Remoncik MUSTANG SN95 5.0

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, Rezor, Przemek64

ODPOWIEDZ
figaro96
Forumowicz
Posty: 204
Rejestracja: 2009-04-12, 11:26
Model: mustang 1996
Silnik: V6 3.8
Kolor: inny

Post autor: figaro96 » 2010-01-14, 10:40

RAFAŁ pisze:a podpowiedz czy robić planowannie głowic ? bo i tak będę je ściągał
Rozbierzesz to zobaczysz w jakim są stanie ale ja bym przeplanował bo i tak będą wyjęte!



Awatar użytkownika
michal@
Forumowicz
Posty: 251
Rejestracja: 2008-07-10, 22:13
Model: GNATSUM.NAMI
Silnik: V8 5.0
Kolor: czerwony(najszybszy kolor ;) )

Post autor: michal@ » 2010-01-14, 14:51

po zdjęciu głowic jest to raczej koniecznością,napewno będą jakieś drobne ale krzywizny na powierzchni, z reszta tak czy inaczej uszczelka po tylu latach przykleiła się tak że bardzo ciężko będzie ją usunąć nie zarysowując głowicy.

Daj lepiej fotki wszystkich 8 świec w świetle dziennym


13.09 08 Borsk ET13.400 300KM
19.07 09 Borsk ET 13.250
19.09.09 Borsk ET 12.840 340KM
07.08.10 Dajtki ET 12.979 street
21.05.11 Czaplinek ET12.68 390KM
03.07.11 Dajtki ET 12,38 340+75KM
20.07.12 Wilcze laski ET 12.27
19.08.12 Ełk ET11.87 480KM @ 200km/h

Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2393
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2010-01-14, 22:46

Obrazek

jedna głowica zdjęta druga jutro i jadą do pełnej regeneracji
progu na cylindrach niema ,gładź nie porysowana i dużo spalenizny


poniżej film luzu łańcucha rozrządu wydaje mi się trochę za duży będzie nowy





Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2393
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2010-01-15, 10:46

głowice zdjęte
Obrazek

Obrazek
Ostatnio zmieniony 2010-01-15, 10:49 przez RAFAŁ (GROSZEK), łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
smerf
Forumowicz
Posty: 482
Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
Silnik: inny V8
Kolor: czerwony
Kontakt:

Post autor: smerf » 2010-01-15, 13:34

;) dość dobrze ci to idzie!! teraz to już musisz sie dostosować do rad Michała i rozbierać do końca ,dół też, już dużo nie zostało,potem będziesz żałował i znowu wszystkie uszczelki 2 razy kupował,wszystko posprawdzać ,ewentualnie remontować,powodzenia ;) do wiosny daleko masz czas :)


Galeria zdjęć http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Darenty
Forumowicz
Posty: 488
Rejestracja: 2008-12-16, 16:02
Model: S197 GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver Metallic
Lokalizacja:: Przemyśl

Post autor: Darenty » 2010-01-15, 15:06

I'm lovin' it [b:8d24873b57]RAFAŁ[/b:8d24873b57] :serce: :ok:


You can never have too much power, just not enough traction.

ziomalV8
Młodszy Forumowicz
Posty: 98
Rejestracja: 2008-07-14, 08:52
Model: mustang gt 95
Silnik: V8 5.0
Kolor: yellow

Post autor: ziomalV8 » 2010-01-15, 23:00

RAFAŁ pisze:cią dalszy

Jak sprawdzić pompe wodną czy jest sprawna ?
[url=http://images48.fotosik.pl/247/c1f7d7f5b8ae16b5m.jpg]Obrazek[/URL]
[url=http://images40.fotosik.pl/243/c5ab5d7bc71e928bm.jpg]Obrazek[/URL]
[url=http://images43.fotosik.pl/247/0eb22487d89e30cfm.jpg]Obrazek[/URL]

ogólnie moja niema wycieków ,luzów kręci się lekko
pompy sie nie sprawdza jak juz tyle robisz to wymień na nową !!! bo może sie wysypac w nieodpowiednim momencie



Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2393
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2010-01-18, 19:05

blok pomalowany farbą do zacisków hamulcowych Foliatec bardzo dobra poliuretanowa 2 składnikowa
i jednak zostaję przy myśli i dołu nie będę rozkręcał nawet się nie będę kusił bo jak bym rozkrecił to zaraz bym wszystko powymieniał a gładzie cylindrów są spoko tak że dlamnie jeszcze z 50 100 tysi zrobi
Obrazek





sanki odmalowane i przygotowane do montażu jest tego żelastwa trochę zastanawiałem się czy nie zmienić na jakieś dedykowane stedy lub gringsa ale pozostanę przy tych tylko do nich dorobię usztywniacz
Obrazek




POTRZebuję taką koncówkę wtrysku może ktoś ma ze starego wtryskiwacza

Obrazek



Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2393
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2010-01-19, 19:16

głowica po regeneracji nie wysilili się zrobili planowanie 0,5 mm frezowanie gniazd zaworowych i docieranie zaworów oczyścili zgrubsza i tyla
koszt 350 zł za dwie
Obrazek

