zmiana lamp na pomarańczowe

nadwozie, blacharka, malowanie, polerowanie, woskowanie

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64

Awatar użytkownika
artu-41
Forumowicz
Posty: 190
Rejestracja: 2013-06-02, 16:02
Model: Mustang V6 manual
Silnik: V6 3.7
Kolor: szary
Lokalizacja:: Pisz
Stajnia: Stajnia Warmińsko-Mazurska

Re: zmiana lamp na pomarańczowe

Post autor: artu-41 » 2013-06-11, 20:03

ironfan pisze:generalnie itak trzeba przerobic instalacje pod te diody zeby to dzialalo wiec gniazda i wtyczki mozesz kupic obojetnie jakie... ale amerykanskie tez sa
http://allegro.pl/zarowka-led-3156-3157 ... 76558.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Więc nie wystarczy wpiąć tej żarówki w miejsce tej skrajnej i kierunek będzie działał tylko trzeba przerabiać gniazda i podłączenia (okablowanie) ponieważ te kierunki są sprzężone razem ze stopami a klosz to już następna sprawa że jest czerwony. Nie znam się na elektryce ale dla fachowca to chyba nie jest problem.
Jeszcze martwi mnie przód tam też wymagana jest przeróbka czy już nie trzeba chodzi o reflektory bo kierunki to już wiem że tylko żarówkę jednowłuknową trzeba wstawić i po kłopocie.


“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec”
(George Carlin)

Awatar użytkownika
stang67
Forumowicz
Posty: 1460
Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
Model: 1967 Mustang A-code
Silnik: inny V8
Kolor: Candy Apple Red
Kontakt:

Re: zmiana lamp na pomarańczowe

Post autor: stang67 » 2013-06-11, 20:21

Reflektory muszą być asymetryczne, więc trzeba też przerobić. Ale to wszystko już jest napisane na forum!! :)


_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______
Obrazek
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.
1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

ironfan
Młodszy Forumowicz
Posty: 56
Rejestracja: 2010-10-02, 22:33
Model: 1999 GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: electric green

Re: zmiana lamp na pomarańczowe

Post autor: ironfan » 2013-06-11, 20:31

Tylne światła dawałem do elektryka... a co do przodu to aż tak się nie czepiają jak za tylne czerwone kierunki wiec można jeździć....;)



8pln8
Młodszy Forumowicz
Posty: 19
Rejestracja: 2012-06-29, 22:06
Model: 00' V6
Silnik: V6 3.8
Kolor: black

Re: zmiana lamp na pomarańczowe

Post autor: 8pln8 » 2013-06-13, 20:53

Tu nie trzeba się znac na elektryce , wystarczy plus(+)pociągnąć z przedniego kierunku na tył kabelkiem, mase (-) obojętnie z kąd, abyś najbliżej miał, stare przewody z gniazda odciąć zaizolować i podłączyć nowe, proste;) mi poszło 12m kabelka czerwonego, 2m czarnego i pare kostek takich do łączenia przewodów, o i kontrolka jakaś prosta najtańsza potrzebna żeby znaleźć plus, jescze stop ciągnołem z lampy na klapie, ale to też masz blisko;) na początek mordowałem sie i szukałem z kąd wychodzi ten plus(+) w kostkach pod kierownica, ale ze względu na brak nerwów zrobiłem tak ja opisałem i poszło najszybciej, sprawa naprawde prosta;)



Awatar użytkownika
artu-41
Forumowicz
Posty: 190
Rejestracja: 2013-06-02, 16:02
Model: Mustang V6 manual
Silnik: V6 3.7
Kolor: szary
Lokalizacja:: Pisz
Stajnia: Stajnia Warmińsko-Mazurska

Re: zmiana lamp na pomarańczowe

Post autor: artu-41 » 2013-06-13, 21:29

Ok dzięki może sam spróbuję ale jeszcze pozostaje sprawa gniazd do żarówek - zostawić te amerykańskie czy wymienić na nasze?


