Prośba o opinię o pojeździe

porady dla kupujących Mustanga I generacji

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64

Awatar użytkownika
Rezor
Forumowicz
Posty: 1616
Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
Model: SN95 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Niebieski

Re: Prośba o opinię o pojeździe

Post autor: Rezor » 2016-06-30, 12:01

Bewcia pisze:tylko nie na gazie na litość boską to czysta profanacja
Tor i popisy "od święta" zgodzę się ale jako daily to czemu nie? te V6ki lubią gaz. Śmiem nawet twierdzić, że założenie dobrej sekwencji da większe pole do popisu w przypadku ewentualnej modyfikacji samochodu :) Sam komplet lepszych wtrysków + tuner to wydatek wart średnio dobrego LPG. To co dalej ktoś "zaoszczędzi" na paliwie można wpakować w jakieś wałki czy porting głowicy. Tak widzę dobrze wydane 5k zł na v6kę :P


Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1695
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: Prośba o opinię o pojeździe

Post autor: Przemek64 » 2016-06-30, 12:47

Rezor pisze:
Bewcia pisze:tylko nie na gazie na litość boską to czysta profanacja
Tor i popisy "od święta" zgodzę się ale jako daily to czemu nie? te V6ki lubią gaz. Śmiem nawet twierdzić, że założenie dobrej sekwencji da większe pole do popisu w przypadku ewentualnej modyfikacji samochodu :) Sam komplet lepszych wtrysków + tuner to wydatek wart średnio dobrego LPG. To co dalej ktoś "zaoszczędzi" na paliwie można wpakować w jakieś wałki czy porting głowicy. Tak widzę dobrze wydane 5k zł na v6kę :P
Rezor podzielam twoje zdanie i sam do GT 97 Adriana (syna) wsadziłem LPG Prins VSI-2.0 w listopadzie Może to przerost formy nad treścią bo z cennika powinienem zapłacić 7700 oczywiście zapłaciłem u dobrego kolegi który jest głównym dystrybutorem na Polskę znacznie mniej :ok:
Powiem tyle jest :ok: :super: absolutnie bez problemów a po tych 7 miesiącach montaż się zamortyzował :ok: teraz 100 km kosztuje 24 zł tak jak małym dieslem a nie 58zł jak dotychczas
Prawdopodobnie do Macha także założę a nawet bardzo prawdopodobnie bo auto jest do jazdy a jak można jeździć taniej to czemu nie :cwaniak:
Spadek mocy przy 224 km na PB to tylko 10 km
Wszystko bez wiercenia w kolektorze :super:
Tak dla potwierdzenia test na LPG VS PB
Obrazek


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
artu-41
Forumowicz
Posty: 190
Rejestracja: 2013-06-02, 16:02
Model: Mustang V6 manual
Silnik: V6 3.7
Kolor: szary
Lokalizacja:: Pisz
Stajnia: Stajnia Warmińsko-Mazurska

Re: Prośba o opinię o pojeździe

Post autor: artu-41 » 2016-06-30, 17:11

Nie wiem czy się ze mną zgodzicie ale nowy mustang 2015 stylizowany jest właśnie na model SN95 może bardziej na ten 99-04 ale generalnie na SNa95, więc coś w tym musi być skoro styliści wracają do tych niedocenianych modeli, a może za parę lat nowy mustang będzie nawiązywał do modeli z lat 80 ???


“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec”
(George Carlin)

Awatar użytkownika
Midnite Tom
Forumowicz
Posty: 207
Rejestracja: 2014-08-17, 21:53
Model: 94 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny

Re: Prośba o opinię o pojeździe

Post autor: Midnite Tom » 2016-06-30, 20:04

Przedliftowy SN95 nie jest brzydki - po prostu jest całkiem inny, smukły, zgrabny, elegancki. Nie ma w nim ani kanciastości foxa ani agresji i muskularności muscle carów.
Po lifcie dodano mu agresji ale to ta sama platforma.

Nie tłumaczcie się z zakupu SNa (Przemek) to pełnoprawny mustang który lada chwila stanie się klasykiem.
Komu się nie podoba jego sprawa.
A dylemat v6 po lifcie czy v8 sprzed w tych samych pieniądzach, dla mnie odpowiedź jest prosta.

