subframe, rozporki itd... pomysly na usztywnienie?

nadwozie, blacharka, malowanie, polerowanie, woskowanie

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64

ODPOWIEDZ
ironfan
Młodszy Forumowicz
Posty: 56
Rejestracja: 2010-10-02, 22:33
Model: 1999 GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: electric green

subframe, rozporki itd... pomysly na usztywnienie?

Post autor: ironfan » 2011-01-08, 14:09

witam,
czy macie jakies doswiadczenia z subframe'ami czy rozporkami?
... lub inne patenty na poprawienie sztywnosci budy i prowadzenia?



Awatar użytkownika
michal@
Forumowicz
Posty: 251
Rejestracja: 2008-07-10, 22:13
Model: GNATSUM.NAMI
Silnik: V8 5.0
Kolor: czerwony(najszybszy kolor ;) )

Post autor: michal@ » 2011-01-08, 21:12

jedyne co mogę dodać od siebie to to,że nie warto wlec z USA takich rzeczy jak subframe connectors, czy rozpórek, lepiej dać wykonać to na miejscu lub zrobić po prostu sobie samemu :) choćby ze względu na gabaryty sporą cenę i ławość wykonania

Jeśli chodzi o subfame to montuje się to głównie po to aby usztywnić wątłą konstrukcję stangów 1979-2004,jeśli ma się zamiar samochodem "skręcać" wydaje się dobrym pomysłem zainstalowanie tego.
Dwa profile idące równolegle pod samochodem przyspawane lub przykręcone(nie najlepsza opcja) łączą ze sobą przednią część podłużnic z tylnymi, wraz z dodatkowymi podpórkami fotela kierowcy i lub pasażera.
Montowałem to u siebie ze względu na to,że lepiej związana buda auta przenosi masę samochodu na tył przy starcie z miejsca przez co lepsza trakcja :] no i jak w tym sezonie na starcie będzie mi mustang stawał dęba to po kilkudziesięciu matrach jak opadnie przód na ziemię to nic nie popęka :rotfl:

mam u siebie z 3x6cm profil, ścianka 2,5mm długość 2x1,5metra


bardzo fajny artykuł o subframach;

http://musclemustangfastfords.automotiv ... ector.html


13.09 08 Borsk ET13.400 300KM
19.07 09 Borsk ET 13.250
19.09.09 Borsk ET 12.840 340KM
07.08.10 Dajtki ET 12.979 street
21.05.11 Czaplinek ET12.68 390KM
03.07.11 Dajtki ET 12,38 340+75KM
20.07.12 Wilcze laski ET 12.27
19.08.12 Ełk ET11.87 480KM @ 200km/h

Delfinnn
Forumowicz
Posty: 161
Rejestracja: 2009-08-11, 15:50
Model: BYŁ Mustang 01'
Silnik: V6 3.8
Kolor: Czarny

Post autor: Delfinnn » 2011-01-11, 17:37

Jakbyś potrzebował rozpórki na tył zajrzyj do działu sprzedam :)

Na przód też mam fajnego gościa co robi z 2 stalowych rurek na każdy wymiar w przystępnej cenie :ok:



Awatar użytkownika
stang232
Forumowicz
Posty: 2123
Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
Model: stang'95
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Bełchatów
Stajnia: Stajnia Łódzka

Re: subframe, rozporki itd... pomysly na usztywnienie?

Post autor: stang232 » 2011-03-29, 15:20

tu jest chyba full wypas jeśli chodzi o wzmocnienie podłogi
Załączniki
kbsubsinstalled.jpg
subframe connector


Obrazek

rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: subframe, rozporki itd... pomysly na usztywnienie?

Post autor: rick » 2011-03-29, 15:47

Witam, istnieje kilka rzeczy, dodamy tutaj. Dodajmy, złącza pełna długość ramy pomocniczej od samego tyłu do przodu ramy pomocniczej(subframe connecters). Niektórzy ludzie przechodzą przez podłogę. Wycięli otwór w podłodze na złącze i spawanie podłogi do niego http://www.maximummotorsports.com/conte ... MMFL-5.pdf" onclick="window.open(this.href);return false; tylko na ulicy napędzany mustang tak naprawdę nie potrzebują matrycy stężeń.dodatkowe pieniądze na payfor części i pracy, aby umieścić go w nie oferuje dużą różnicę na ulicy którąś z tych części pomoże więcej za mniejsze pieniądze

to miejsce oferuje doskonałą części i informacji o dokonaniu mustang uchwyt bardzo dobrze na torze ulicy lub rasę http://www.maximummotorsports.com/store/" onclick="window.open(this.href);return false;



ODPOWIEDZ

Wróć do „13 nadwozie”