Rozbierzesz to zobaczysz w jakim są stanie ale ja bym przeplanował bo i tak będą wyjęte!RAFAŁ pisze:a podpowiedz czy robić planowannie głowic ? bo i tak będę je ściągał
Remoncik MUSTANG SN95 5.0
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, Rezor, Przemek64
- michal@
- Forumowicz
- Posty: 251
- Rejestracja: 2008-07-10, 22:13
- Model: GNATSUM.NAMI
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czerwony(najszybszy kolor ;) )
po zdjęciu głowic jest to raczej koniecznością,napewno będą jakieś drobne ale krzywizny na powierzchni, z reszta tak czy inaczej uszczelka po tylu latach przykleiła się tak że bardzo ciężko będzie ją usunąć nie zarysowując głowicy.
Daj lepiej fotki wszystkich 8 świec w świetle dziennym
Daj lepiej fotki wszystkich 8 świec w świetle dziennym
13.09 08 Borsk ET13.400 300KM
19.07 09 Borsk ET 13.250
19.09.09 Borsk ET 12.840 340KM
07.08.10 Dajtki ET 12.979 street
21.05.11 Czaplinek ET12.68 390KM
03.07.11 Dajtki ET 12,38 340+75KM
20.07.12 Wilcze laski ET 12.27
19.08.12 Ełk ET11.87 480KM @ 200km/h
19.07 09 Borsk ET 13.250
19.09.09 Borsk ET 12.840 340KM
07.08.10 Dajtki ET 12.979 street
21.05.11 Czaplinek ET12.68 390KM
03.07.11 Dajtki ET 12,38 340+75KM
20.07.12 Wilcze laski ET 12.27
19.08.12 Ełk ET11.87 480KM @ 200km/h
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2393
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2393
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
- smerf
- Forumowicz
- Posty: 482
- Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
- Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
- Silnik: inny V8
- Kolor: czerwony
- Kontakt:
dość dobrze ci to idzie!! teraz to już musisz sie dostosować do rad Michała i rozbierać do końca ,dół też, już dużo nie zostało,potem będziesz żałował i znowu wszystkie uszczelki 2 razy kupował,wszystko posprawdzać ,ewentualnie remontować,powodzenia do wiosny daleko masz czas
Galeria zdjęć http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 98
- Rejestracja: 2008-07-14, 08:52
- Model: mustang gt 95
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: yellow
pompy sie nie sprawdza jak juz tyle robisz to wymień na nową !!! bo może sie wysypac w nieodpowiednim momencieRAFAŁ pisze:cią dalszy
Jak sprawdzić pompe wodną czy jest sprawna ?
[url=http://images48.fotosik.pl/247/c1f7d7f5b8ae16b5m.jpg]Obrazek[/URL]
[url=http://images40.fotosik.pl/243/c5ab5d7bc71e928bm.jpg]Obrazek[/URL]
[url=http://images43.fotosik.pl/247/0eb22487d89e30cfm.jpg]Obrazek[/URL]
ogólnie moja niema wycieków ,luzów kręci się lekko
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2393
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
blok pomalowany farbą do zacisków hamulcowych Foliatec bardzo dobra poliuretanowa 2 składnikowa
i jednak zostaję przy myśli i dołu nie będę rozkręcał nawet się nie będę kusił bo jak bym rozkrecił to zaraz bym wszystko powymieniał a gładzie cylindrów są spoko tak że dlamnie jeszcze z 50 100 tysi zrobi
sanki odmalowane i przygotowane do montażu jest tego żelastwa trochę zastanawiałem się czy nie zmienić na jakieś dedykowane stedy lub gringsa ale pozostanę przy tych tylko do nich dorobię usztywniacz
POTRZebuję taką koncówkę wtrysku może ktoś ma ze starego wtryskiwacza
i jednak zostaję przy myśli i dołu nie będę rozkręcał nawet się nie będę kusił bo jak bym rozkrecił to zaraz bym wszystko powymieniał a gładzie cylindrów są spoko tak że dlamnie jeszcze z 50 100 tysi zrobi
sanki odmalowane i przygotowane do montażu jest tego żelastwa trochę zastanawiałem się czy nie zmienić na jakieś dedykowane stedy lub gringsa ale pozostanę przy tych tylko do nich dorobię usztywniacz
POTRZebuję taką koncówkę wtrysku może ktoś ma ze starego wtryskiwacza
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2393
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
głowica po regeneracji nie wysilili się zrobili planowanie 0,5 mm frezowanie gniazd zaworowych i docieranie zaworów oczyścili zgrubsza i tyla
koszt 350 zł za dwie
przylgnia ładnie zrobiona
i jedzie do mnie skrzynia cały nowy środek ( mechanika i elektryka )
z opisu mechanika przód środka skrzyni dobry a tył spalony
zobaczymy co przyjdzie
ta nowa to jest wersja crown viktoria wersja policyjna ( chyba dobrze napisałem)
koszt hhhhhhhyyy
koszt 350 zł za dwie
przylgnia ładnie zrobiona
i jedzie do mnie skrzynia cały nowy środek ( mechanika i elektryka )
z opisu mechanika przód środka skrzyni dobry a tył spalony
zobaczymy co przyjdzie
ta nowa to jest wersja crown viktoria wersja policyjna ( chyba dobrze napisałem)
koszt hhhhhhhyyy
- smerf
- Forumowicz
- Posty: 482
- Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
- Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
- Silnik: inny V8
- Kolor: czerwony
- Kontakt:
Cześć a dali do głowic przynajmniej nowe gumki uszczelniające trzpienie zaworów? szkoda by było jakby sobie ciągnął olej ,,a co powiedzieli szpece od skrzyni na konwerter stary dobry?? pozdro........