Obrazek

przylgnia ładnie zrobiona



i jedzie do mnie skrzynia cały nowy środek ( mechanika i elektryka )
z opisu mechanika przód środka skrzyni dobry a tył spalony
zobaczymy co przyjdzie
ta nowa to jest wersja crown viktoria wersja policyjna ( chyba dobrze napisałem)
koszt :D hhhhhhhyyy



Awatar użytkownika
smerf
Forumowicz
Posty: 482
Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
Silnik: inny V8
Kolor: czerwony
Kontakt:

Post autor: smerf » 2010-01-19, 19:42

Cześć ;) a dali do głowic przynajmniej nowe gumki uszczelniające trzpienie zaworów? szkoda by było jakby sobie ciągnął olej :zawstydzony: ,,a co powiedzieli szpece od skrzyni na konwerter stary dobry?? pozdro........


Galeria zdjęć http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2393
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2010-01-19, 19:50

uszczelniacze są nowe miałem razem z kompletem uszczelek
ale takie spece że gdybym niemiał to byli gotowi już przerabiać na takie co mają dostępne

a z konwenterem to musieli by go rozciąć że by stwierdzić czy w środku jest dobry czy nie
koszt regeneracji jest od 600 zł zwykły środek do 1000 zł karbonowy super wytrzymały



Awatar użytkownika
smerf
Forumowicz
Posty: 482
Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
Silnik: inny V8
Kolor: czerwony
Kontakt:

Post autor: smerf » 2010-01-19, 19:55

a masz instukcję jak dokręcić głowice jest to operacja dość ważna w ksiązce HANESA JEST TO OPISANE


Galeria zdjęć http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
chmielu
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2008-10-08, 11:15
Kontakt:

Post autor: chmielu » 2010-01-22, 12:11

michal@ pisze:
z zaworem EGR napewno nie będzie problemu sprwdzone przez wielu

w ukladzie wydechowym chyba następuje to chyba gdzieś na wysokości skrzyni gdzie łączą sie oba wydechy
Dokładnie wywalenie smog pompy to mniej o jedno kółko, krótszy pasek, i zdaje się trzy łożyska w silniku (w samej pompie). Częściej zapala sie check engine i to jedyna negatywna zmiana. Na plus lżej dla motoru, mniejszy opór, kilka koni więcej, mniej paliwa. Ja wymieniłem cały układ wydechowy łącznie z katami i kolektorami więc nie wiem ile daje samo wywalenie pompy. A kanały wylotowe w głowicy koniecznie spoleruj tak jak mówi/pisze Michał, sporo to daje. Moment idzie trochę w górę ale auto lepiej przyspiesza.


http://www.case-studio.pl/
https://www.facebook.com/internalquietfanpage
www.internalquiet.com

Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2393
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2010-01-22, 12:49

W RELACJI JEST TROCHĘ PRZERWY nie składam do kupy bo czekam na graty zamienne ale niemartwcie się cały czas coś dłubię malowanie skrobanie itp

wyczyściłem skrzynie i położyłem na niej podkład reakcyjny do aluminium i na to pójdzie farba chrom i lakier

dekle głowic i miska na czarny akryl



Awatar użytkownika
michal@
Forumowicz
Posty: 251
Rejestracja: 2008-07-10, 22:13
Model: GNATSUM.NAMI
Silnik: V8 5.0
Kolor: czerwony(najszybszy kolor ;) )

Post autor: michal@ » 2010-01-22, 12:58

minimum przy kanałach wydechowych warto się pozbyć tych "pindelków" od smogu, skutecznie hamują przepływ spalin,robota żadna a efekt gwarantowany

jeśli chodzi o kółka smogi itp.. to gdzieś tam wyczytałem że jedno mniej to jakieś 2-4KM
do korzyści dodam jeszcze;
-mniejsza masa auta z przodu(ważne przy rozkładzie mas 56/44)
-ślinik się lepiej wkręca na obroty
-smog to w większości aluminium można oddać na złom i na piwko będzie :rotfl:

ja obecnie jeżdzę na 2 metrowym pasku z 5-cioma kółkami (seria 8)
w tym sezonie jak finanse pozwolą na electric water pump i magiel bez wspomagania to zostaną mi tylko 3 kółeczka a może nawet dwa :]


13.09 08 Borsk ET13.400 300KM
19.07 09 Borsk ET 13.250
19.09.09 Borsk ET 12.840 340KM
07.08.10 Dajtki ET 12.979 street
21.05.11 Czaplinek ET12.68 390KM
03.07.11 Dajtki ET 12,38 340+75KM
20.07.12 Wilcze laski ET 12.27
19.08.12 Ełk ET11.87 480KM @ 200km/h

ODPOWIEDZ

Wróć do „22 instrukcje i poradniki”