Kupno GT 5.0 1994.

porady dla kupujących Mustanga I generacji

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64

Anonymous

Post autor: Anonymous » 2010-11-22, 23:49

Nadal zostaje do wyjasnienia to:

1.Stojac od przodu samochodu naprzeciwko silnika:
-co to za urzadzenie z PRAWEJ strony (czyli z lewej,patrzac z siedzenia kierowcy) pod pompa wspomagania kierownicy?Wyglada jak kompresor klimy,ale nie jestem pewien.
-co top za drugie urzadzenie,po LEWEJ stronie (czyli po prawej,patrzac z siedzenia kierowcy) na samym dole bloku silnika,wychodzi z niego przewod gumowy idacy za blok silnika z tylu?Ni cholery nie wiem co to :) Wyglada jak kompresor powietrza,ale przeciez nie ma tam kompresora?

Oba te urzadzenia sa odlaczone.Pasek wielorowkowy zalozony jest krotszy,nie napedza ich.Czyli-sa zepsute.
Przy okazji - orientacyjny koszt czesci do ich naprawy? Okolo.

2.Silnik nie zapala.Benzyna zostala dolana teraz,jakies 5 litrow,podobno bylo sucho w baku.Pompa paliwa brzeczy przy wlaczonym zaplonie.Kiedy wlacza sie zaplon,slychac pod maska silnika pstrykniecie jakby cos sie zalaczalo.
Ani z rur wydechowych,ani w komorze silnika nie czuc - mimo dlugiego krecenia - zapachu benzyny.Czyli-nie doplywa do silnika.Pompa dziala.
Jaka moze byc przyczyna,ze benzyna nie doplywa do silnika?Nie ma wycieku pod samochodem,sprawdzalem.



4.Tylny most wyglada na Chryslera 8,25 .Czy taki ma byc?
A jesli nie taki,to jaki?


Ktos moze cos wie ? :)

Pomagasy czekaja :)



Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2379
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2010-11-22, 23:55

Najodpowiedniejsze opony to będą 245/45/17 i to jest zalecenie fabryczne dobrze się wtedy na feldze wykładają i mają dobre tłumienie nierówności

co do tej pompy po lewej stronie( przeciwna do aku) to jet to smog pompa i została celowo odłączona dla podniesienia mocy wpływa ona tylko na czystość spalin i tak może być nie napędzana - ja swoją osobiście usunąłem i mam tam wstawione wolne koło .


paliwo - obstawiam że jeżeli długo stał to trochę zamało niż 5l , a jak pompa buczy to nieznaczy że coś pompuje po włączeniu kluczyka powinna się na chwilę włączyć dobić ciśnienia i wyłączyć się do czasu uruchomienia silnika a jeżeli cały czas pracuje to niema paliwa
ukłąd paliwowy wygląda tak pompa w baku -pomiędzy bakiem a mostem filtr paliwa -przewód paliwowy z ciśnieniem wchodzi na listwę paliwową- z tej listwy jest rozdzielany na wtryski - a nadmiar jest spowrotem kierowany do baku poprzez regulator ciśnienia paliwa może być regulator walnienty i przelewa paliwo
a jeszcze na listwie paliwowej nad pierwszym wtryskiem jest korek zakręzany odkręć go tam powinien być w środku śrut i wciśnij go powinno trysnąć paliwo

po stronie aku jest pompa klimy i pompa wspomagania


poczytaj tu masz trochę opisów
viewtopic.php?t=1549&postdays=0&postorder=asc&start=0



Anonymous

Post autor: Anonymous » 2010-11-23, 00:04

RAFAŁ pisze:Najodpowiedniejsze opony to będą 245/45/17 i to jest zalecenie fabryczne dobrze się wtedy na feldze wykładają i mają dobre tłumienie nierówności
Jasne :)

co do tej pompy po lewej stronie( przeciwna do aku) to jet to smog pompa i została celowo odłączona dla podniesienia mocy wpływa ona tylko na czystość spalin i tak może być nie napędzana - ja swoją osobiście usunąłem i mam tam wstawione wolne koło .
Aha :)


