Mustang SVT Cobra Terminator '03-'04

porady dla kupujących Mustanga I generacji

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64

Awatar użytkownika
Stangdaro
Stowarzyszenie MKP
Posty: 492
Rejestracja: 2010-04-28, 13:13
Model: GT '15
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race Red

Mustang SVT Cobra Terminator '03-'04

Post autor: Stangdaro » 2010-11-23, 00:31

Miał ktoś może styczność z tym samochodem ? Bo tak się ostatnio zastanawiam czy by se nie sprawić takowej maszynki
Zakuty fabrycznie silnik wytrzymujący bez problemu 700 i więcej koni no i IRS co na naszych drogach jest bardziej przyjazne niż sztywny most :)
a i na 1/4 mili w bezpośrednim porównaniu z GT500 Terminator wypada tyci lepiej :oczami:



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2316
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-11-23, 09:20

Robi Niesamowite wrażenie - sa piekne...

Osiagami bija najnowesze modele .

http://www.streetfire.net/video/0304-sv ... 067886.htm



Awatar użytkownika
stang232
Forumowicz
Posty: 2121
Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
Model: stang'95
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Bełchatów
Stajnia: Stajnia Łódzka

Post autor: stang232 » 2010-11-23, 09:40

Stangdaro pisze:no i IRS
IRS był tylko w cobrze z 1999r do terminatora musiałbyś zrobić swapa mostu.
Cobry z lat 1999r i 2001r są nazywane New Edge cobra, nie miały SC przez co były słabsze.

No stylistycznie terminator wygląda naprawdę ,,grubo" w porównaniu do cobry 99r i silnik ma większy potencjał. 99 i 01 z SC eatonem wyciągają około 500KM (standard 320KM), 03/04 dają nawet 700KM (standard 390KM)

Czyli jak chcesz mieć 700KM i IRS, to trzeba swap mostu.

W Polsce TERMINATORA na 98% nie ma, cóż ceny... ( w 2006-2007 Terminatory były droższe niż s197 w wersji GT, nawet dziś na ładną cobre 03/04 trzeba wydać przynajmniej 20 tys. $, czyli tyle za ile znajdzie się GT z 2010r)

Tu znajdziesz wszystkie odpowiedzi http://www.svtperformance.com/forums/cobra-forums-4/


Obrazek

Awatar użytkownika
Stangdaro
Stowarzyszenie MKP
Posty: 492
Rejestracja: 2010-04-28, 13:13
Model: GT '15
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race Red

Post autor: Stangdaro » 2010-11-23, 12:41

stang232 pisze:
Stangdaro pisze:no i IRS
IRS był tylko w cobrze z 1999r do terminatora musiałbyś zrobić swapa mostu.
Cobry z lat 1999r i 2001r są nazywane New Edge cobra, nie miały SC przez co były słabsze.
i tu się mylisz :D Cobry '99-'01 miały IRS z przełożeniem 3,27 a Cobry '03-04 miały fabrycznie montowany zawias IRS z przełożeniem 3,55 jedyny minus to aluminiowa obudowa dyfra która wymagała dodatkowego wzmocnienia przy zwiększaniu mocy bo pękała obudowa



Awatar użytkownika
Stangdaro
Stowarzyszenie MKP
Posty: 492
Rejestracja: 2010-04-28, 13:13
Model: GT '15
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race Red

Post autor: Stangdaro » 2010-11-23, 12:48

Wczoraj licytowałem Terminatora dark shadow gray z 2003 ok 450KM ale w mordę jeża przebili mnie bo mi coś komp się wieszał :( nie bita z przebiegiem 46tyś, mil wyszła by po opłatach jakieś 55-56 tyś.zł :(



Awatar użytkownika
stang232
Forumowicz
Posty: 2121
Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
Model: stang'95
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Bełchatów
Stajnia: Stajnia Łódzka

Post autor: stang232 » 2010-11-23, 14:29

To szkoda, że przeszła koło nosa :( Zwłaszcza, że 450KM to wynik który uzyskuje się po dodaniu kilku niewielkich modów, ( stożek, program, itp.) czyli nie za bardzo wysilona. Przebieg też fajny. Bardzo mi się podobają Terminatory, trzymam kciuki żebyś taką nabył. Chętnie bym potem taką sztukę zobaczył w realu.