“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec”
(George Carlin)

8pln8
Młodszy Forumowicz
Posty: 19
Rejestracja: 2012-06-29, 22:06
Model: 00' V6
Silnik: V6 3.8
Kolor: black

Re: zmiana lamp na pomarańczowe

Post autor: 8pln8 » 2013-06-13, 22:42

zostawić te;) ja wstawiłem nasze gniazda ale tylko dlatego że robiłem kierunki w nowym miejscu, a tu zostawiłem stop, poniżej fabrycznego na dole tam masz takie miejsce na gniazdo, z tym że tam masz klosz karbowany od środka a przaz niego słabo w słońcu przebijają djody, i teraz chyba jeszcze wstawie w fabryczne miejsce bo jak przykładałem to w miejscu fabrycznym ładnie przeija bo klosz gładki. W przypadku pytań służe pomocą, to naprawde proste, z fabrycznymi gniazdami da dobry efekt no i będzie niedrogie bo kable to grosze więc praktycznie tylko koszt żarówek, te które kolega w linku dał są dobre bo na diodach HP(sporo wydajniejsze niż SMD)ja próbowałem wielu żarówek z djodmi smd, ostatnie miałem dość duże 120 diód smd i to itak nie to co te z djodami HP ;)



Awatar użytkownika
artu-41
Forumowicz
Posty: 190
Rejestracja: 2013-06-02, 16:02
Model: Mustang V6 manual
Silnik: V6 3.7
Kolor: szary
Lokalizacja:: Pisz
Stajnia: Stajnia Warmińsko-Mazurska

Re: zmiana lamp na pomarańczowe

Post autor: artu-41 » 2013-06-14, 00:12

trochę drogie te diody HP ale jeżeli są wytrzymałe to warto zapłacić te 55zł za szt - oczywiście jeżeli będzie przebijało na pomarańczowo. Znajomy mi mówił że jak kiedyś miał Probe to wstawiał żarówki zielone - że niby zielony + czerwony = pomarańczowy, podobno lokalna policja powiedziała mu że teraz jest OK


“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec”
(George Carlin)

8pln8
Młodszy Forumowicz
Posty: 19
Rejestracja: 2012-06-29, 22:06
Model: 00' V6
Silnik: V6 3.8
Kolor: black

Re: zmiana lamp na pomarańczowe

Post autor: 8pln8 » 2013-06-14, 18:31

wstawiałem i guzik to daje, do diód sie nieumywa.



Awatar użytkownika
artu-41
Forumowicz
Posty: 190
Rejestracja: 2013-06-02, 16:02
Model: Mustang V6 manual
Silnik: V6 3.7
Kolor: szary
Lokalizacja:: Pisz
Stajnia: Stajnia Warmińsko-Mazurska

Re: zmiana lamp na pomarańczowe

Post autor: artu-41 » 2013-06-15, 20:22

No to i ja tak zrobię, wstawię diody i będzie dobrze. 8pln8 mam prośbę a możesz wrzucić krótki filmik jak to świeci, oczywiście jeżeli to nie problem.


“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec”
(George Carlin)

purbanski
Posty: 1
Rejestracja: 2018-09-02, 16:37
Model: 2014r
Silnik: V6 3.7
Kolor: Czarny
Lokalizacja:: Sulejówek

Re: zmiana lamp na pomarańczowe

Post autor: purbanski » 2018-09-03, 21:16

Cześć.

Odświeżę trochę temat. Mam mustanga rocznik 2014 i ostatnio oddałem lampy tylne do przerobienia. Aktualnie jest tak, że w lampie mam żółte diody z układem realizującym sekwencyjne świecenie. Kierunkowskazy zostały pociągnięte z przodu, światło stopu z klapy i działa wszystko oprócz kierunkowskazów. Kierunki świecą się sekwencyjnie ale tylko 2 z 3 pasków i w dodatku w trybie przyspieszonym. 3 kable które wcześniej były odpowiedzialne za sekwencyjne kierunki są teraz wolne i dowiedziałem się, że muszę zastosować na nich rezystory. Pytanie brzmi czy spotkaliście się już z takim problemem i czy wiecie jakie dokładnie rezystory należy dobrać? Obciążenie prądu na lampie to 700mA-1000mA (tak mi powiedziała firma, w której przerabiałem lampy).

Dzięki z góry za odpowiedź!



Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2382
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Re: zmiana lamp na pomarańczowe

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2018-09-12, 06:58

W 2014 nie podłącza się rezystorów -można spalić sterownik . Według mnie firma która przerabiała lampy wstawiła ci ledy pomarańczowe żeby pełniły funkcję kierunków i poza tym nie zna się na elektronice . Funkcję kierunkowskazów podłącza się pod tylny sterownik tak samo i stop powinien być podłączony pod tylny sterownik , branie sygnału na stop z środkowego stopu jest ryzykowne i też może się spalić sterownik .



ODPOWIEDZ

Wróć do „13 nadwozie”