Obniżenie zawieszenia

nasze modyfikacje

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64

Awatar użytkownika
cornholio01
Forumowicz
Posty: 349
Rejestracja: 2012-10-02, 15:37
Model: 1995`+inny v8
Silnik: V6 3.8
Kolor: czarny

Re: Obniżenie zawieszenia

Post autor: cornholio01 » 2013-03-25, 16:44

podepne się pod temat :D - byłem dziś na przeglądzie,wszystko ładnie i pięknie ale.............amory z przodu b.dobre a z tyłu co najwyżej na ten sezon albo i nie więc noszę się z myślą o małej zmianie,jakie amorki i sprężyny podejdą do mojego kunia,trochę chciałbym obniżyć no i raczej full serwis czyli amory+sprężyny,oponki mam 225x60x16 i takie zostaną bo kupiłem już na lato nówki Michelin w tym samym rozmiarze,zrobiłem polerkę i chcę zawieszenie zrobić na nieco lepsze prowadzenie(choć mi tam nic nie przeszkadza),a jakieś super felgi to na przyszły rok zostawiam ;) ,pozdrawiam:D



Awatar użytkownika
Adrian
Forumowicz
Posty: 837
Rejestracja: 2009-04-13, 20:26
Model: Brutal
Silnik: inny V8
Kolor: Orange
Lokalizacja:: Kraków
Kontakt:

Re: Obniżenie zawieszenia

Post autor: Adrian » 2013-04-30, 20:42

Z H&R polecam Race Springs, mam już rok prawie i nie jest aż tak twardo, a jazda w zakrętach poprawiła się znacznie. Kiedyś mnie doganiano, a teraz ja doganiam ;) Oczywiście CC plates, a amorów nie zmieniałem, są Bilstein'a.



Awatar użytkownika
Magic
Forumowicz
Posty: 864
Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
Model: RTR 2012
Silnik: V6 3.7
Kolor: BLACK
Lokalizacja:: Oleśnica
Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
Kontakt:

Re: Obniżenie zawieszenia

Post autor: Magic » 2013-04-30, 21:18

adriank9 pisze:Z H&R polecam Race Springs, mam już rok prawie i nie jest aż tak twardo, a jazda w zakrętach poprawiła się znacznie. Kiedyś mnie doganiano, a teraz ja doganiam ;) Oczywiście CC plates, a amorów nie zmieniałem, są Bilstein'a.
przyjeżdżaj mi na Ułęż po testować a nie.. H&R jest :super:


Obrazek

Awatar użytkownika
Adrian
Forumowicz
Posty: 837
Rejestracja: 2009-04-13, 20:26
Model: Brutal
Silnik: inny V8
Kolor: Orange
Lokalizacja:: Kraków
Kontakt:

Re: Obniżenie zawieszenia

Post autor: Adrian » 2013-04-30, 23:19

Właśnie... no tak, pytałem we wątku, a tu nagle ucichłem. Wszystko zależy od finansów, dlatego :/ Póki co Toyki na tył chociaż muszę kupić bo jeżdżę na zimówkach za 100zł i w ostrym zakręcie jest konkretna podsterowność :P O ile w trasie, na łukach nie jest tak źle o tyle małe zakręty, ronda, wylatuje.
Marzy mi się taki ręczny jak Ty masz no i jeszcze mam kiepskie przednie tarcze ale to pomału będę ogarniał, a jeszcze na MR2013 trza szykować. Może się uda, że chociaż te opony zmienię i będzie możność wpaść. A H&R'y miałem możliwość testować na łukach przy prędkościach 160+ i jest ogromna różnica. Już nie mogę się doczekać tych Toyek bo wtedy limit wzrośnie ;)
Po torach nigdy nie jeździłem ale w Polsce to chyba raczej tak trochę gokartowo jest niż torowo z tego co słyszałem ale niewątpliwie H&R by pomogły. Nie ma żadnego nurkowania, karoseria sztywna, koń sztywny! ;)



Alexander25
Forumowicz
Posty: 1646
Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
Model: 302HO 1994 rok
Silnik: V8 5.0
Kolor: sapphire blue
Lokalizacja:: Polska
Kontakt:

Re: Obniżenie zawieszenia

Post autor: Alexander25 » 2013-05-05, 23:07

Ja się zdołowałem ostatnio bo w jeden tydzień na dwóch dziurach rozwaliłem dwa auta. Jest totalna masakra. Nie wiem jak wam ale mi to chodzi podniesienie mustanga albo zamontowania czegoś w stylu zawieszenia heavy duty:D


302 HOooooo

damianos071993
Młodszy Forumowicz
Posty: 26
Rejestracja: 2017-05-02, 17:30
Model: Base
Silnik: V6 3.8
Kolor: Ebony

Re: Obniżenie zawieszenia

Post autor: damianos071993 » 2017-10-31, 04:24

Witam. Chciałbym obniżyć trochę konia, bo koza z niego niesamowita, ale póki co bez wymiany amorów. Z tego co szukałem to sprężyny H&R Super Sport są raczej już niedostępne, albo ja ich nie widzę. Jest jakaś alternatywa na tą chwilę, którą dałoby się jeszcze kupić w PL?