Obrazek

Awatar użytkownika
adasko74
Forumowicz
Posty: 859
Rejestracja: 2009-10-28, 21:22
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: sonic blue

Post autor: adasko74 » 2010-11-23, 21:21

podlacze sie do tematu .sam nad Terminatorkiem myslalem przed kupnem swojego gt..ale nie mialem mozliwosci kupna na aukcjach..jeszcze wtedy nie wiedzialem co z czym sie je..ale pikne sa...jedne z ladniejszych sztuk jakie wyszly :) :) a jak slysze sprezarke to az ciary chodza :D



Awatar użytkownika
Magic
Forumowicz
Posty: 864
Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
Model: RTR 2012
Silnik: V6 3.7
Kolor: BLACK
Lokalizacja:: Oleśnica
Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
Kontakt:

Post autor: Magic » 2010-11-23, 22:25

AluStar pisze:Terminatory Cobry Kompresory
i oczywiście Killer :rotfl:

niema co bardzo droga zabawka i droższa w utrzymaniu od gt500 bez dużej kasy bym się w to nie pchał... miałem okazję kupić oryginalną cobre-r ale coś miała z silnikiem, teraz mi tylko pozostało pomarzyć by chociaż zmienić pakiet stylistyczny z cobry

ps bez powodu nie okrzyknięto cobry-r najlepszym mustangiem


Obrazek

Awatar użytkownika
bedzin
Forumowicz
Posty: 343
Rejestracja: 2008-11-01, 19:22
Model: Mustang GT 2000
Silnik: V8 4.6
Kolor: srebrny

Post autor: bedzin » 2010-11-25, 22:34

autko naprawde piekne jest i sie zastanawiam czy czesem przodu od niego nei zalozyc do swojego i moze tyl na cobre ale normalna ;)



Awatar użytkownika
adasko74
Forumowicz
Posty: 859
Rejestracja: 2009-10-28, 21:22
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: sonic blue

Post autor: adasko74 » 2010-11-25, 23:19

dr.killer pisze:
AluStar pisze:Terminatory Cobry Kompresory
i oczywiście Killer :rotfl:

niema co bardzo droga zabawka i droższa w utrzymaniu od gt500 bez dużej kasy bym się w to nie pchał... miałem okazję kupić oryginalną cobre-r ale coś miała z silnikiem, teraz mi tylko pozostało pomarzyć by chociaż zmienić pakiet stylistyczny z cobry

ps bez powodu nie okrzyknięto cobry-r najlepszym mustangiem
czemu droga w utrzymaniu? mozesz kilka slow o exploatacji truknac :D



Awatar użytkownika
witekz
Forumowicz
Posty: 273
Rejestracja: 2009-04-24, 14:21
Model: Mustang 98 Vortech
Silnik: V8 4.6
Kolor: Rio Red
Kontakt:

Post autor: witekz » 2010-11-26, 13:38

dr.killer pisze:
AluStar pisze:Terminatory Cobry Kompresory
i oczywiście Killer :rotfl:

niema co bardzo droga zabawka i droższa w utrzymaniu od gt500 bez dużej kasy bym się w to nie pchał... miałem okazję kupić oryginalną cobre-r ale coś miała z silnikiem, teraz mi tylko pozostało pomarzyć by chociaż zmienić pakiet stylistyczny z cobry

ps bez powodu nie okrzyknięto cobry-r najlepszym mustangiem
tylko ze Cobra-R to nie Terminator, wątpie żeby był taki model w Polsce na sprzedaż,jedynie Cobra z 1999 roku z uszkodzonym silnikiem była nawet za 20 tysięcy ostatnio na allegro, ale ona nie jest doładowana. O tym co pisze Stangdaro to model 2003-2004 i tylko one miały fabrycznie Etona.



