Tor i popisy "od święta" zgodzę się ale jako daily to czemu nie? te V6ki lubią gaz. Śmiem nawet twierdzić, że założenie dobrej sekwencji da większe pole do popisu w przypadku ewentualnej modyfikacji samochodu Sam komplet lepszych wtrysków + tuner to wydatek wart średnio dobrego LPG. To co dalej ktoś "zaoszczędzi" na paliwie można wpakować w jakieś wałki czy porting głowicy. Tak widzę dobrze wydane 5k zł na v6kęBewcia pisze:tylko nie na gazie na litość boską to czysta profanacja
Prośba o opinię o pojeździe
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1622
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: Prośba o opinię o pojeździe
Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
- Przemek64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1704
- Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
- Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
- Kontakt:
Re: Prośba o opinię o pojeździe
Rezor podzielam twoje zdanie i sam do GT 97 Adriana (syna) wsadziłem LPG Prins VSI-2.0 w listopadzie Może to przerost formy nad treścią bo z cennika powinienem zapłacić 7700 oczywiście zapłaciłem u dobrego kolegi który jest głównym dystrybutorem na Polskę znacznie mniejRezor pisze:Tor i popisy "od święta" zgodzę się ale jako daily to czemu nie? te V6ki lubią gaz. Śmiem nawet twierdzić, że założenie dobrej sekwencji da większe pole do popisu w przypadku ewentualnej modyfikacji samochodu Sam komplet lepszych wtrysków + tuner to wydatek wart średnio dobrego LPG. To co dalej ktoś "zaoszczędzi" na paliwie można wpakować w jakieś wałki czy porting głowicy. Tak widzę dobrze wydane 5k zł na v6kęBewcia pisze:tylko nie na gazie na litość boską to czysta profanacja
Powiem tyle jest absolutnie bez problemów a po tych 7 miesiącach montaż się zamortyzował teraz 100 km kosztuje 24 zł tak jak małym dieslem a nie 58zł jak dotychczas
Prawdopodobnie do Macha także założę a nawet bardzo prawdopodobnie bo auto jest do jazdy a jak można jeździć taniej to czemu nie
Spadek mocy przy 224 km na PB to tylko 10 km
Wszystko bez wiercenia w kolektorze
Tak dla potwierdzenia test na LPG VS PB
Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
- artu-41
- Forumowicz
- Posty: 190
- Rejestracja: 2013-06-02, 16:02
- Model: Mustang V6 manual
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: szary
- Lokalizacja:: Pisz
- Stajnia: Stajnia Warmińsko-Mazurska
Re: Prośba o opinię o pojeździe
Nie wiem czy się ze mną zgodzicie ale nowy mustang 2015 stylizowany jest właśnie na model SN95 może bardziej na ten 99-04 ale generalnie na SNa95, więc coś w tym musi być skoro styliści wracają do tych niedocenianych modeli, a może za parę lat nowy mustang będzie nawiązywał do modeli z lat 80 ???
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec”
(George Carlin)
(George Carlin)
- Midnite Tom
- Forumowicz
- Posty: 207
- Rejestracja: 2014-08-17, 21:53
- Model: 94 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
Re: Prośba o opinię o pojeździe
Przedliftowy SN95 nie jest brzydki - po prostu jest całkiem inny, smukły, zgrabny, elegancki. Nie ma w nim ani kanciastości foxa ani agresji i muskularności muscle carów.
Po lifcie dodano mu agresji ale to ta sama platforma.
Nie tłumaczcie się z zakupu SNa (Przemek) to pełnoprawny mustang który lada chwila stanie się klasykiem.
Komu się nie podoba jego sprawa.
A dylemat v6 po lifcie czy v8 sprzed w tych samych pieniądzach, dla mnie odpowiedź jest prosta.
Niezależnie od gustów, życzę jak najlepszego spełnienia motoryzacyjnych marzeń i zakupu mustanga - jakiegokolwiek.
Oby tylko styliści nie poszli w lata 74-78.
Pozdrawiam
Po lifcie dodano mu agresji ale to ta sama platforma.
Nie tłumaczcie się z zakupu SNa (Przemek) to pełnoprawny mustang który lada chwila stanie się klasykiem.
Komu się nie podoba jego sprawa.
A dylemat v6 po lifcie czy v8 sprzed w tych samych pieniądzach, dla mnie odpowiedź jest prosta.
Niezależnie od gustów, życzę jak najlepszego spełnienia motoryzacyjnych marzeń i zakupu mustanga - jakiegokolwiek.
Kształt przodu widziany z boku i pochylony pas tylny kojarzy mi się raczej z rocznikiem 69r.artu-41 pisze:Nie wiem czy się ze mną zgodzicie ale nowy mustang 2015 stylizowany jest właśnie na model SN95 może bardziej na ten 99-04 ale generalnie na SNa95, więc coś w tym musi być skoro styliści wracają do tych niedocenianych modeli, a może za parę lat nowy mustang będzie nawiązywał do modeli z lat 80 ???
