Szybki boczne (coupe SN95) a odwodnienie

nadwozie, blacharka, malowanie, polerowanie, woskowanie

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64

ODPOWIEDZ
MONTWA
Forumowicz
Posty: 393
Rejestracja: 2008-08-29, 19:15
Model: shelby GT 2008
Silnik: V8 4.6
Kolor: vista blue

Szybki boczne (coupe SN95) a odwodnienie

Post autor: MONTWA » 2010-03-10, 14:03

Może ktoś pomoże i mnie uświadomi w sprawie wody deszczowej która wplywa pomiędzy dolną zewnętrzną uszczelkę a szybę (dot. małych bocznych szybek w coupe sn95)...czy ona (ta woda) wpływa sobie do tylnego błotnika, progu a później sobie gdzieś odpływa odwodnieniem...? jeśli tak to gdzie takowe (odwodnienie) mniej- więcej się znajduje?

pozdr.
montwa



Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2423
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2010-03-10, 14:13

to woda nigzie nie odpływa tylko gromadzi się zakątkach pod tylą kanapą ja u siebie robiłem otwory odwadniające
wystarczy jak rozbierzesz tylną kanapę i włożysz rękę pod boczek tam gdzie jest głośnik to sam zbadasz czy ci się woda gromadzi
chyba że u ciebie jest jakieś inne rozwiązanie masz 1 rok młodszy



MONTWA
Forumowicz
Posty: 393
Rejestracja: 2008-08-29, 19:15
Model: shelby GT 2008
Silnik: V8 4.6
Kolor: vista blue

Post autor: MONTWA » 2010-03-10, 15:10

RAFAŁ pisze:to woda nigzie nie odpływa tylko gromadzi się zakątkach pod tylą kanapą ja u siebie robiłem otwory odwadniające
wystarczy jak rozbierzesz tylną kanapę i włożysz rękę pod boczek tam gdzie jest głośnik to sam zbadasz czy ci się woda gromadzi
chyba że u ciebie jest jakieś inne rozwiązanie masz 1 rok młodszy
wybebeszyłem cały środek i robiętesty deszczowe
u mnie od str. pasażera jest mokro (woda jest pod tylnym dywanikiem i przesącza się szczeliną pod nogi pasażera z przodu- zakladając że w moim aucie bylo coś grzebane z prawej stony może przy okazji zakitowali otwory odwadniające...bo od str. kierowcy z przodu i z tylu jest ok (sucho i bezproblemowo) czyli coś wywala tą wodę na zewnątrz...przy okazji- w których miejscach robiłeś te otwory i jak je trzeba obrobić?

pozdr. i dzięki za odpowiedź
mtwa



ziomalV8
Młodszy Forumowicz
Posty: 98
Rejestracja: 2008-07-14, 08:52
Model: mustang gt 95
Silnik: V8 5.0
Kolor: yellow

Post autor: ziomalV8 » 2010-03-11, 23:19

ale te szybki sa wklejane i ogólnie nie ma prawa sie dosac cos do srodka wiem bo w poprzednim aucie V6 miałem wybita i ją wymieniałem


był konik
a teraz boattail 71

Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2423
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2010-03-12, 00:07

ale w convertable są opuszczane

ja otwory do odprowadzania zrobiłem w podłodze tam gdzie mi najwięcej wody się zbierało no i tak że jest pojedyncza blacha żeby przypadkiem pod spodem nie było profila



Awatar użytkownika
stang232
Forumowicz
Posty: 2123
Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
Model: stang'95
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Bełchatów
Stajnia: Stajnia Łódzka

Post autor: stang232 » 2010-03-12, 00:17

chłopaki, macie jakieś zdjęcia, gdzie się ta woda gromadzi?
RAFAŁ rozbebesz swojego do końca i zrób fotki tym otworom :hyhy:


Obrazek

MONTWA
Forumowicz
Posty: 393
Rejestracja: 2008-08-29, 19:15
Model: shelby GT 2008
Silnik: V8 4.6
Kolor: vista blue

Post autor: MONTWA » 2010-03-12, 11:58

chyba jednak ta woda sobie tam wpływa (w błotnik) szybki są wklejane w wewnętrzną część karoserii a woda której nie zbierze dolna zewnętrzna listwa gumowa przedostaje się w błotnik a potem i sobie tam pływa- pewnie nie było by problemu gdyby szybki boczne były wklejane analogicznie do szyby przedniej lub tylnej...a tak jest niestety kicha!
ziomalV8 pisze:ale te szybki sa wklejane i ogólnie nie ma prawa sie dosac cos do srodka wiem bo w poprzednim aucie V6 miałem wybita i ją wymieniałem



MONTWA
Forumowicz
Posty: 393
Rejestracja: 2008-08-29, 19:15
Model: shelby GT 2008
Silnik: V8 4.6
Kolor: vista blue

Post autor: MONTWA » 2010-05-10, 18:17

...jest jak pisałem wyżej- część wody wpływa po szybce do błotnika, dokładnie pod szybką na wysokości progu znajdują się otwory odwadniające (widać to po zdjęciu tylnego boczka), te otwory odprowadzają też wodę z nieszczelności zamotowanych tam otworów do chłodzenia tylnych hamulców.
Na zewnątrz woda jest odprowadzana przez otwory w dolnej części progu.



ziomalV8
Młodszy Forumowicz
Posty: 98
Rejestracja: 2008-07-14, 08:52
Model: mustang gt 95
Silnik: V8 5.0
Kolor: yellow

Post autor: ziomalV8 » 2010-05-12, 13:57

MONTWA pisze:...jest jak pisałem wyżej- część wody wpływa po szybce do błotnika, dokładnie pod szybką na wysokości progu znajdują się otwory odwadniające (widać to po zdjęciu tylnego boczka), te otwory odprowadzają też wodę z nieszczelności zamotowanych tam otworów do chłodzenia tylnych hamulców.
Na zewnątrz woda jest odprowadzana przez otwory w dolnej części progu.
zapodaj jakies foty bo bede teraz robił konserwacje podwozia u siebie to przy okazji rozbieranki i tam zaglądne



ODPOWIEDZ

Wróć do „13 nadwozie”