Witam szanownych kolegów
Jak w temacie potrzebuję:
schemat bezpieczników - (wymieniłem 4 przepalone bezpieczniki, z racji ich ilości chciałbym sprawdzić czy wszystko było dobrze podłączone)
grubość tylnych tarcz hamulców - (klocki na pewno są do wymiany, ale wolałbym się upewnić czy dojdą do tego tarcze)
Z góry dziękuję za pomoc
3.8 v6 2000 - schemat bezpieczników i grubość tarcz z tyłu.
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1622
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: 3.8 v6 2000 - schemat bezpieczników i grubość tarcz z ty
Co do grubości to odsyłam do producenta tarcz bo tarcza tarczy nie równa.
Co do bezpieczników:
http://diagrams.hissind.com/2000-v6-mus ... t-diagram/" onclick="window.open(this.href);return false;
Co do bezpieczników:
http://diagrams.hissind.com/2000-v6-mus ... t-diagram/" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
- cheetq
- Forumowicz
- Posty: 122
- Rejestracja: 2014-08-17, 21:47
- Model: GT Deluxe 2000r.
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Atlantic Blue
- Lokalizacja:: Gdańsk
- Stajnia: Stajnia Pomorze
Re: 3.8 v6 2000 - schemat bezpieczników i grubość tarcz z ty
Rezor na Ciebie zawsze można liczyć
Dzięki
Dzięki
- smerf
- Forumowicz
- Posty: 482
- Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
- Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
- Silnik: inny V8
- Kolor: czerwony
- Kontakt:
Re: 3.8 v6 2000 - schemat bezpieczników i grubość tarcz z ty
Haynes pisze że tarcze tył maximum 14mm, minimum 12,7mm ,,,,, natomiast przód max 26,2mm ,min 24,6mm
Galeria zdjęć http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;
- cheetq
- Forumowicz
- Posty: 122
- Rejestracja: 2014-08-17, 21:47
- Model: GT Deluxe 2000r.
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Atlantic Blue
- Lokalizacja:: Gdańsk
- Stajnia: Stajnia Pomorze
Re: 3.8 v6 2000 - schemat bezpieczników i grubość tarcz z ty
Ufff, czyli zostają jedynie klocki. Co dziwne... U mnie tarcze mają 14,2mm :O
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1622
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: 3.8 v6 2000 - schemat bezpieczników i grubość tarcz z ty
Jak pisałem: tarcza tarczy nierówna i tutaj należy się posiłkować danymi od producenta tarcz. Haynes podaje informacje o stockowych tarczach, a Ty zapewne masz zamienniki. Przy kupowaniu nowej tarczy sugerowałbym się ewentualnie górną granicą grubości tarczy bo może nie wejść w zacisk. Jeśli chcesz wiedzieć czy tarcza jest zużyta to musisz znaleźć kod producenta i wygooglować. Bo jeżeli producent dopuszcza minimalną grubość 13mm, a Ty będziesz czekał aż zjedzie do 12 to może się okazać, że przy mocniejszym hamowaniu pęknie Ci tarcza i nieszczęście gotowe
Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
- cheetq
- Forumowicz
- Posty: 122
- Rejestracja: 2014-08-17, 21:47
- Model: GT Deluxe 2000r.
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Atlantic Blue
- Lokalizacja:: Gdańsk
- Stajnia: Stajnia Pomorze
Re: 3.8 v6 2000 - schemat bezpieczników i grubość tarcz z ty
Nie będę dodawał nowego tematu, ale też nie znalazłem rozwiązania tego problemu przez wyszukiwarkę.
Padł mi czujnik poziomu paliwa.
Bynajmniej to podejrzewam - auto zatankowane pod daszek, pokazuję rezerwę, strzałka na 0.
Zanim zabiorę się do rozbiórki, mam kila pytań do ekspertów.
-Czy jest dojście serwisowe pod tylną kanapą do zbiornika, czy trzeba zdejmować bak od dołu?
-Może to coś innego?
Padł mi czujnik poziomu paliwa.
Bynajmniej to podejrzewam - auto zatankowane pod daszek, pokazuję rezerwę, strzałka na 0.
Zanim zabiorę się do rozbiórki, mam kila pytań do ekspertów.
-Czy jest dojście serwisowe pod tylną kanapą do zbiornika, czy trzeba zdejmować bak od dołu?
-Może to coś innego?