Witam
Tydzień temu oddałem mustanga gt do serwisu mieli wymienić uszczelniacze wału(bo po roku od ostatniej wymiany zaczęły cieknąć) i wymienić olej w silniku oraz zrobić zbieżność. Do roboty była też wymiana rolek od paska i tylne wahacze. Auto odebrałem wczoraj. Po włączeniu silnika łożysko oporowe piszczy. pedał sprzęgła przenosi dość mocne drgania. Auto co jakiś czas gaśnie z dzwiękiem jakby walnął metalowym prętem w silnik albo nadwozie. Samochód nie trzyma niskich obrotów. po włączeniu klimatyzacji dziwnie zaczyna piszczeć pasek klinowy. Nie wiem kurcze co się stało z tym autem przez ten tydzień ale tych usterek nie było. Dodatkowo auto pali sprzęgło kiedy jest na luzie gdy nie wciska się pedału sprzęgła.
Czy ktoś wie co może spowodować gaśnięcie silnika z takim odgłosem walnięcia bo nigdy się z czyś podobnym nie spotkałem.
P.S.
Sorki ale klawiatura przeżyła atak dzieciaka i raz działa raz nie...
Mustang wrócił z serwisu i jest sajgon
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64
-
- Forumowicz
- Posty: 1646
- Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
- Model: 302HO 1994 rok
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: sapphire blue
- Lokalizacja:: Polska
- Kontakt:
Mustang wrócił z serwisu i jest sajgon
Ostatnio zmieniony 2012-10-28, 20:34 przez Alexander25, łącznie zmieniany 1 raz.
302 HOooooo
- smerf
- Forumowicz
- Posty: 482
- Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
- Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
- Silnik: inny V8
- Kolor: czerwony
- Kontakt:
Re: Mustang wrócił z serwisu i jest sajgon
ale sie porobiło ,,,,,a to jest mustang 5.0 GT?? chyba masz za bardzo podciągniete sprzęgło i łożysko oporowe bez przerwy sie krąci a tarcza sprzęgła sie slizga,poza tym te uszczelnienia na wale korbowym czy napędowym??,jak słyszę warsztat samochodowy to mam od razu dreszcze,jaki nie zepsują to nie naprawią
Galeria zdjęć http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forumowicz
- Posty: 1646
- Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
- Model: 302HO 1994 rok
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: sapphire blue
- Lokalizacja:: Polska
- Kontakt:
Re: Mustang wrócił z serwisu i jest sajgon
Jutro zobaczy go specjalista ale nic robi nie będzie we wtorek ma serwis to zobaczyć co robił to auto
302 HOooooo
- smerf
- Forumowicz
- Posty: 482
- Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
- Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
- Silnik: inny V8
- Kolor: czerwony
- Kontakt:
Re: Mustang wrócił z serwisu i jest sajgon
odłącz akumulator na chwilę, powinny stuki ustąpić jeśli to jest silnik 5.0
Galeria zdjęć http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forumowicz
- Posty: 1646
- Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
- Model: 302HO 1994 rok
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: sapphire blue
- Lokalizacja:: Polska
- Kontakt:
Re: Mustang wrócił z serwisu i jest sajgon
a czemu mogą ustąpić Tak to silnik 302 V8 5.0 HO
302 HOooooo