Awatar użytkownika
Stangdaro
Stowarzyszenie MKP
Posty: 492
Rejestracja: 2010-04-28, 13:13
Model: GT '15
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race Red

Post autor: Stangdaro » 2010-11-26, 15:21

adasko74 pisze:
dr.killer pisze:
AluStar pisze:Terminatory Cobry Kompresory
i oczywiście Killer :rotfl:

niema co bardzo droga zabawka i droższa w utrzymaniu od gt500 bez dużej kasy bym się w to nie pchał... miałem okazję kupić oryginalną cobre-r ale coś miała z silnikiem, teraz mi tylko pozostało pomarzyć by chociaż zmienić pakiet stylistyczny z cobry

ps bez powodu nie okrzyknięto cobry-r najlepszym mustangiem
czemu droga w utrzymaniu? mozesz kilka slow o exploatacji truknac :D
Miałem dwie Cobry tyle że z 96 i jakoś nie uważam żeby były groższe od GT-ków w utrzymaniu jedynie w zakupie tkwi różnica. A Cobrę Terminatora z 2003 czy 2004 roku i to lekko pukniętą żeby sprowadzić do PL to po kosztach i z naprawą trzeba wybecylować ok 55 tysi i w górę oczywiście nie mówię tu o kompletnych zgniotach. Od jakiegoś czasu licytuję co jakiś czas terminatora i liczę tak żeby się zmieścić w 55tyś zł na gotowo i jak na razie nie mogę się dokupić :zly: Za calaka bez przeszłości z rozsądnym przebiegiem w USA trzeba zapłacić minimum 17 tysi USD ale za ładną raczej trzeba liczyć nawet 20tyś USD



Awatar użytkownika
Stangdaro
Stowarzyszenie MKP
Posty: 492
Rejestracja: 2010-04-28, 13:13
Model: GT '15
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race Red

Post autor: Stangdaro » 2010-11-26, 15:33

witekz pisze:
dr.killer pisze:
AluStar pisze:Terminatory Cobry Kompresory
i oczywiście Killer :rotfl:

niema co bardzo droga zabawka i droższa w utrzymaniu od gt500 bez dużej kasy bym się w to nie pchał... miałem okazję kupić oryginalną cobre-r ale coś miała z silnikiem, teraz mi tylko pozostało pomarzyć by chociaż zmienić pakiet stylistyczny z cobry

ps bez powodu nie okrzyknięto cobry-r najlepszym mustangiem
tylko ze Cobra-R to nie Terminator, wątpie żeby był taki model w Polsce na sprzedaż,jedynie Cobra z 1999 roku z uszkodzonym silnikiem była nawet za 20 tysięcy ostatnio na allegro, ale ona nie jest doładowana. O tym co pisze Stangdaro to model 2003-2004 i tylko one miały fabrycznie Etona.
Ta z allegro za 20tyś z 99 to kiepska była przodem i tyłem walona nawet zderzak z tyłu nie od Cobry i brak zawieszenia IRS - ciekawe czemu była na sztywnym moście. Generalnie chciałem ją wziąć na przeszczep zawieszeń układu kierowniczego i skrzyni bo planowałem se samą budę z tapicerką Fastbacka z 67 sprowadzić i dokupić do tego wszystkiego motorek od terminatora ale jak se policzyłem to baaardzo bogato to wychodzi więc dalej szukam Terminatora :)

Tu jest taki fastback tylko z motorkiem Cobry 99: http://www.mustangmonthly.com/featuredv ... to_09.html



MONTWA
Forumowicz
Posty: 376
Rejestracja: 2008-08-29, 19:15
Model: shelby GT 2008
Silnik: V8 4.6
Kolor: vista blue

Re: Mustang SVT Cobra Terminator '03-'04

Post autor: MONTWA » 2011-02-15, 15:50

Wypłyneła dzisiaj http://otomoto.pl/ford-mustang-cobra-4- ... 18295.html
cena totalna i coś nie tak z maską-chyba nieorginalna-brak wylotów
pozdr.mtwa



Alexander25
Forumowicz
Posty: 1646
Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
Model: 302HO 1994 rok
Silnik: V8 5.0
Kolor: sapphire blue
Lokalizacja:: Polska
Kontakt:

Re: Mustang SVT Cobra Terminator '03-'04

Post autor: Alexander25 » 2011-02-15, 19:01

HEHEH WITAM JEDNEGO Z WLASCICIELI SLAWNEJ COBRY:d KIEDY ja miales przed tym kiedy padl jej silnik czy po?
Ta cobra to nie wiem czy to nie jest przypadkiem GT przerobionepakietem sportowym SVT bo wlasnie cos z ta macha jest i z tylu spoilera brak takiego...


302 HOooooo

ODPOWIEDZ

Wróć do „20 kupowanie samochodu”