Dystanse

czym podkuwamy nasze konie

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64

Awatar użytkownika
pudel
Forumowicz
Posty: 1406
Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
Model: 2002 V6,2007 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Szary metalik & Torch red
Kontakt:

Post autor: pudel » 2010-04-07, 15:48

dzisiaj po telefonicznej konsultacji z AluStar'em okazało się że nie mogę mieć przelotowych dystansów ponieważ już przy grubości dystansu 7 mm otwór centrujący nie wchodzi na piastę. Do tego przy grubości dystansu ok 10 mm co teoretycznie powinno wystarczyć mamy problem ponieważ nakrętka nie wkręca się wystarczająco na szpilkę. Dlatego po przeanalizowaniu wszystkiego i dobrej fachowej poradzie AluStar'a zdecydowałem się na dystanse 23 mm z których to wychodzą nowe szpilki.


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....

Awatar użytkownika
pudel
Forumowicz
Posty: 1406
Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
Model: 2002 V6,2007 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Szary metalik & Torch red
Kontakt:

Post autor: pudel » 2010-05-24, 00:35

AluStar pomocy dystanse nie pasują! zadzwonię jutro z rana może coś źle robię ale takiej filozofii to chyba przy tym nie ma ;P


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....

Delfinnn
Forumowicz
Posty: 161
Rejestracja: 2009-08-11, 15:50
Model: BYŁ Mustang 01'
Silnik: V6 3.8
Kolor: Czarny

Post autor: Delfinnn » 2010-05-25, 22:36

A w czym dokladnie problem?



Awatar użytkownika
pudel
Forumowicz
Posty: 1406
Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
Model: 2002 V6,2007 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Szary metalik & Torch red
Kontakt:

Post autor: pudel » 2010-05-25, 23:07

Dobra sprawa dystansów rozwiązana delikatnie poprawiłem otwory na szpilki i lekko zeszlifowałem otwór centrujący i wszystko zeszło się pierwsza klasa.
NIESTETY WYNIKŁ INNY PROBLEM!!!
na początku tarła mi boczna ścianka opony o element zawieszenia. Teraz trze mi bieżnik o nadkole mam 18" na 255 na 45 dystanse 23mm :papa: .
Po rozmowie z dwoma Rafałami sam już nie wiem co robić auto wygląda mega na tych felga z dystansami poszukał bym mniejszego profilu np. 35 ale czy to mi da wystarczające luzy by bez problemu móc skręcać? O ile mi się zmniejszy wtedy średnica koła o 1cm? A może by tak zmienić na np. 245 na 35 czy da to dużo lepszy efekt? Ktoś próbował? :papa:


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....

Awatar użytkownika
pudel
Forumowicz
Posty: 1406
Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
Model: 2002 V6,2007 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Szary metalik & Torch red
Kontakt:

Post autor: pudel » 2010-05-25, 23:18

Nie ma zdjęć bo jestem na skraju załamania nerwowego ostatnie o czym myślę to zdjęcia!!!

Doradź coś lepiej a nie smęć mi tu :P :D :D :D


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2316
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-05-26, 01:25

Wiem ze może to glupi pomysl bo zmniejszenie opony z 45na 35 moze ale nie musi pomoc. Jedz do jajblizszego gumiarza i popytaj czy nie maja używek opon do przymiarki.
Bedziesz wiedzial czy taka zmiana duzo da. tak to bedziemy gdybac . Taka przymiarka nei bedzie kosztowac duzo. Najgorsze ze termin ci wyjazdu sie zbliza ..

- 2) jest jeszcze jedno wyjscie .. poglebic felge ET o 2-3 mm . Dystansow sie nei zwezi bo je oslabisz i sa w nich wtloczone szpilki wiec lipa - zostaje jeszce mozliwosc zebrania troche felgi, ale w granicach rozsadku ( musisz zobaczyc ile ma felga materialu ) ..



Awatar użytkownika
Magic
Forumowicz
Posty: 864
Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
Model: RTR 2012
Silnik: V6 3.7
Kolor: BLACK
Lokalizacja:: Oleśnica
Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
Kontakt:

Post autor: Magic » 2010-05-26, 08:32

pudel, żeś zaszalał z tymi kapciami 255/45 to kosmos i to na przód bo z tyły to wejdzie wszystko...

przy doborze trzeba zachować mniej więcej wymiar oryginalnej opony tu masz kalkulator zamiennika oryginalnej opony i nawet przy dopuszczalnym maksymalnym rozmiarze 255/45 się nie zmieściła bo ma prawie 3,5 cm różnicy a przy takiej szerokości... http://www.opony.com.pl/opony/opony_zam ... Field.y=10

255/35 raczej będzie za niski chyba by było najlepiej 245/40 ewentualnie można by było protestować z 235/45 choć jest troszkę wąska jak na fele 8,5


Obrazek

Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2382
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2010-05-26, 09:59

ja w swojej wersj SN95 mam w tej chwili założone
przód
-felga 18' szer 9' et 21
-opona 255/35/18 i już mam kupione będę zakładał 265/35/18 kumho nowe 4 letnie za 300szt
tył
-felga 18' szer 10' et 24
-opona 285/35/18
i na tą chwilę nic nie obciera nawet w zakrętach czy przy przechyłach
a prowadzenie wiadomo na koleinach to na żadnych nie pojeździsz



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2316
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-05-26, 10:03

RAFAŁ pisze:ja w swojej wersj SN95 mam w tej chwili założone
przód
-felga 18' szer 9' et 21
-opona 255/35/18 i już mam kupione będę zakładał 265/35/18 kumho nowe 4 letnie za 300szt
tył
-felga 18' szer 10' et 24
-opona 285/35/18
i na tą chwilę nic nie obciera nawet w zakrętach czy przy przechyłach
a prowadzenie wiadomo na koleinach to na żadnych nie pojeździsz
To o ET tu chodzi ze jest problem ?? jak sadzisz .. No bo innego wyjscia niema . Zwiekszajac ET obciera od srodka - dajac dystanse obciera o rant ...



Awatar użytkownika
pudel
Forumowicz
Posty: 1406
Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
Model: 2002 V6,2007 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Szary metalik & Torch red
Kontakt:

Post autor: pudel » 2010-05-26, 13:01

zaraz mnie coś strzeli auto dzisiaj u gazownika stoi jutro cały dzień po gumiarzach będę jeździł coś musi podejść!!!


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....

Awatar użytkownika
pudel
Forumowicz
Posty: 1406
Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
Model: 2002 V6,2007 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Szary metalik & Torch red
Kontakt:

Post autor: pudel » 2010-05-26, 13:03

Planuję z tego kalkulatora 245 na 40 :D


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....

Awatar użytkownika
Magic
Forumowicz
Posty: 864
Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
Model: RTR 2012
Silnik: V6 3.7
Kolor: BLACK
Lokalizacja:: Oleśnica
Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
Kontakt:

Post autor: Magic » 2010-05-26, 19:15

No nie mów że zagazowałeś rumaka ?? a nowy dolot przy gazie będzie chodził.. :wstyd:


Obrazek

Awatar użytkownika
pudel
Forumowicz
Posty: 1406
Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
Model: 2002 V6,2007 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Szary metalik & Torch red
Kontakt:

Post autor: pudel » 2010-05-27, 10:25

Koń od początku jedzie na dopalaczach :D ale teraz po wymianie instalacji to chodzi jak by to NITRO było a nie LPG :D


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....

ODPOWIEDZ

Wróć do „17 koła i ogumienie”