arko_69
Młodszy Forumowicz
Model: GT
Kolor: Czarny

Poduszka powietrzna kierowcy

Post autor: arko_69 » 2014-04-29, 22:15

Witam,
wszystkich użytkowników ogierów :)

Mam ostatnio problem z poduszką powietrzną kierowcy, tak wynika z przeprowadzonego testu. Poduszka kiedyś mrugała kodem, ale później zaczęła zapalać się regularnie. Po odpaleniu auta, poducha zaczyna mrugać i nie przestaje, wcześniej było inaczej. Sprawdzone połączenie, poduszka jest ok, nie wystrzeliła. Wszystko wygląda że jest z nią w porządku. Po zrobieniu testu, programem FORScan wynika ze obwód jest otwarty, nie wiem co to znaczy? :( Poniżej przesyłam, diagnostykę z auta i wyświetlony kod błędu. Jakby ktoś z Was mógłby Mi pomóc w rozwiązaniu problemu to byłbym bardzo wdzięczny, albo żeby Mnie naprowadził do źródła problemu. Może to problem z listwą w kolumnie? Może cos innego. Proszę o pomoc, bo ta lampka nie lekko drażni :)

===DTC P1000===
Code: P1000 - Test gotowości diagnostyki On-Board (OBD) niekompletny

Module: Moduł sterujący pracą silnika (PCM)

Szczegóły kodów usterek

Check of all systems is not complete since last memory clear.

--Possible Causes--
- The vehicle is new from the factory and has not yet been through a complete OBD Drive Cycle.
- The battery or PCM has been disconnected.
- An OBD monitor failure had occurred prior to completion of an OBD Drive Cycle.
- The PCM DTCs have been cleared as part of a service process.

Note: The only way P1000 can be cleared (removed) from memory is when all of the OBD monitors have been successfully completed during normal vehicle operation.

P1000 cannot be cleared from the PCM when: 1. The thermostat is stuck open and a DTC is not generated. 2. There is an open VSS circuit and a DTC is not generated. 3. If the vehicle has a Power Take Off (PTO), the circuit is shorted to VPWR or B+, or the PTO is ON during Self-test.

The purpose of the Diagnostic Trouble Code DTC P1000 is to indicate that not all of the On Board Diagnostics OBD monitors have yet been successfully completed. To clear P1000 in the shortest amount of time, follow the link to the OBD Drive Cycle. If the link is unavailable, the OBD Drive Cycle can also be found under Toolbox. You may also refer to the OBD Drive Cycle defined under the Powertrain Control/Emission Diagnosis Manual-Diagnostic Methods or the Owner's Manual.

Remember: It is not necessary to remove P1000 from the Powertrain Control Module PCM by driving the vehicle unless it is requested by the customer to pass an inspection/maintenance test. Inform the customer of the need for additional driving when legally required to pass an inspection/maintenance test.

===END DTC P1000===

===DTC B1932===
Code: B1932 - Obwód poduszki powietrznej otwarty - obwód #1, z przodu po stronie kierowcy

Module: Moduł układu SRS

Szczegóły kodów usterek

Obwód poduszki powietrznej kierowcy otwarty

Dalsze czynnosci diagnostyczne i naprawy podaje instrukcja napraw.

===END DTC B1932===

arko_69

arko_69
Młodszy Forumowicz
Model: GT
Kolor: Czarny

Re: Poduszka powietrzna kierowcy

Post autor: arko_69 » 2014-05-13, 19:50

Witam,
nie było pomocnych podpowiedzi co zrobić ze świecącą się kontrolką poduszki powietrznej kierowcy. Nic nie szkodzi, jak to się mówi temat już jest pozamiatany. powodem była taśma, przerwana w kolumnie kierowniczej. Trochę rozbierania auta, zabawy i nerwów :) i teraz jest już wszystko OK. Poduch jak nowa :) Jakby co to poratuję. Pozdro :D

arko_69

ODPOWIEDZ

Wróć do „14 wnętrze i detale”