Niezależnie od gustów, życzę jak najlepszego spełnienia motoryzacyjnych marzeń i zakupu mustanga - jakiegokolwiek.

artu-41 pisze:Nie wiem czy się ze mną zgodzicie ale nowy mustang 2015 stylizowany jest właśnie na model SN95 może bardziej na ten 99-04 ale generalnie na SNa95, więc coś w tym musi być skoro styliści wracają do tych niedocenianych modeli, a może za parę lat nowy mustang będzie nawiązywał do modeli z lat 80 ???
Kształt przodu widziany z boku i pochylony pas tylny kojarzy mi się raczej z rocznikiem 69r.
Oby tylko styliści nie poszli w lata 74-78.
Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Rezor
Forumowicz
Posty: 1616
Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
Model: SN95 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Niebieski

Re: Prośba o opinię o pojeździe

Post autor: Rezor » 2016-06-30, 22:12

artu-41 pisze:Nie wiem czy się ze mną zgodzicie ale nowy mustang 2015 stylizowany jest właśnie na model SN95 może bardziej na ten 99-04 ale generalnie na SNa95, więc coś w tym musi być skoro styliści wracają do tych niedocenianych modeli, a może za parę lat nowy mustang będzie nawiązywał do modeli z lat 80 ???
Zależy od punktu widzenia :) Inspiracji stylistycznych jest wiele. Przednie lampy nawiązują do 1szej generacji, a dokładniej "rekinich skrzeli" na przodzie. New Edge (gwoli wyjaśnienia platforma poliftowa to już SN95-2, częściej określana jako New Edge) przeszedł sporą transformację i przybrał wizualnie na masie. Porównując 1sze S-197 i New Edge często niewtajemniczony może się pomylić. Szczególnie patrząc z tyłu bo lampy dostały prostokątny wygląd, a w S-197 zostały zwyczajnie odseparowane od siebie. S550 jest "krokiem w tył" jeśli chodzi o masywną sylwetkę i powrotem do obłych kształtów. Coś na wzór przeskoku FOXa na SN-95 tylko mniej drastyczne. Tak szczerze powiedziawszy to jedynie modele New Edge i S197 odbiegają od reszty produktów forda. W pozostałych przypadkach są to wersje coupe innych pojazdów z gamy forda. Nawet 1sza gama czerpała garściami z falcona i mercury cometa :)


Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać

Awatar użytkownika
artu-41
Forumowicz
Posty: 190
Rejestracja: 2013-06-02, 16:02
Model: Mustang V6 manual
Silnik: V6 3.7
Kolor: szary
Lokalizacja:: Pisz
Stajnia: Stajnia Warmińsko-Mazurska

Re: Prośba o opinię o pojeździe

Post autor: artu-41 » 2016-07-02, 13:12

[quote="Midnite Tom"]Przedliftowy SN95 nie jest brzydki - po prostu jest całkiem inny, smukły, zgrabny, elegancki. Nie ma w nim ani kanciastości foxa ani agresji i muskularności muscle carów.
Po lifcie dodano mu agresji ale to ta sama platforma.

Nie tłumaczcie się z zakupu SNa (Przemek) to pełnoprawny mustang który lada chwila stanie się klasykiem.
Komu się nie podoba jego sprawa.
A dylemat v6 po lifcie czy v8 sprzed w tych samych pieniądzach, dla mnie odpowiedź jest prosta.

Niezależnie od gustów, życzę jak najlepszego spełnienia motoryzacyjnych marzeń i zakupu mustanga - jakiegokolwiek.


Piękna puenta!!! - tak powinien myśleć każdy miłośnik naszych koni !!!


“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec”
(George Carlin)

Alexander25
Forumowicz
Posty: 1646
Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
Model: 302HO 1994 rok
Silnik: V8 5.0
Kolor: sapphire blue
Lokalizacja:: Polska
Kontakt:

Re: Prośba o opinię o pojeździe

Post autor: Alexander25 » 2016-08-28, 22:36

szelma pisze:Cześć, dzień dobry,

Mam nadzieję, że zawitam tutaj na dłużej po tym poście :) Zastanawiam się nad kupnem mustanga IV 3.8l. Poniżej ogłoszenie -
http://otomoto.pl/oferta/ford-mustang-ID4p5CfE.html" onclick="window.open(this.href);return false;
I mam parę pytań...
Znacie może to auto ? Może nawet jest tutaj właściciel :)
Czy cena nie jest trochę za niska ?
O co wypytać sprzedawcę w czasie rozmowy ? Niestety mieszkam kupę kilometrów od niego i przejażdzki po 3 razy i oglądanie nie wchodzi w grę :(
Będę bardzo mocno wdzięczny za wszelkie dodatkowe porady i opinię.
Pozdrawiam
A to nie ten rozbitek przypadkiem?

Jeśli jest wybór 5.0 przed liftem czy 3.8 po lifcie. To lepiej kupić przed lifta dobrego. Mniej rzeczy się psuje w 302HO. Chociażby silnik 3.8 nie jest symbolem trwałości delikatnie opisując to co się potrafi dziać.


302 HOooooo

ODPOWIEDZ

Wróć do „20 kupowanie samochodu”