3.8 v6 2000 - schemat bezpieczników i grubość tarcz z tyłu.

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
cheetq
Forumowicz
Posty: 122
Rejestracja: 2014-08-17, 21:47
Model: GT Deluxe 2000r.
Silnik: V8 4.6
Kolor: Atlantic Blue
Lokalizacja:: Gdańsk
Stajnia: Stajnia Pomorze

3.8 v6 2000 - schemat bezpieczników i grubość tarcz z tyłu.

Post autor: cheetq » 2016-05-17, 17:38

Witam szanownych kolegów :D
Jak w temacie potrzebuję:
schemat bezpieczników - (wymieniłem 4 przepalone bezpieczniki, z racji ich ilości chciałbym sprawdzić czy wszystko było dobrze podłączone)
grubość tylnych tarcz hamulców - (klocki na pewno są do wymiany, ale wolałbym się upewnić czy dojdą do tego tarcze)
Z góry dziękuję za pomoc ;)



Awatar użytkownika
Rezor
Forumowicz
Posty: 1612
Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
Model: SN95 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Niebieski

Re: 3.8 v6 2000 - schemat bezpieczników i grubość tarcz z ty

Post autor: Rezor » 2016-05-17, 18:45

Co do grubości to odsyłam do producenta tarcz bo tarcza tarczy nie równa.
Co do bezpieczników:
http://diagrams.hissind.com/2000-v6-mus ... t-diagram/" onclick="window.open(this.href);return false;


Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać

Awatar użytkownika
cheetq
Forumowicz
Posty: 122
Rejestracja: 2014-08-17, 21:47
Model: GT Deluxe 2000r.
Silnik: V8 4.6
Kolor: Atlantic Blue
Lokalizacja:: Gdańsk
Stajnia: Stajnia Pomorze

Re: 3.8 v6 2000 - schemat bezpieczników i grubość tarcz z ty

Post autor: cheetq » 2016-05-17, 21:42

Rezor na Ciebie zawsze można liczyć ;)
Dzięki



Awatar użytkownika
smerf
Forumowicz
Posty: 482
Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
Silnik: inny V8
Kolor: czerwony
Kontakt:

Re: 3.8 v6 2000 - schemat bezpieczników i grubość tarcz z ty

Post autor: smerf » 2016-05-21, 21:12

Haynes pisze że tarcze tył maximum 14mm, minimum 12,7mm ,,,,, natomiast przód max 26,2mm ,min 24,6mm


Galeria zdjęć http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
cheetq
Forumowicz
Posty: 122
Rejestracja: 2014-08-17, 21:47
Model: GT Deluxe 2000r.
Silnik: V8 4.6
Kolor: Atlantic Blue
Lokalizacja:: Gdańsk
Stajnia: Stajnia Pomorze

Re: 3.8 v6 2000 - schemat bezpieczników i grubość tarcz z ty

Post autor: cheetq » 2016-05-22, 21:05

Ufff, czyli zostają jedynie klocki. Co dziwne... U mnie tarcze mają 14,2mm :O



Awatar użytkownika
Rezor
Forumowicz
Posty: 1612
Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
Model: SN95 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Niebieski

Re: 3.8 v6 2000 - schemat bezpieczników i grubość tarcz z ty

Post autor: Rezor » 2016-05-22, 22:02

Jak pisałem: tarcza tarczy nierówna i tutaj należy się posiłkować danymi od producenta tarcz. Haynes podaje informacje o stockowych tarczach, a Ty zapewne masz zamienniki. Przy kupowaniu nowej tarczy sugerowałbym się ewentualnie górną granicą grubości tarczy bo może nie wejść w zacisk. Jeśli chcesz wiedzieć czy tarcza jest zużyta to musisz znaleźć kod producenta i wygooglować. Bo jeżeli producent dopuszcza minimalną grubość 13mm, a Ty będziesz czekał aż zjedzie do 12 to może się okazać, że przy mocniejszym hamowaniu pęknie Ci tarcza i nieszczęście gotowe


Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać

Awatar użytkownika
cheetq
Forumowicz
Posty: 122
Rejestracja: 2014-08-17, 21:47
Model: GT Deluxe 2000r.
Silnik: V8 4.6
Kolor: Atlantic Blue
Lokalizacja:: Gdańsk
Stajnia: Stajnia Pomorze

Re: 3.8 v6 2000 - schemat bezpieczników i grubość tarcz z ty

Post autor: cheetq » 2016-06-12, 00:00

Nie będę dodawał nowego tematu, ale też nie znalazłem rozwiązania tego problemu przez wyszukiwarkę.

Padł mi czujnik poziomu paliwa.
Bynajmniej to podejrzewam - auto zatankowane pod daszek, pokazuję rezerwę, strzałka na 0.
Zanim zabiorę się do rozbiórki, mam kila pytań do ekspertów.
-Czy jest dojście serwisowe pod tylną kanapą do zbiornika, czy trzeba zdejmować bak od dołu?
-Może to coś innego? :rotfl:



ODPOWIEDZ

Wróć do „22 instrukcje i poradniki”