paliwo - obstawiam że jeżeli długo stał to trochę zamało niż 5l , a jak pompa buczy to nieznaczy że coś pompuje po włączeniu kluczyka powinna się na chwilę włączyć dobić ciśnienia i wyłączyć się do czasu uruchomienia silnika a jeżeli cały czas pracuje to niema paliwa
Wlasnie tak jest - wlaczasz zaplon,na kilka sekund pompa buczy (slychac kolo tylnego lewego kola),potem przestaje,i mimo to nie zapala,nie ma paliwa.
ukłąd paliwowy wygląda tak pompa w baku -pomiędzy bakiem a mostem filtr paliwa -przewód paliwowy z ciśnieniem wchodzi na listwę paliwową- z tej listwy jest rozdzielany na wtryski - a nadmiar jest spowrotem kierowany do baku poprzez regulator ciśnienia paliwa może być regulator walnienty i przelewa paliwo
a jeszcze na listwie paliwowej nad pierwszym wtryskiem jest korek zakręzany odkręć go tam powinien być w środku śrut i wciśnij go powinno trysnąć paliwo
Dzieki serdeczne,tego mi bylo trza :)
po stronie aku jest pompa klimy i pompa wspomagania


poczytaj tu masz trochę opisów
viewtopic.php?t=1549&postdays=0&postorder=asc&start=0

Czyli sprezarka klimy do d...y .
Nie szkodzi,nie potrzebuje tego badziewia,ale argument do zbicia ceny jest :D

Dzieki bardzo Rafal, rzeczowo i konkretnie :)

Dalbym Ci 4 pomagasy,ale sie nie da.



Anonymous

Post autor: Anonymous » 2010-11-23, 23:50

Panowie - poptwierdzcie albo zaprzeczcie:

Paliwo nie dochodzxi,bo:

1.pompka nie pompuje,
lub
2.Filtr paliwa zapchany.

Wade listwy wtryskow na razie pomijam.

Pompka niby brzeczy,ale moze brzeczec,a nie bedzie pompowac.Mialem taki przypadek w innym samochodzie.
jesli tak,wystarczy wymienic pompke paliwa.


POmpka jest w baku,koszt cirka sto kilka pLn .
Jesli filtr,tez koszt cirka kilkadziesiat PLN.


Mam, racje czy nie?

POmpka:

http://allegro.pl/ford-windstar-mustang ... 04849.html
NIby tylko do 4,0 , ale wystarczy do 5,0 czy za mala wydajnosc?



Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2379
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2010-11-24, 00:01

a sprawdzałeś czy na listwie masz ciśnienie tak jak ci podpowiadałem to najprostsza rzecz tam masz zaworek pod koreczkiem ?



Awatar użytkownika
smerf
Forumowicz
Posty: 482
Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
Silnik: inny V8
Kolor: czerwony
Kontakt:

Post autor: smerf » 2010-11-24, 00:07

kurcze ten koń to troche widać padaka ,,ale jak już sie decydujesz to pompki nie kupuj z allegro wyrczą strasznie i są głośne --lipa,, kup walbro, w oryginale też jest walbro,paskiem piszesz pominiety kompresor klimy,napewno zatarte łożysko,albo i cały do wymiany,pompa powietrzna pominięta,może dla tuningu ?? widac jakiś niechluuuuuuj jeżdził ,zajechał konia,nic nie inwestował ,tylko eliminował--lubisz grzebać będziesz miał co robić :D---pozdr..


Galeria zdjęć http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;

Anonymous

Post autor: Anonymous » 2010-11-24, 00:09

Rafalku :)
Jeszcze nie,bo mam do goscia 100 km i na razie on ma sam uruchomic konika :)

Ale zastanawiam sie,czyby nie wziac go tak jaki jest bez zapalnia,zbic cene i samemu wymienic te pompke.

Znalazlem jeszcze taka :
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Fuel-Pum ... 5640a312ae

Nada sie?

Z tego co pisales wczoraj wewnetrzna w baku.



Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2379
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2010-11-24, 00:10

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

tu gdzie masz zaznaczone to powinien być korek na listwie odkręcasz i śrubokrętem wciśniesz śruta powinno pojawić się paliwo



Anonymous

Post autor: Anonymous » 2010-11-24, 00:11

smerf pisze:kurcze ten koń to troche widać padaka ,,ale jak już sie decydujesz to pompki nie kupuj z allegro wyrczą strasznie i są głośne --lipa,, kup walbro, w oryginale też jest walbro,paskiem piszesz pominiety kompresor klimy,napewno zatarte łożysko,albo i cały do wymiany,pompa powietrzna pominięta,może dla tuningu ?? widac jakiś niechluuuuuuj jeżdził ,zajechał konia,nic nie inwestował ,tylko eliminował--lubisz grzebać będziesz miał co robić :D---pozdr..
Tak,widac,ze niechluj :)

Ale ja nie jestem wymagajacy.
Od samochodu wymagam tylko tego,zeby zapier..lal,a klimy i inne bzdury mam gdzies :D


Mi wystarczy naped i cala skorupa,coby sie nie rozpadla zaraz :D



Anonymous

Post autor: Anonymous » 2010-11-24, 00:14

RAFAŁ pisze: tu gdzie masz zaznaczone to powinien być korek na listwie odkręcasz i śrubokrętem wciśniesz śruta powinno pojawić się paliwo
Dzieki serdeczne.
Sprobuje psiknac samostartu do dolotu,jak chwyci na moment,znaczy,ze jest OK,tylko zasilania ni ma .
Dobrze mysle czy jest jakis myk?

