Mustang wrócił z serwisu i jest sajgon

go polecamy ,a komu stanowczo mówimy nie

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, celibad, pluzz, Rezor, stang232, Przemek64

ODPOWIEDZ
Alexander25
Forumowicz
Posty: 1646
Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
Model: 302HO 1994 rok
Silnik: V8 5.0
Kolor: sapphire blue
Lokalizacja:: Polska
Kontakt:

Mustang wrócił z serwisu i jest sajgon

Post autor: Alexander25 » 2012-10-28, 08:58

Witam
Tydzień temu oddałem mustanga gt do serwisu mieli wymienić uszczelniacze wału(bo po roku od ostatniej wymiany zaczęły cieknąć) i wymienić olej w silniku oraz zrobić zbieżność. Do roboty była też wymiana rolek od paska i tylne wahacze. Auto odebrałem wczoraj. Po włączeniu silnika łożysko oporowe piszczy. pedał sprzęgła przenosi dość mocne drgania. Auto co jakiś czas gaśnie z dzwiękiem jakby walnął metalowym prętem w silnik albo nadwozie. Samochód nie trzyma niskich obrotów. po włączeniu klimatyzacji dziwnie zaczyna piszczeć pasek klinowy. Nie wiem kurcze co się stało z tym autem przez ten tydzień ale tych usterek nie było. Dodatkowo auto pali sprzęgło kiedy jest na luzie gdy nie wciska się pedału sprzęgła.
Czy ktoś wie co może spowodować gaśnięcie silnika z takim odgłosem walnięcia bo nigdy się z czyś podobnym nie spotkałem.
P.S.
Sorki ale klawiatura przeżyła atak dzieciaka i raz działa raz nie...
Ostatnio zmieniony 2012-10-28, 20:34 przez Alexander25, łącznie zmieniany 1 raz.


302 HOooooo

Awatar użytkownika
smerf
Forumowicz
Posty: 482
Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
Silnik: inny V8
Kolor: czerwony
Kontakt:

Re: Mustang wrócił z serwisu i jest sajgon

Post autor: smerf » 2012-10-28, 15:41

:szok: ale sie porobiło ,,,,,a to jest mustang 5.0 GT?? chyba masz za bardzo podciągniete sprzęgło i łożysko oporowe bez przerwy sie krąci a tarcza sprzęgła sie slizga,poza tym te uszczelnienia na wale korbowym czy napędowym??,jak słyszę warsztat samochodowy to mam od razu dreszcze,jaki nie zepsują to nie naprawią :zalamany:


Galeria zdjęć http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;

Alexander25
Forumowicz
Posty: 1646
Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
Model: 302HO 1994 rok
Silnik: V8 5.0
Kolor: sapphire blue
Lokalizacja:: Polska
Kontakt:

Re: Mustang wrócił z serwisu i jest sajgon

Post autor: Alexander25 » 2012-10-28, 20:34

Jutro zobaczy go specjalista ale nic robi nie będzie we wtorek ma serwis to zobaczyć co robił to auto


302 HOooooo

Awatar użytkownika
smerf
Forumowicz
Posty: 482
Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
Silnik: inny V8
Kolor: czerwony
Kontakt:

Re: Mustang wrócił z serwisu i jest sajgon

Post autor: smerf » 2012-10-28, 21:09

odłącz akumulator na chwilę, powinny stuki ustąpić jeśli to jest silnik 5.0


Galeria zdjęć http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;

Alexander25
Forumowicz
Posty: 1646
Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
Model: 302HO 1994 rok
Silnik: V8 5.0
Kolor: sapphire blue
Lokalizacja:: Polska
Kontakt:

Re: Mustang wrócił z serwisu i jest sajgon

Post autor: Alexander25 » 2012-10-29, 18:40

a czemu mogą ustąpić Tak to silnik 302 V8 5.0 HO


302 HOooooo

ODPOWIEDZ

Wróć do „19 sklepy, warsztaty, fachowcy”