Galeria zdjęć http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2393
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
uszczelniacze są nowe miałem razem z kompletem uszczelek
ale takie spece że gdybym niemiał to byli gotowi już przerabiać na takie co mają dostępne
a z konwenterem to musieli by go rozciąć że by stwierdzić czy w środku jest dobry czy nie
koszt regeneracji jest od 600 zł zwykły środek do 1000 zł karbonowy super wytrzymały
ale takie spece że gdybym niemiał to byli gotowi już przerabiać na takie co mają dostępne
a z konwenterem to musieli by go rozciąć że by stwierdzić czy w środku jest dobry czy nie
koszt regeneracji jest od 600 zł zwykły środek do 1000 zł karbonowy super wytrzymały
- smerf
- Forumowicz
- Posty: 482
- Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
- Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
- Silnik: inny V8
- Kolor: czerwony
- Kontakt:
a masz instukcję jak dokręcić głowice jest to operacja dość ważna w ksiązce HANESA JEST TO OPISANE
Galeria zdjęć http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;
Dokładnie wywalenie smog pompy to mniej o jedno kółko, krótszy pasek, i zdaje się trzy łożyska w silniku (w samej pompie). Częściej zapala sie check engine i to jedyna negatywna zmiana. Na plus lżej dla motoru, mniejszy opór, kilka koni więcej, mniej paliwa. Ja wymieniłem cały układ wydechowy łącznie z katami i kolektorami więc nie wiem ile daje samo wywalenie pompy. A kanały wylotowe w głowicy koniecznie spoleruj tak jak mówi/pisze Michał, sporo to daje. Moment idzie trochę w górę ale auto lepiej przyspiesza.michal@ pisze:
z zaworem EGR napewno nie będzie problemu sprwdzone przez wielu
w ukladzie wydechowym chyba następuje to chyba gdzieś na wysokości skrzyni gdzie łączą sie oba wydechy
http://www.case-studio.pl/
https://www.facebook.com/internalquietfanpage
www.internalquiet.com
https://www.facebook.com/internalquietfanpage
www.internalquiet.com
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2393
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
- michal@
- Forumowicz
- Posty: 251
- Rejestracja: 2008-07-10, 22:13
- Model: GNATSUM.NAMI
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czerwony(najszybszy kolor ;) )
minimum przy kanałach wydechowych warto się pozbyć tych "pindelków" od smogu, skutecznie hamują przepływ spalin,robota żadna a efekt gwarantowany
jeśli chodzi o kółka smogi itp.. to gdzieś tam wyczytałem że jedno mniej to jakieś 2-4KM
do korzyści dodam jeszcze;
-mniejsza masa auta z przodu(ważne przy rozkładzie mas 56/44)
-ślinik się lepiej wkręca na obroty
-smog to w większości aluminium można oddać na złom i na piwko będzie
ja obecnie jeżdzę na 2 metrowym pasku z 5-cioma kółkami (seria 8)
w tym sezonie jak finanse pozwolą na electric water pump i magiel bez wspomagania to zostaną mi tylko 3 kółeczka a może nawet dwa
jeśli chodzi o kółka smogi itp.. to gdzieś tam wyczytałem że jedno mniej to jakieś 2-4KM
do korzyści dodam jeszcze;
-mniejsza masa auta z przodu(ważne przy rozkładzie mas 56/44)
-ślinik się lepiej wkręca na obroty
-smog to w większości aluminium można oddać na złom i na piwko będzie
ja obecnie jeżdzę na 2 metrowym pasku z 5-cioma kółkami (seria 8)
w tym sezonie jak finanse pozwolą na electric water pump i magiel bez wspomagania to zostaną mi tylko 3 kółeczka a może nawet dwa
13.09 08 Borsk ET13.400 300KM
19.07 09 Borsk ET 13.250
19.09.09 Borsk ET 12.840 340KM
07.08.10 Dajtki ET 12.979 street
21.05.11 Czaplinek ET12.68 390KM
03.07.11 Dajtki ET 12,38 340+75KM
20.07.12 Wilcze laski ET 12.27
19.08.12 Ełk ET11.87 480KM @ 200km/h
19.07 09 Borsk ET 13.250
19.09.09 Borsk ET 12.840 340KM
07.08.10 Dajtki ET 12.979 street
21.05.11 Czaplinek ET12.68 390KM
03.07.11 Dajtki ET 12,38 340+75KM
20.07.12 Wilcze laski ET 12.27
19.08.12 Ełk ET11.87 480KM @ 200km/h