modyfikacje w V6

nasze modyfikacje

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
artu-41
Forumowicz
Posty: 190
Rejestracja: 2013-06-02, 16:02
Model: Mustang V6 manual
Silnik: V6 3.7
Kolor: szary
Lokalizacja:: Pisz
Stajnia: Stajnia Warmińsko-Mazurska

modyfikacje w V6

Post autor: artu-41 » 2013-11-14, 19:22

Witam - co myślicie o tych modyfikacjach w V6 - http://www.americanmuscle.com/99-04-v6-build.html" onclick="window.open(this.href);return false;


“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec”
(George Carlin)

Maślana
Forumowicz
Posty: 110
Rejestracja: 2011-03-07, 22:25
Model: SN95 FT470
Silnik: V6 3.8
Kolor: czarno-pomarańczowy

Re: modyfikacje w V6

Post autor: Maślana » 2013-11-14, 20:02

Robiłem to wszystko w swoim dolot,wydechy,program,zawieszenia,hamulce,stylizacja do pełni szczęścia brakuje przełożenia 3.73 albo extremy 4.10 i powiem Ci że różnica jest kolosalna a w prowadzeniu to prawdziwa przepaść warto było chodż musisz się liczyć z tym że częściej będziesz wymieniał opony pomimo jak mówią słabszej V6 przynajmniej u mnie tak jest pomimo 275/35/18 na tylnych kołach... :rotfl:



Awatar użytkownika
pudel
Forumowicz
Posty: 1406
Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
Model: 2002 V6,2007 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Szary metalik & Torch red
Kontakt:

Re: modyfikacje w V6

Post autor: pudel » 2013-11-14, 23:11

Maślana pisze:Robiłem to wszystko w swoim dolot,wydechy,program,zawieszenia,hamulce,stylizacja do pełni szczęścia brakuje przełożenia 3.73 albo extremy 4.10 i powiem Ci że różnica jest kolosalna a w prowadzeniu to prawdziwa przepaść warto było chodż musisz się liczyć z tym że częściej będziesz wymieniał opony pomimo jak mówią słabszej V6 przynajmniej u mnie tak jest pomimo 275/35/18 na tylnych kołach... :rotfl:
Maślana ma ciężką nogę XD


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....

Awatar użytkownika
rafalbanasiak
Młodszy Forumowicz
Posty: 60
Rejestracja: 2009-08-08, 16:58
Model: cabrio 1997
Silnik: V6 3.8
Kolor: czarny

Re: modyfikacje w V6

Post autor: rafalbanasiak » 2013-11-17, 15:11

Nie wiem jak wy to robicie ze macie moc w V6 ja swoim musze sie ostro nagimnastykowac zeby nie dostac batow od calibry a jak trafie na stare 318is lub 320i to wacham spaliny :-(



Awatar użytkownika
artu-41
Forumowicz
Posty: 190
Rejestracja: 2013-06-02, 16:02
Model: Mustang V6 manual
Silnik: V6 3.7
Kolor: szary
Lokalizacja:: Pisz
Stajnia: Stajnia Warmińsko-Mazurska

Re: modyfikacje w V6

Post autor: artu-41 » 2013-11-19, 12:23

Stachu_xjr pisze:Jedyne modyfikacje które przyniosą efekt to sprzedac V6 i kupic V8 , mówcie co chcecie ale to jest prawda , co stożek wsadze i program oooo ile mocy Panie a Tdi 1.9 mnie objedzie :] wiem przerabiałem to
To prawda taki tuning byłby najlepszy i takiego bym sobie życzył, ale są tacy co mają V6-stki i tacy których nie stać na lepszy, a idąc tym tokiem myślenia to można sprzedać jakąś tam V8 i kupić np 5,8 l V8 662KM – (Shelby GT-500). Ja swoim V6 objadę naprawdę dużo innych aut i co właściciele tych samochodów mają usiąść i płakać czy sprzedać swój pojazd i kupić mustanga V6 (pewnie co niektórzy mogli by to zrobić albo zrobią). Takich rad nie potrzebuję bo mam wystarczająco dużo szarych komórek że wiem że V6 jest słabsze od V8 i od wiele innych aut, chciałem tylko znać odpowiedź czy takie modyfikacje w ogóle mają sens, bo jak to poprawi osiągi o jakieś 15KM to szkoda na to kasy lepiej zainwestować w wygląd auta.


“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec”
(George Carlin)

Awatar użytkownika
bart
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1286
Rejestracja: 2012-11-19, 14:32
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: windveil blue

Re: modyfikacje w V6

Post autor: bart » 2013-11-19, 12:35

chyba najlepsza modyfikacja do v6 to poprostu pro charger, lub vortech - jesli chodzi o moc
zaiawas, hamulce itd itd to oczywiscie wskazane przy pro charger'e

;)


http://www.facebook.com/memoriginpolska" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/balticuspolska" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
cornholio01
Forumowicz
Posty: 349
Rejestracja: 2012-10-02, 15:37
Model: 1995`+inny v8
Silnik: V6 3.8
Kolor: czarny

Re: modyfikacje w V6

Post autor: cornholio01 » 2013-11-19, 18:06

i wszystko....................... ;)



Awatar użytkownika
stang232
Forumowicz
Posty: 2121
Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
Model: stang'95
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Bełchatów
Stajnia: Stajnia Łódzka

Re: modyfikacje w V6

Post autor: stang232 » 2013-11-19, 18:08

Tylko że rozpoczęcie modyfikacji od założenia doładowania przy seryjnych, hamulcach, zawieszeniu i pojedynczym wydechu w V6 to najgłupsza droga ze wszystkich.
Będziesz miał auto które szybko się rozpędzi na prostej i nic więcej. Seryjny zawias za miękki, hamulce bardzo słabe, dźwięk nawet z najlepszymi tłumikami nie będzie podobny do V8.