I ta pompka - ktora sie nada: z allegro czy z ebaya?



Anonymous

Post autor: Anonymous » 2010-11-24, 00:18

Wiecie -0 jest tez inny konik,cena nawet ciut nizsza,rok 1995,silnik 3,8 i manual z LPG.
Wszystko zaplacone,niby nie ma nic do roboty-poza lozyskiem w kole :D

Ale - ON NIE MA 5,0 V8 :D

I tu mnie boli.



Anonymous

Post autor: Anonymous » 2010-11-24, 00:38

smerf pisze: pompki nie kupuj z allegro wyrczą strasznie i są głośne --lipa,, kup walbro,
Ktoras z tych czy inna?
http://autosklep.istore.pl/pl/product/b ... 460&page=2

TY masz ktora zalozona u siebie?



Awatar użytkownika
michal@
Forumowicz
Posty: 251
Rejestracja: 2008-07-10, 22:13
Model: GNATSUM.NAMI
Silnik: V8 5.0
Kolor: czerwony(najszybszy kolor ;) )

Post autor: michal@ » 2010-11-24, 06:41

smerf pisze:kurcze ten koń to troche widać padaka ,,ale jak już sie decydujesz to pompki nie kupuj z allegro wyrczą strasznie i są głośne --lipa,, kup walbro, w oryginale też jest walbro,paskiem piszesz pominiety kompresor klimy,napewno zatarte łożysko,albo i cały do wymiany,pompa powietrzna pominięta,może dla tuningu ?? widac jakiś niechluuuuuuj jeżdził ,zajechał konia,nic nie inwestował ,tylko eliminował--lubisz grzebać będziesz miał co robić :D---pozdr..
widziałem gdzieś artykuł (teraz nie mogę go znaleść)o zamienianiu paska na krótszy przez okres zimowy gdzie nie korzystasz z klimy dla mniejszego spalania oraz oszczędności właśnie łożyska ;)

Janek
pompkę weś sobie od razu mocniejsza (wydajniejszą) tym bardziej jak masz zamiar Tjunować w póżniejszym czasie silnik :)


13.09 08 Borsk ET13.400 300KM
19.07 09 Borsk ET 13.250
19.09.09 Borsk ET 12.840 340KM
07.08.10 Dajtki ET 12.979 street
21.05.11 Czaplinek ET12.68 390KM
03.07.11 Dajtki ET 12,38 340+75KM
20.07.12 Wilcze laski ET 12.27
19.08.12 Ełk ET11.87 480KM @ 200km/h

Anonymous

Post autor: Anonymous » 2010-11-24, 09:42

michal@ pisze:[

Janek
pompkę weś sobie od razu mocniejsza (wydajniejszą) tym bardziej jak masz zamiar Tjunować w póżniejszym czasie silnik :)
OKI,ale ktora to??? :)



Awatar użytkownika
smerf
Forumowicz
Posty: 482
Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
Silnik: inny V8
Kolor: czerwony
Kontakt:

Post autor: smerf » 2010-11-24, 11:27

michal@ pisze:
smerf pisze:kurcze ten koń to troche widać padaka ,,ale jak już sie decydujesz to pompki nie kupuj z allegro wyrczą strasznie i są głośne --lipa,, kup walbro, w oryginale też jest walbro,paskiem piszesz pominiety kompresor klimy,napewno zatarte łożysko,albo i cały do wymiany,pompa powietrzna pominięta,może dla tuningu ?? widac jakiś niechluuuuuuj jeżdził ,zajechał konia,nic nie inwestował ,tylko eliminował--lubisz grzebać będziesz miał co robić :D---pozdr..
widziałem gdzieś artykuł (teraz nie mogę go znaleść)o zamienianiu paska na krótszy przez okres zimowy gdzie nie korzystasz z klimy dla mniejszego spalania oraz oszczędności właśnie łożyska ;)

Janek
pompkę weś sobie od razu mocniejsza (wydajniejszą) tym bardziej jak masz zamiar Tjunować w póżniejszym czasie silnik :)
;) JA TEŻ TO CZYTAŁEM.ale !!! wiem że klima jest bardziej potrzebna właśnie w zimie niż w lecie, kiedy wszystko paruje ,jest nieoceniona no chyba że koń stoi i czeka na lato :D --pozdr


Galeria zdjęć http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;

Zablokowany

Wróć do „20 kupowanie samochodu”