Awatar użytkownika
Rezor
Forumowicz
Posty: 1617
Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
Model: SN95 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Niebieski

Re: Obniżenie zawieszenia

Post autor: Rezor » 2017-10-31, 09:52

Vogtland i eibach. Popytaj sprzedawców na allegro bo wiem że któryś ma ale nie wystawione :P w ostateczności pasują też od foxa gt


Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać

damianos071993
Młodszy Forumowicz
Posty: 26
Rejestracja: 2017-05-02, 17:30
Model: Base
Silnik: V6 3.8
Kolor: Ebony

Re: Obniżenie zawieszenia

Post autor: damianos071993 » 2017-10-31, 15:29

O cholera, właśnie teraz zauważylem post stanga, bo gdzieś mi umknął i też mówił o tych Vogtlandach. Na allegro jest. Tylko pytanie, sprzedawca pisze "Każda sprężyna jest kalibrowana dla każdego konkretnego modelu samochodu i zapewnia równowagę między wydajnością i komfortem. Dostępne obniżenia od 25 do 60 mm."
Czy to standardowa regułka w aukcjach, czy w ramach jednego modelu dostępne są rózne obniżenia? Może się zdarzyć że nie ustawię na serii zbieżności? Bo dodatkowe około 200$ za camber plates na razie nie są mi na rękę ;)
Podsyłam link http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=6929823842" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
Rezor
Forumowicz
Posty: 1617
Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
Model: SN95 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Niebieski

Re: Obniżenie zawieszenia

Post autor: Rezor » 2017-10-31, 17:28

Masz możliwość regulacji na kątów na tzw "fasolkach". Otwory w kielichu są owalne i można regulować kąty. Nie ma co prawda tak dużej regulacji jak w przypadku talerzyków ale zawsze.
Większym problemem przy obniżeniu poniżej 30mm w mustangach jest geometria układu kierowniczego tzw "bumsteer" w skrócie może to powodować niekontrolowany skręt kół przy pracy zawieszenia.
https://www.americanmuscle.com/steeda-b ... stall.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Talerzyki zawsze możesz zamówić u tokarza, albo szukać na ebay.de :P Ja swoje dostałem za ok 200PLN od niemca :D


Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać

damianos071993
Młodszy Forumowicz
Posty: 26
Rejestracja: 2017-05-02, 17:30
Model: Base
Silnik: V6 3.8
Kolor: Ebony

Re: Obniżenie zawieszenia

Post autor: damianos071993 » 2017-10-31, 19:09

W sumie myślałem że to gorszy temat. W takim razie zamawiam i zobaczymy jak będzie :D



damianos071993
Młodszy Forumowicz
Posty: 26
Rejestracja: 2017-05-02, 17:30
Model: Base
Silnik: V6 3.8
Kolor: Ebony

Re: Obniżenie zawieszenia

Post autor: damianos071993 » 2018-01-14, 16:12

Witam ponownie,
W końcu udało się zmienić sprężyny. Nie byłem jeszcze na geometrii, prosto jeździ, nie znosi go, ale łącznik stabilizatora jest nienaturalnie wygięty. Jak wyglądają te talerzyki o których mówisz i czy to zniweluje takie osadzenie łącznika? Zdjęcie jak to wygląda:
Załączniki
20180113_211803.jpg



Awatar użytkownika
Rezor
Forumowicz
Posty: 1617
Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
Model: SN95 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Niebieski

Re: Obniżenie zawieszenia

Post autor: Rezor » 2018-01-14, 17:31

https://lmr.com/item/JM-24213/1994-04-M ... ber-Plates" onclick="window.open(this.href);return false;
To do regulacji kątów.
Takie położenie stabilizatora jest normalne. Zwyczajnie siadł niżej i przekręciło stabilizatorem ;)


Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać

damianos071993
Młodszy Forumowicz
Posty: 26
Rejestracja: 2017-05-02, 17:30
Model: Base
Silnik: V6 3.8
Kolor: Ebony

Re: Obniżenie zawieszenia

Post autor: damianos071993 » 2018-01-14, 17:47

Aa, czyli camber plates, myślałem że pisząc talerzyki miałeś na myśli coś jeszcze innego o podobnym działaniu ;)
Jeśli to normalne to w porządku, bo na logikę brałem że skoro tak to wygląda to jedna strona raz, dwa się wydusi i będzie do wymiany (pewnie i tak będzie dużo szybciej, ale żeby chociaż
trochę pojeździło :) )



ODPOWIEDZ

Wróć do „21 przeróbki”