Także artu-41 te modyfikacje o które pytasz zdecydowanie poprawią auto. Tylko trzeba pamiętać, że to wciąż będzie V6.
Dlatego ja w swojej V6 nie bawiłem się w wydawanie kasy na znaczący wzrost mocy, bo to się po prostu nie kalkuluje.
Dopracowałem wygląd,zawieszenie. Brakło mocy, więc dziś jeżdżę V8.


Obrazek

Awatar użytkownika
bart
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1286
Rejestracja: 2012-11-19, 14:32
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: windveil blue

Re: modyfikacje w V6

Post autor: bart » 2013-11-19, 18:14

Dlatego pisalem o zawieszeniu, hamulcach itd itd, kazdy kto juz zaczal sie bawic w mustanga na serio, wie ze jest to Never Ending Story!
Zawsze mozna cos kupic, cos wymienic, kupic inny model.............

a i naklady na to wszytsko nigdy sie nie zwroca w gotowce, ale w zabawie i szczesciu chyba po 1000 razy! :)


http://www.facebook.com/memoriginpolska" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/balticuspolska" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Stachu_xjr
Forumowicz
Posty: 1285
Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
Model: GT 2016
Silnik: V8 5.0

Re: modyfikacje w V6

Post autor: Stachu_xjr » 2013-11-19, 18:40

I wyszło na moje :) Ja mam takie zdanie o Mustangach , *V6 wygląda a GT wygląda i jedzie* Jak chcesz z V6 zrobic GT to taniej szybciej i prościej jest opierdolic v6 dodac to sie chciało wydac na mody i szukac V8 , Ja tez jestem w dupie bo moje GT zblizyłem do Shelby , a to co wsadziłem bym spokojnie go kupił a nie modził , a przy odsprzedaży pewno bedzie problem bo sprzedaj Shelby w stocku , a GT-ka modzonego , tak jak Adaśko wsadził kupe kasy a sprzedał prawie w cenie golasa



Awatar użytkownika
bart
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1286
Rejestracja: 2012-11-19, 14:32
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: windveil blue

Re: modyfikacje w V6

Post autor: bart » 2013-11-19, 18:47

zycie zycie jest nowela...............
stachu, no co zrobic, takie hobby sobie znalezlismy :)


http://www.facebook.com/memoriginpolska" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/balticuspolska" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
R0N1N
Forumowicz
Posty: 247
Rejestracja: 2013-07-09, 15:45
Model: S197 GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Sonic Blue

Re: modyfikacje w V6

Post autor: R0N1N » 2013-11-19, 20:59

Stachu_xjr pisze:... Adaśko wsadził kupe kasy a sprzedał prawie w cenie golasa
Ale dzięki temu ja mam auto zrobione w zasadzie "na gotowo" ... :D Co oczywiście też może być zarówno zaletą jak i wadą bo trzeba zaakceptować wizję poprzedniego właściciela. Dla mnie to akurat zaleta bo Adaśko modził auto z głową. Faktem jednak jest, że jakby odliczyć koszt wszystkich modyfikacji to auto mam prawie gratis. Niestety, tak to jest z modyfikowaniem auta - te koszty są w zasadzie nie do odzyskania.



Awatar użytkownika
Magic
Forumowicz
Posty: 864
Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
Model: RTR 2012
Silnik: V6 3.7
Kolor: BLACK
Lokalizacja:: Oleśnica
Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
Kontakt:

Re: modyfikacje w V6

Post autor: Magic » 2013-11-19, 22:49

oj tam wy się nie znacie :P

już prawie wszystko przetestowałem i jak chcesz auto na co dzień to sprężyny h&r ss, koniecznie szpera będzie lepiej startował a dolot, wydech i sct to dodatki dla mocy i już na to będzie trzeba z 7tyś zł a resztą niema co sobie zawracać głowy bo koszty cię zjedzą a i tak się założę że go szybko sprzedasz wiec sensu niema.

na ekstremalne robienie V6 to można se pozwolić np. jak ja że będziesz pewny że jej nie sprzedaż nigdy.


Obrazek

Awatar użytkownika
artu-41
Forumowicz
Posty: 190
Rejestracja: 2013-06-02, 16:02
Model: Mustang V6 manual
Silnik: V6 3.7
Kolor: szary
Lokalizacja:: Pisz
Stajnia: Stajnia Warmińsko-Mazurska

Re: modyfikacje w V6

Post autor: artu-41 » 2013-11-21, 17:49

i tak się założę że go szybko sprzedasz wiec sensu niema.
na ekstremalne robienie V6 to można se pozwolić np. jak ja że będziesz pewny że jej nie sprzedaż nigdy.[/quote]

No i mam już jakiś zarys - wniosek jest prosty nie ma co kasy ładować w osiągi, zainwestuję trochę w wygląd choć jestem zwolennikiem oryginalności to mały makijaż nawet najpiękniejszej klaczy nie zaszkodzi. A co do szybkiej sprzedaży to kwestia indywidualna, w moim przypadku to na razie kwestia portfela bo na dobrą V8 trzeba wydać sporo kasy, może w przyszłości o tym pomyślę w tej chwili mam inne priorytety.


“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec”
(George Carlin)

ODPOWIEDZ

Wróć do „21 przeróbki”