Oby tylko styliści nie poszli w lata 74-78.
Pozdrawiam
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1622
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: Prośba o opinię o pojeździe
Zależy od punktu widzenia Inspiracji stylistycznych jest wiele. Przednie lampy nawiązują do 1szej generacji, a dokładniej "rekinich skrzeli" na przodzie. New Edge (gwoli wyjaśnienia platforma poliftowa to już SN95-2, częściej określana jako New Edge) przeszedł sporą transformację i przybrał wizualnie na masie. Porównując 1sze S-197 i New Edge często niewtajemniczony może się pomylić. Szczególnie patrząc z tyłu bo lampy dostały prostokątny wygląd, a w S-197 zostały zwyczajnie odseparowane od siebie. S550 jest "krokiem w tył" jeśli chodzi o masywną sylwetkę i powrotem do obłych kształtów. Coś na wzór przeskoku FOXa na SN-95 tylko mniej drastyczne. Tak szczerze powiedziawszy to jedynie modele New Edge i S197 odbiegają od reszty produktów forda. W pozostałych przypadkach są to wersje coupe innych pojazdów z gamy forda. Nawet 1sza gama czerpała garściami z falcona i mercury cometaartu-41 pisze:Nie wiem czy się ze mną zgodzicie ale nowy mustang 2015 stylizowany jest właśnie na model SN95 może bardziej na ten 99-04 ale generalnie na SNa95, więc coś w tym musi być skoro styliści wracają do tych niedocenianych modeli, a może za parę lat nowy mustang będzie nawiązywał do modeli z lat 80 ???
Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
- artu-41
- Forumowicz
- Posty: 190
- Rejestracja: 2013-06-02, 16:02
- Model: Mustang V6 manual
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: szary
- Lokalizacja:: Pisz
- Stajnia: Stajnia Warmińsko-Mazurska
Re: Prośba o opinię o pojeździe
[quote="Midnite Tom"]Przedliftowy SN95 nie jest brzydki - po prostu jest całkiem inny, smukły, zgrabny, elegancki. Nie ma w nim ani kanciastości foxa ani agresji i muskularności muscle carów.
Po lifcie dodano mu agresji ale to ta sama platforma.
Nie tłumaczcie się z zakupu SNa (Przemek) to pełnoprawny mustang który lada chwila stanie się klasykiem.
Komu się nie podoba jego sprawa.
A dylemat v6 po lifcie czy v8 sprzed w tych samych pieniądzach, dla mnie odpowiedź jest prosta.
Niezależnie od gustów, życzę jak najlepszego spełnienia motoryzacyjnych marzeń i zakupu mustanga - jakiegokolwiek.
Piękna puenta!!! - tak powinien myśleć każdy miłośnik naszych koni !!!
Po lifcie dodano mu agresji ale to ta sama platforma.
Nie tłumaczcie się z zakupu SNa (Przemek) to pełnoprawny mustang który lada chwila stanie się klasykiem.
Komu się nie podoba jego sprawa.
A dylemat v6 po lifcie czy v8 sprzed w tych samych pieniądzach, dla mnie odpowiedź jest prosta.
Niezależnie od gustów, życzę jak najlepszego spełnienia motoryzacyjnych marzeń i zakupu mustanga - jakiegokolwiek.
Piękna puenta!!! - tak powinien myśleć każdy miłośnik naszych koni !!!
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec”
(George Carlin)
(George Carlin)
-
- Forumowicz
- Posty: 1646
- Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
- Model: 302HO 1994 rok
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: sapphire blue
- Lokalizacja:: Polska
- Kontakt:
Re: Prośba o opinię o pojeździe
A to nie ten rozbitek przypadkiem?szelma pisze:Cześć, dzień dobry,
Mam nadzieję, że zawitam tutaj na dłużej po tym poście Zastanawiam się nad kupnem mustanga IV 3.8l. Poniżej ogłoszenie -
http://otomoto.pl/oferta/ford-mustang-ID4p5CfE.html" onclick="window.open(this.href);return false;
I mam parę pytań...
Znacie może to auto ? Może nawet jest tutaj właściciel
Czy cena nie jest trochę za niska ?
O co wypytać sprzedawcę w czasie rozmowy ? Niestety mieszkam kupę kilometrów od niego i przejażdzki po 3 razy i oglądanie nie wchodzi w grę
Będę bardzo mocno wdzięczny za wszelkie dodatkowe porady i opinię.
Pozdrawiam
Jeśli jest wybór 5.0 przed liftem czy 3.8 po lifcie. To lepiej kupić przed lifta dobrego. Mniej rzeczy się psuje w 302HO. Chociażby silnik 3.8 nie jest symbolem trwałości delikatnie opisując to co się potrafi dziać.
302 HOooooo