Kupno Mustanga IV generacji kilka podstawowych pytan.

porady dla kupujących Mustanga I generacji

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64

Alexander25
Forumowicz
Posty: 1646
Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
Model: 302HO 1994 rok
Silnik: V8 5.0
Kolor: sapphire blue
Lokalizacja:: Polska
Kontakt:

Re: Kupno Mustanga IV generacji kilka podstawowych pytan.

Post autor: Alexander25 » 2011-11-13, 02:00

Jest malo aut w dobrym stanie to prawda ale jak sa dobre to nikt nie odda 5.0 gt w idealnym stanie za 5tys. Jak chcesz trupa to i za 4.6 kupisz. Ja sie uparlem na auto ktore nie mialo wypadku szukalem dwa lata ale sie udalo:) Jestem zadowolony teraz wrzucam nowe czesci do niego by miec bezawaryjny woz na okazjonalna jazde i tyle. Co do LPG to dla mnie to nieporozumienie w mustangu 4gen. Ogladalem pare zagazowanych aut i moze jest to oszczednosc ale to troche tak dziwnie wyglada korek od lpg w mustangu do tego ta butla w bagazniku czy kole to juz nic tam nie wejdzie wiecej. No nic to ja lubie 4 gen przed liftem Gralismy w testdrive'a 6 z kolegami i zawsze wybieralem to auto lubie je i tyle . Nie oplaca sie mustanga 1994-1998 sciagac z USA jest to totalna glupota wyjdzie wiecej niz w PL do tego uzeraj sie teraz z podatkami clem itp pierdolami powodzenia:) Juz lepiej do Hamburga pojechac jest pare sztuk po 4-5tys euro.
Pozdrawiam


302 HOooooo

kotbury
Młodszy Forumowicz
Posty: 27
Rejestracja: 2011-03-27, 02:09
Model: coupe
Silnik: V6 3.8
Kolor: wiśniowa perła

Re: Kupno Mustanga IV generacji kilka podstawowych pytan.

Post autor: kotbury » 2011-12-11, 00:49

Co do spalania parę postów wyżej - da się nawet 8.5 l przy idealnie spokojnej jeździe na trasie ok 90 km/h ale jak dojsc w okolice 190 km/h to i 18 l wyjdzie.
Kolega dający 7 tys za gaz chyba na głowe upadł. Za instalację sekwencyjną na 6 cyl 3 tys to dużo, zwłaszcza że ten silnik jest stworzony do gazu (oczywiscie po zrobieniu zaworow i glowicy i w ogole silnika na nowke) - niski stopien sprezania, małe i grube zawory i ogólne przewymiarowanie częsci.
Co do cen to V6 przed liftingiem realna to 4-4.5 a za kanciaka do 2002 to góra 10; konika z lat 2003-2005 chyba nie kalkuluje się brać - ceny 15-28 tys a V gen juz od 38 tys - no chyba ze ktos ma sentyment do IV ale wtedy 94-98 sympatyczniej wygląda a te niby 40 mph więcej przy prawie takim samym momencie ... . To ze ktos wystawia w absurdalnej cenie nie oznacza ze go sprzedal. I tak dobrze - mój konik przez 6 lat stracil na wartosci 15 tys a focus ojca w tym samym czasie 45 tys.
Wlew gazu mam zamontowany w komoze wlewu benzyny wiec nawet jak jakis snob będzie oglądał moje Auto to się nie domyśli ... :)



Alexander25
Forumowicz
Posty: 1646
Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
Model: 302HO 1994 rok
Silnik: V8 5.0
Kolor: sapphire blue
Lokalizacja:: Polska
Kontakt:

Re: Kupno Mustanga IV generacji kilka podstawowych pytan.

Post autor: Alexander25 » 2011-12-11, 13:26

Heh ja nie wrzucam gazu bo mi sie to nie oplaca. Zrobilem jedno autko na e85 i tez tanio smigam mustanga uzywam malo wiec gaz mi sie nie oplaca. Co do cen to moim zdaniem 3.8 do 1999 warte jest ok do 12k jesli jest zadbany mustang gt w PL 4gen zaczyna sie od 10tys za zajezdzony model i idzie tak do 20-26k za igle. 1999+ do 30-40k za gt jesli to naprawde dobry model. Wiem teraz kto sprzedaje 3 mustangi gt 1994-1998 gt 2x5.0 i 1x4.6 ceny nie przekraczaja 12k gdyz jeden byl po drobnej kraksie(poduchy cale) jeden ma rozebrany tylny most a ostatni ma do naprawy zawieszenie i skrzynie.


302 HOooooo

ODPOWIEDZ

Wróć do „20 kupowanie samochodu”