Kupno GT 5.0 1994.

porady dla kupujących Mustanga I generacji

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64

Awatar użytkownika
wutang172
Młodszy Forumowicz
Posty: 59
Rejestracja: 2010-01-14, 23:12
Model: Ford Mustang GT 1994
Silnik: V8 5.0
Kolor: żółty

Post autor: wutang172 » 2010-11-24, 11:56

ja sprzedaje swojego konika jak by cie to interesowal http://allegro.pl/item1323449883.html nie wymaga wkladu finasowego!!



Awatar użytkownika
sławekw
Forumowicz
Posty: 809
Rejestracja: 2010-04-19, 21:19
Kontakt:

Post autor: sławekw » 2010-11-24, 12:06

A ja jeszcze się nad jedną możliwością zastanawiałem....Jest iskra na świecach??

Piszesz, że pompa chodzi, filtr nie powinien być zapchany do tego stopnia, żeby paliwa nie przepuścił. Może po prostu nie ma iskry, żeby złapał zapłon, albo jest za słaba....

Najlepiej bierz koniawutang172 ;)


Nic na siłę, wszystko młotkiem :D i wyklepie się coś takiego:
Obrazek

Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2382
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2010-11-24, 12:11

wutang172,

ale twój był bity z przodu w lewą stronę
-ma klejoną obudowę filtra
-i zobacz jaka jest szpara pomiędzy przednim przednią lewą prowadnicą co się przykreca poszycie błotnika

może jak bym swojej skrzyni nie wyremontował to brałbym go tylko dla części



Awatar użytkownika
wutang172
Młodszy Forumowicz
Posty: 59
Rejestracja: 2010-01-14, 23:12
Model: Ford Mustang GT 1994
Silnik: V8 5.0
Kolor: żółty

Post autor: wutang172 » 2010-11-24, 12:18

no troche byl pukniety a obudowy filtra nie zdazylem wymienic jeszcze :D



Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2382
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2010-11-24, 12:23

A MASZ MOŻE ZDjęcia zprzed naprawy i gdzie był pukany



Awatar użytkownika
wutang172
Młodszy Forumowicz
Posty: 59
Rejestracja: 2010-01-14, 23:12
Model: Ford Mustang GT 1994
Silnik: V8 5.0
Kolor: żółty

Post autor: wutang172 » 2010-11-24, 12:25

nie mam wlasnie bo to poprzedni wlasciciel go tak urzadzil.



Anonymous

Post autor: Anonymous » 2010-11-24, 13:59

wutang172 pisze:ja sprzedaje swojego konika jak by cie to interesowal http://allegro.pl/item1323449883.html nie wymaga wkladu finasowego!!
Ladna sztuka,ale cena bylaby duzo ladniejsza,gdyby miala z przodu jedynke,a dalej cztery zera ;)



Anonymous

Post autor: Anonymous » 2010-11-24, 14:02

sławekw pisze:A ja jeszcze się nad jedną możliwością zastanawiałem....Jest iskra na świecach??

Piszesz, że pompa chodzi, filtr nie powinien być zapchany do tego stopnia, żeby paliwa nie przepuścił. Może po prostu nie ma iskry, żeby złapał zapłon, albo jest za słaba....
Wszystko mozliwe,ale po pol godzinie krecenia paliwo musi dojsc,a tam nic nie smierdzialo benzyna ani przy silniku,ani przy wydechu.A powinno.

Najlepiej bierz koniawutang172 ;)
Nie jest brzydki,ale troche drogo.



Awatar użytkownika
wutang172
Młodszy Forumowicz
Posty: 59
Rejestracja: 2010-01-14, 23:12
Model: Ford Mustang GT 1994
Silnik: V8 5.0
Kolor: żółty

Post autor: wutang172 » 2010-11-24, 15:14

Nie jest brzydki,ale troche drogo.
Cena temu taka bo swiezo wiele elementow zostalo w nim wymienione:)



Awatar użytkownika
smerf
Forumowicz
Posty: 482
Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
Silnik: inny V8
Kolor: czerwony
Kontakt:

Post autor: smerf » 2010-11-24, 16:36

:D 16500 za takiego konia to masz darmo,kupisz łupa dołożysz 10000 jak nic ,na poczatek oczywiście ;)


Galeria zdjęć http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;

Anonymous

Post autor: Anonymous » 2010-11-24, 16:58

smerf pisze::D 16500 za takiego konia to masz darmo,kupisz łupa dołożysz 10000 jak nic ,na poczatek oczywiście ;)
Pomysle.
Dzieki.



Anonymous

Post autor: Anonymous » 2010-11-24, 17:00

wutang172 pisze:
Nie jest brzydki,ale troche drogo.
Cena temu taka bo swiezo wiele elementow zostalo w nim wymienione:)
Ja sie nie targuje,tylko mowie,ze za tyle chyba nie pojdzie.
Za jeepa zaplacielm 3 lata temu 9 k z oplatami,wsadzilem ze 12 k,a wart jest teraz z 10 k w porywach.
A moze i z 8 k.

Nigdy nie odbierzesz tego co wsadzasz.

OK,dzieki na razie,pomysle.



Anonymous

Post autor: Anonymous » 2010-11-24, 17:08

RAFAŁ pisze:a sprawdzałeś czy na listwie masz ciśnienie tak jak ci podpowiadałem to najprostsza rzecz tam masz zaworek pod koreczkiem ?
Tak,sprawdzone.
Ni ma paliwa na listwie :D

Jak pisales,pompa zlom.



Awatar użytkownika
smerf
Forumowicz
Posty: 482
Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
Silnik: inny V8
Kolor: czerwony
Kontakt:

Post autor: smerf » 2010-11-24, 17:14

ja bym jeszcze rozłaczył filter jak nie leci pewniak ,,a jak zapindolony filter jaką rdzą ????
Załączniki
fc40_1.jpg


Galeria zdjęć http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;

Anonymous

Post autor: Anonymous » 2010-11-24, 17:17

Panowie,gosc wlasnie dzwonil,ze zapalil.
Podobno trzeba bylo odpowietrzyc przewod zasilania,jak zabraklo paliwa.Nie wymienial pompy.
Wczesniej wypalil wszystko co mial w baku,teraz dolal i nie mogl zapalic.
Jutro jade sprawdzic te kupe zlomu :D



Zablokowany

Wróć do „20 kupowanie samochodu”