFAŁ pisze:to woda nigzie nie odpływa tylko gromadzi się zakątkach pod tylą kanapą ja u siebie robiłem otwory odwadniające
wystarczy jak rozbierzesz tylną kanapę i włożysz rękę pod boczek tam gdzie jest głośnik to sam zbadasz czy ci się woda gromadzi
chyba że u ciebie jest jakieś inne rozwiązanie masz 1 rok młodszy
u mnie od str. pasażera jest mokro (woda jest pod tylnym dywanikiem i przesącza się szczeliną pod nogi pasażera z przodu- zakladając że w moim aucie bylo coś grzebane z prawej stony może przy okazji zakitowali otwory odwadniające...bo od str. kierowcy z przodu i z tylu jest ok (sucho i bezproblemowo) czyli coś wywala tą wodę na zewnątrz...przy okazji- w których miejscach robiłeś te otwory i jak je trzeba obrobić?
pozdr. i dzięki za odpowiedź
mtwa
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2423
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
-
- Forumowicz
- Posty: 393
- Rejestracja: 2008-08-29, 19:15
- Model: shelby GT 2008
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: vista blue
chyba jednak ta woda sobie tam wpływa (w błotnik) szybki są wklejane w wewnętrzną część karoserii a woda której nie zbierze dolna zewnętrzna listwa gumowa przedostaje się w błotnik a potem i sobie tam pływa- pewnie nie było by problemu gdyby szybki boczne były wklejane analogicznie do szyby przedniej lub tylnej...a tak jest niestety kicha!
ziomalV8 pisze:ale te szybki sa wklejane i ogólnie nie ma prawa sie dosac cos do srodka wiem bo w poprzednim aucie V6 miałem wybita i ją wymieniałem
-
- Forumowicz
- Posty: 393
- Rejestracja: 2008-08-29, 19:15
- Model: shelby GT 2008
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: vista blue
...jest jak pisałem wyżej- część wody wpływa po szybce do błotnika, dokładnie pod szybką na wysokości progu znajdują się otwory odwadniające (widać to po zdjęciu tylnego boczka), te otwory odprowadzają też wodę z nieszczelności zamotowanych tam otworów do chłodzenia tylnych hamulców.
Na zewnątrz woda jest odprowadzana przez otwory w dolnej części progu.
Na zewnątrz woda jest odprowadzana przez otwory w dolnej części progu.
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 98
- Rejestracja: 2008-07-14, 08:52
- Model: mustang gt 95
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: yellow
zapodaj jakies foty bo bede teraz robił konserwacje podwozia u siebie to przy okazji rozbieranki i tam zaglądneMONTWA pisze:...jest jak pisałem wyżej- część wody wpływa po szybce do błotnika, dokładnie pod szybką na wysokości progu znajdują się otwory odwadniające (widać to po zdjęciu tylnego boczka), te otwory odprowadzają też wodę z nieszczelności zamotowanych tam otworów do chłodzenia tylnych hamulców.
Na zewnątrz woda jest odprowadzana przez otwory w dolnej części progu.